Mikä se mese on

pappa

Olis kiva olla perillä näiden lastenlasten asioista. Ne puhuu aina mesestä. Mikä se on?

115

71482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dragon

      Messenger eli "mese" on eräänlainen keskusteluohjelma tietokoneella. Vähän saman tyylinen kuin mikä tahansa chat tai vastaava, mutta mesessä keskustellaan yleensä vain yhden henkilön kanssa. Yleensä ruudulla näkyy myös kuva henkilöstä jonka kanssa puhuu.
      Uskoisin että lapsenlapsesti siis puhuvat messengeristä, mutta varma en voi olla.
      Ja tämän paremmin en osaa messengerin toimintaa selittää, itse kun en ole sitä kovin paljoa käyttänyt.

      • tykki

        mistä meseen pääsee


      • lissu

        kyllä ,kyllä mese on sellainen chat juttu. Olen miettinyt että onko se maksulllinen? Jos on niin en ainakaan tilaa!


      • titämäton

        Mitenkä saa mesen mun kamuil on meese mut mulla ei oo mitenkä sen siis saa? olkaa kiltteij ja kertokaa koska oisa kiva jutella kaumujen kaa koska ne asuu niin kaukana mun luota. Ja kun kävin mesen sivuil niin siel oli joku lataa ilmaiseksi en viittinut painaa mitään ja pitääkö se ladata erikseen koska mun isisiskolla on se jo!?


      • Allu
        lissu kirjoitti:

        kyllä ,kyllä mese on sellainen chat juttu. Olen miettinyt että onko se maksulllinen? Jos on niin en ainakaan tilaa!

        Mese ei ole maksullinen joten kannattaa ladata se tietsikalle.


      • nyrkkeilijä
        Allu kirjoitti:

        Mese ei ole maksullinen joten kannattaa ladata se tietsikalle.

        minkä ikänen oot


      • frg456
        titämäton kirjoitti:

        Mitenkä saa mesen mun kamuil on meese mut mulla ei oo mitenkä sen siis saa? olkaa kiltteij ja kertokaa koska oisa kiva jutella kaumujen kaa koska ne asuu niin kaukana mun luota. Ja kun kävin mesen sivuil niin siel oli joku lataa ilmaiseksi en viittinut painaa mitään ja pitääkö se ladata erikseen koska mun isisiskolla on se jo!?

        Mesen voi ladata msn.fi tai googlen kautta tai hotmai.com:in kautta. asia helpottuu jos teet ekana hotmailiin sähköpostin ja sitten painat sieltä sivustolta että lataa nyt. Ei sit kannata ottaa niitä ihme koti virus hömppii vai mitä olikaan ainoo hyvä niist on toolbar.


      • latetyyppi
        frg456 kirjoitti:

        Mesen voi ladata msn.fi tai googlen kautta tai hotmai.com:in kautta. asia helpottuu jos teet ekana hotmailiin sähköpostin ja sitten painat sieltä sivustolta että lataa nyt. Ei sit kannata ottaa niitä ihme koti virus hömppii vai mitä olikaan ainoo hyvä niist on toolbar.

        Toolbareja ei koskaan kannata asentaa, ne hidastaa nettiä. Mut siis kannattaa asentaa Windows Live Messenger ja Windows Live Mail. Kaikki muut on turhia normaalikäyttäjälle.


      • heidipäs
        Allu kirjoitti:

        Mese ei ole maksullinen joten kannattaa ladata se tietsikalle.

        no onkos sulla mese, mites menee, minkäs ikänen, ja missäs asustelet? :) en yhtään utelias tai mtn :) :D


      • aaaaasassssi
        lissu kirjoitti:

        kyllä ,kyllä mese on sellainen chat juttu. Olen miettinyt että onko se maksulllinen? Jos on niin en ainakaan tilaa!

        jjojojojojojojojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


      • jecika
        heidipäs kirjoitti:

        no onkos sulla mese, mites menee, minkäs ikänen, ja missäs asustelet? :) en yhtään utelias tai mtn :) :D

        hyvin


      • hähä

        ovela, no et ole


      • Elävä kivi
        tykki kirjoitti:

        mistä meseen pääsee

        Ensimmäiset lopun merkit

        3 Kun Jeesus sitten istui Öljymäellä temppeliä vastapäätä, kyselivät Pietari, Jaakob, Johannes ja Andreas, jotka olivat hänen kanssaan: [Matt. 24:3-14; Luuk. 21:7-19 : Mark. 1:29]
        4 "Milloin se kaikki tapahtuu? Kerro meille, mikä on merkkinä siitä, että sen toteutuminen on lähellä."
        5 Jeesus alkoi puhua heille: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. [Jer. 29:8; Ef. 5:6; Kol. 2:8; 2. Tess. 2:3; 1. Joh. 4:1]
        6 Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
        7 Kun kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, älkää pelästykö. Niin täytyy käydä, mutta se ei vielä merkitse loppua.
        8 Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, joka puolella on maanjäristyksiä ja tulee nälänhätä. Tämä on synnytystuskien alkua. [2. Aik. 15:6; Jes. 19:2]
        Tätä tapahtuu jo nyt.


      • Anonyymi

        Kännykässäni on messenger ja sillä voi kyllä soittaakin toisilleen oikein vidosoiton jossa nähdään toisesta on ilmainen . Ja sen voi hankkia myöskin ilman FB vaikka kuuluukin FB tavallisesti


      • Anonyymi
        titämäton kirjoitti:

        Mitenkä saa mesen mun kamuil on meese mut mulla ei oo mitenkä sen siis saa? olkaa kiltteij ja kertokaa koska oisa kiva jutella kaumujen kaa koska ne asuu niin kaukana mun luota. Ja kun kävin mesen sivuil niin siel oli joku lataa ilmaiseksi en viittinut painaa mitään ja pitääkö se ladata erikseen koska mun isisiskolla on se jo!?

        Eikös se ole FB ihan itsestään ja on ilmainen


      • Anonyymi
        Allu kirjoitti:

        Mese ei ole maksullinen joten kannattaa ladata se tietsikalle.

        Kännyyn sen voi mylåöskin ladata


    • xyz

      Joo, Messengeriähän tuolla Mesellä yleensä tarkoitetaan. MSN Messenger on Microsoftin ilmainen keskusteluohjelma, joka on hyvin paljon chatin tapainen.

      En voi kyllä olla aivan varma, että juuri tässä yhteydessä "mese" tarkoittaa Messengeriä.

      • nörtti

        "mese" = MSN MESSENGER piste.

        Kyseinen ohjelma on myös teinimäisen karkkimainen, mutta pakko minunki on sitä käyttää kun sen avulla saa yhteyden kavereihin. Muuten heittäisin koko ohjelman roskiin ja keskittyisin ventin ja ircin parantamiseen


      • stick death

        mese on mu mielest msn XD


      • idiootti
        nörtti kirjoitti:

        "mese" = MSN MESSENGER piste.

        Kyseinen ohjelma on myös teinimäisen karkkimainen, mutta pakko minunki on sitä käyttää kun sen avulla saa yhteyden kavereihin. Muuten heittäisin koko ohjelman roskiin ja keskittyisin ventin ja ircin parantamiseen

        Ei sitä meseä ole pakko käyttää, maailmahan on pullollaan vaihtoehtoisia ohjelmia jotka osaavat kaikki muutkin pikaviestinohjelmat. Yksi tälläinen on trillian.


      • kgt
        idiootti kirjoitti:

        Ei sitä meseä ole pakko käyttää, maailmahan on pullollaan vaihtoehtoisia ohjelmia jotka osaavat kaikki muutkin pikaviestinohjelmat. Yksi tälläinen on trillian.

        niin pä


      • kgt
        kgt kirjoitti:

        niin pä

        ei mese oo vaan sitä et siel ollaan koko ajan


    • Eli tuo automerkkihän tässä on kyseessä, nämä eräät kun eivät tajua että puhuessa mesestä ne puhuvat mersusta, joka on ollut mese jo monta vuotta ennen netin olemassaoloa.

