Eli siis ite käytän siteitä ja mulla on yleensä aika normaali/hieman runsas vuoto. Ja mä käytän sellaisia always ultra protaction siteitä mitkä on päivää varten ja normaalille vuodolle. Mutta joskus vuotoni on runsas ja silloin minä käytän paksumpia siteitä. Mutta koulussani on vähän vessoja ja minä en ehdi vaihtaa sidettä kovin usein. Joskus koulu päivät alkavat 8 ja loppuu 15.30 niin siinä menisi 7h 30 min. Ja aina kun menen keskellä päivää vessaan vaihtamaan sidettä se on ihan täynnä verta niinkuin todella täynnä!! Ja minun koulussa ei saa lähteä vessaan kesken tunnin kun vaan kerran päivässä. Ja välitunteja on vähän tai jos niitä on paljon ne ovat lyhyitä. Niin en ehdi välillä edes käydä vaihtamassa sidettä. Ja minua pelottaa että veri vuotaa siteen läpi koska se on aina ihan täynnä. Muutaman kertaa verta on ollut todella lähellä että olisi mennyt läpi, mutta siteen siivet pelasti tilanteen. Side tuntuu myös epämukavalta kun se on täynnö ja housut tuntuu välillä että on pussannut housuun. Onko vinkkejä tai keinoja miten helpottaa runsasta vuotoa tai miten vaihtaa side nopeasti? Kaikki apu auttaa ja toivon että moni vastaisi tähän edes lyhyesti!
Menkka ongelmat
Anonyymi
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö nykyajan kouluissa ole enää vessoja kuin yksi kappale.Silloin kun ite kävin koulua niin niitä koppeja oli paljon eikä vaan yhtä vessaa.
- Anonyymi
Hirveä koulu, jos ei edes välitunnilla vessaan pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812