Eli siis ite käytän siteitä ja mulla on yleensä aika normaali/hieman runsas vuoto. Ja mä käytän sellaisia always ultra protaction siteitä mitkä on päivää varten ja normaalille vuodolle. Mutta joskus vuotoni on runsas ja silloin minä käytän paksumpia siteitä. Mutta koulussani on vähän vessoja ja minä en ehdi vaihtaa sidettä kovin usein. Joskus koulu päivät alkavat 8 ja loppuu 15.30 niin siinä menisi 7h 30 min. Ja aina kun menen keskellä päivää vessaan vaihtamaan sidettä se on ihan täynnä verta niinkuin todella täynnä!! Ja minun koulussa ei saa lähteä vessaan kesken tunnin kun vaan kerran päivässä. Ja välitunteja on vähän tai jos niitä on paljon ne ovat lyhyitä. Niin en ehdi välillä edes käydä vaihtamassa sidettä. Ja minua pelottaa että veri vuotaa siteen läpi koska se on aina ihan täynnä. Muutaman kertaa verta on ollut todella lähellä että olisi mennyt läpi, mutta siteen siivet pelasti tilanteen. Side tuntuu myös epämukavalta kun se on täynnö ja housut tuntuu välillä että on pussannut housuun. Onko vinkkejä tai keinoja miten helpottaa runsasta vuotoa tai miten vaihtaa side nopeasti? Kaikki apu auttaa ja toivon että moni vastaisi tähän edes lyhyesti!
Vastaukset 2
- Anonyymi
Eikö nykyajan kouluissa ole enää vessoja kuin yksi kappale.Silloin kun ite kävin koulua niin niitä koppeja oli paljon eikä vaan yhtä vessaa.
- Anonyymi
Hirveä koulu, jos ei edes välitunnilla vessaan pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251155
- 671045
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93823- 77753
- 45726
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38686- 67624
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22582Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37508Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44467