      Ohessa nyt näemme mercedes "mese" benzin:
      http://kotisivu.mtv3.fi/donut/mese.jpg

      Mercedes-Benz, Mese, Mersu, jo vuodesta 1900.

      • oleva mersu

        Mesellä tarkoitetaan nimenomaan tuossa kuvassa olevalla korimallilla olevaa mersua.


      • HEHEHAHAH
        oleva mersu kirjoitti:

        Mesellä tarkoitetaan nimenomaan tuossa kuvassa olevalla korimallilla olevaa mersua.

        ja lapsenlapset muka puhuisivat mersuista!
        jos on ikää yli 10 ja ali 15 niin kyllä se messenger (msn) on silla kuka lapsi jaksaisi jostain mersu-romuista puhua! ja pah! itse en ainakaan niistä MERSUISTA puhu vaan puHUN MESESSÄ! :p


      • autoileva
        HEHEHAHAH kirjoitti:

        ja lapsenlapset muka puhuisivat mersuista!
        jos on ikää yli 10 ja ali 15 niin kyllä se messenger (msn) on silla kuka lapsi jaksaisi jostain mersu-romuista puhua! ja pah! itse en ainakaan niistä MERSUISTA puhu vaan puHUN MESESSÄ! :p

        Ruoste tuli meselle yllätyksenä.
        Veho myöntyy osa-syyllisenä korvaamaan,täysin/osin,
        Korjatut autot 97vm.läht.=Kuuluvat ainoastaan ns.hyviin tuttuihin????
        Kielitaitoiset ! pankaa saksassa johto koville, kysykää,korvatut autot ja perusteet,lukumäärät kulut(kevyt kuluttajansuoja-asia)
        Vehon ylimieliset,vastuulle!
        PS:niin makaa ku p?


      • jeppe6666666666

        MESESTÄ puhuessa nuoret puhuvat aina Messengeristä!
        varmaan joku 11-17 puhuu mercedes benzistä? (tai mikä onkaan)
        eli messenger on siis keskusteluohjelma missä sä lisäät jonkun henkilön sinne listalle ja sitten te voitte sielä "chattailla" ja kukaan muu ei nää niitä!


      • -unohtelija.-
        jeppe6666666666 kirjoitti:

        MESESTÄ puhuessa nuoret puhuvat aina Messengeristä!
        varmaan joku 11-17 puhuu mercedes benzistä? (tai mikä onkaan)
        eli messenger on siis keskusteluohjelma missä sä lisäät jonkun henkilön sinne listalle ja sitten te voitte sielä "chattailla" ja kukaan muu ei nää niitä!

        elikkä, miten se uusi mese osoite ladattiinkaan ,kun mese on ladattu koneelle.? kiits jo etukäteen vastanneille!


      • mese

        Eli tuo automerkkihän tässä on kyseessä, nämä eräät kun eivät tajua että puhuessa mesestä ne puhuvat mersusta, joka on ollut mese jo monta vuotta ennen netin olemassaoloa.

        Ohessa nyt näemme mercedes "mese" benzin:
        http://kotisivu.mtv3.fi/donut/mese.jpg

        Mercedes-Benz, Mese, Mersu, jo vuodesta 1900.




        ^Hah hah LOL:D
        Te vanhanaikaiset:D
        MESE On nimen omaan nykypäivänä Messenger palvelu. :D Te ette sitten tiedä nyky ajasta mitään? :D Nuorentukaa;) :D


      • asdf
        mese kirjoitti:

        Eli tuo automerkkihän tässä on kyseessä, nämä eräät kun eivät tajua että puhuessa mesestä ne puhuvat mersusta, joka on ollut mese jo monta vuotta ennen netin olemassaoloa.

        Ohessa nyt näemme mercedes "mese" benzin:
        http://kotisivu.mtv3.fi/donut/mese.jpg

        Mercedes-Benz, Mese, Mersu, jo vuodesta 1900.




        ^Hah hah LOL:D
        Te vanhanaikaiset:D
        MESE On nimen omaan nykypäivänä Messenger palvelu. :D Te ette sitten tiedä nyky ajasta mitään? :D Nuorentukaa;) :D

        "Eli tuo automerkkihän tässä on kyseessä, nämä eräät kun eivät tajua että puhuessa mesestä ne puhuvat mersusta, joka on ollut mese jo monta vuotta ennen netin olemassaoloa.

        Ohessa nyt näemme mercedes "mese" benzin:
        http://kotisivu.mtv3.fi/donut/mese.jpg

        Mercedes-Benz, Mese, Mersu, jo vuodesta 1900."


        " ^Hah hah LOL:D
        Te vanhanaikaiset:D
        MESE On nimen omaan nykypäivänä Messenger palvelu. :D Te ette sitten tiedä nyky ajasta mitään? :D Nuorentukaa;) :D "

        Sanoo korkeintaan 12 v. tenu. Se oli huumoria, vai pitääkö sinne viestin perään laittaa se ;D tai :P hymiö että ymmärrätte?


    • simosilmunpoika
      • saara.v

        sä oot tyhmä ääliö paska pää terveisin saara varinen


      • Auttakaa..

        Miten Meseen rekisteröidytään? Täytyykö sinne ensin antaa oikea s-postiosoiteensa, vai miten? KEKSITÄÄNKÖ se itse? esim ([email protected])?

        t: ääliö.


      • joo nörtti
        Auttakaa.. kirjoitti:

        Miten Meseen rekisteröidytään? Täytyykö sinne ensin antaa oikea s-postiosoiteensa, vai miten? KEKSITÄÄNKÖ se itse? esim ([email protected])?

        t: ääliö.

        joo on ääliö


      • Anonyymi
        Auttakaa.. kirjoitti:

        Miten Meseen rekisteröidytään? Täytyykö sinne ensin antaa oikea s-postiosoiteensa, vai miten? KEKSITÄÄNKÖ se itse? esim ([email protected])?

        t: ääliö.

        Eikö se ole automaattisesti FB mukan, en muista varmasti mutta minulla se on ollut niin kauan etten muista onko se ladattu sinne tai onko se ihan vaan osa FB . Sen saa kyllä ottaa ilman FB myös jos haluaa .
        Sitten se ei ole mitenkäänainoastaan nuorten chatt juttu vaan kaiken ikäiset sitä käyttävät
        Joten jollain on väärä luulo sokea luuli että se on ainoastaan nuorten juttu .


    • dffdfdsdsg
    • meseeeee
    • mese-expertti

      Mese on keskustelu paikka, jossa voit jutella ystäviesi kanssa. Mese ei maksa, eli on ilmainen. Silti useat OSTAVAT hymiöitä meseen.
      Meseen on saatavilla paljon hymiöitä ja muita koristeita. Nykyään voi ystävän kanssa käydä myös videokeskustelua. Silloin näette koko ajan toisenne.

      • Niitä...

        ...Niitä merkkejä saa? Ainakin niitä voi toisilta ottaa mut en tajua miten niitä saa ku mun kamut niitä jostaki pöllii tai ei nyt pölli mut ne saa jostai mä en tiiä :(


    • jepu

      Hei.Tiedän, että se kiinnostaa sinua. Minä olen 14 vuotta ja on oma mese se kiinnostaa minun vanhenpia myös.Mese on keskustelu paikka josta lapset voivat jutella kavereiden kanssa. Se on vähän niinkuin shatti mutta siinä on vain kaksi keskusteliaa. Siellä pystyy antamaan kaikki osoitteet, että varottele lapsia mesen käytössä, ettei kaikki typerät
      ihmiset houkutteleva teidän lapsia antamasta osoieta tai tunnuksia minnekkään.

    • tietoa
    • kimmotuhatsaatana

      Ainut oikea mese on Mercedes Benz.

      • Anonyymi

        No mikäs nyt on olevinaan joku mese muka.
        Tavallinen auto sinänsä ei mitään muuta


    • saa ;DDD

      miten saakaan sen nimen mesessä värilliseksi? :'))

    • pikku tyttö

      mese on vähän niinku sähköposti mut siinä keskustellaa.et sillei mut en mä osaa selittää paremmin.

      • ReAlMeSeMaStEr

        Siis mitä peräkylän porukkaa te oikeen ootte?!?!?
        Mese on erään laine chat ohjelma.
        Sen voi ladata sielt ETUSIVULTA ilmatteeks (www.msn.fi).
        Asennat sen sit vaa koneelle... jos et osaa ni pyydä porukoiltas apuu.
        Ja nii sit muute, jotta pääset chattaa sun pitää luoda hotmail tili (www.hotmail.com).
        Se on niiku iha tavalline sähköposti mut, niillä tunnuksil sit voi irjautuu sinne mesee.
        Mun 5 vuotiaalla pikkuveljelläki o mese, jote siitä voit päätellä mite helppo käyttöne se on!!!


      • Allu
        ReAlMeSeMaStEr kirjoitti:

        Siis mitä peräkylän porukkaa te oikeen ootte?!?!?
        Mese on erään laine chat ohjelma.
        Sen voi ladata sielt ETUSIVULTA ilmatteeks (www.msn.fi).
        Asennat sen sit vaa koneelle... jos et osaa ni pyydä porukoiltas apuu.
        Ja nii sit muute, jotta pääset chattaa sun pitää luoda hotmail tili (www.hotmail.com).
        Se on niiku iha tavalline sähköposti mut, niillä tunnuksil sit voi irjautuu sinne mesee.
        Mun 5 vuotiaalla pikkuveljelläki o mese, jote siitä voit päätellä mite helppo käyttöne se on!!!

        Ite oot hullu! Ihan ku me ei tiedettäis sitä


    • hilli98

      ookkonähny

    • joku teini

      mese on chatti paikka. ihan kun he keskustelisivat puhelimella, mutta he kirjoittelevat tietokoneella

      • Hennnnnnnnnnnna

        Mese on lyhenne messenger sanasta. Mese on paikka, jolla voi keskustella kavereille ( niille kenet henkilö on lisännyt omaan meseensä) nopeasti ja heti, mutta vain jos kaveri on online tilassa, eli paikalla. Offline tila tulee taas jos ei paikalla olla. Mese ei ole mikään vilauttelu paikka. Eikä mitään pysty näyttää, jos ei ole webcameraa ja mese ei kuulu sellaiseen tarkoitukseen. Toivottavasti tästä viestistä selviää jotain !!


      • Anonyymi

        Myös voi soittaa messengerin kautta videolla ja ilman


    • meseiliä

      Messenger (kutsumanimeltään mese) on pikaviestiohjelma. lisää ystäväsi s.posti osoite listaan ja juttele kaverisi kanssa kun olette samaan aikaa tietokoneella.
      On myös mahdollista käydä puhekeskusteluja, web-kamera keskusteluja, pelata esimerkiksi tammea tai ristinollaa. Voi myös lähettää tietokoneella helposti mesen kautta musiikkia ja kuvia.
      On mahdollista myös käydä keskustelua monien eri ihmisten kanssa samassa ikkunassa.
      Messengeriin saa myös lisäosia (esim. messenger plus)
      no se siitä mesestä...

    • dsf

      mese on keskusteluohjelma jolla voit puhua kirjoittamalla viestinD:

      • Allu

        Aivan oikein! Siellä voi puhua kaverin kanssa kirjoittamalla viestin. Minä käyn siellä lähes joka päivä kirjoittamassa kaverilleni joka asuu Oulussa ja itse asun raisiossa. se on hyvä ohjelma kun saa jutella kaukaisempienkin kavereitten. Se on sitä paitsi paljon kätevämpi kuin etana posti.(etana posti on kirje) Ennen minulla ei ollut mitään tekemistä kunnes löysin Mesen eli messengerin. Nyt voin kirjoitella kavereilleni viestejä niin on edes jotain tekemistä.


    • tietävä 2

      mese on sellainen paikka jonne tietokoneen avulla voi mennäkeskustelemaan kavereiden kanssa

      • Anonyymi

        Kännykän kanssa myös mese sujuu hyvin ei ainoastaan tetokoneella itselläni on tabletissa kännyssä ja molemmissa tietsikoiss saa soittaa myös mesellä ja puhua video puheluita tai ilman videota .


    • l.v

      No mese on messenger siel voi jutella niiden kaa jolla on sähköposti. se on semmonen!

    • misdk

      Mese eli messenger on realiaikaista keskustelua kavereiden kanssa netissä.

    • DONITSI 113

      MESE ON KESKUSTELU PAIKKA

    • valdu

      mese eli messenger on chat-yhteisö mihin nyt tässä tapauksessa lapsenlapsesi lisää koulukavereitaan,kavereitaan tai muuten vaik lisää netistä muiden ihmisten osoitteita, eniten tietoa varmaan saat kun menet mesen oikeille sivuille olikohan se osote www.mese.fi sielt saat eniten tietoo

    • Messenger friitti

      mese on sellanen juttu mis voi jutella kavereittenkaa!

    • .......

      mese on semmone keskustelu juttu jonka voi ladata ilmaseks netistä. jos tietokoneelle on jo ladattu se niin ei tarvitse muutakuin tehdä iteselleen osoite.....tosi kiva juttu

    • minttu222

      mese on sellane homma jossa voi keskustella toisen kanssa koneella jos vaikka asut turussa ja kaveri esim oulussa niin voit keskutella kaverisi kanssa ILMAISEKSI ♥

    • pro tason mesen käyttäjä

      mese on chatti hommeli missä keskustellaan usein miten yhden henkilön kanssa. sen saa ladattua osoitteesta www.msn.fi-messenger-hanki se ilmaiseksi.

    • lilikki

      Mese on sellanen jossa puhutaan asiosta.Mun kaveri on sanonut niin.

      • ep434

        msn eli mese eli messenger
        sillä voi puuu ulkomaille


    • 24/7

      Mikä se mese on? Mese on tavallaan sähköposti osoite. se on myös samaan aikaan vähän kuin chatti palvelu. tai esim jos tiädätte mikä skype on? mese on saman lainen mutta laajempi homma. mesessä voit jutellu ihmisten kanssa, lähettää heille sähköpostia,jutella video puheluita, nähdä kaverisi webissä jos heillä sellainen on. voit lähettää ääni nauhoituksia. ja silloin tällöin ehkä noin kerran vuodessa ilmestyy uusi mese. uusin mese versioi on mese 2009. jota itselläni ei viälä ole :< itselläni on mese 2008 (: Mese vaikuttaaa kyllä enemmän nuorten jutulta. mutta kyllä äidillänikin on :o ja niin myös isoveljellä ja tämän vaimolla jne... :o

    • popedamoro

      moro onko sielä ketään?

      • siis1

        joo on


      • ¨lotta
        siis1 kirjoitti:

        joo on

        onlotta


      • hot kissa

        on... minä


    • joku2525

      mese on auto ja se on mersu :o

    • taunokorpela

      Automerkin lempinimi tai sitten yksi ärsyttävimmistä keskusteluohjelmista. Se on hiukan kuin Facebook, turha mutteivat ihmiset osaa elää ilman sitä (mukamas).

      Ja jos haluat tietää mikä on Facebook, älä kysykään, parempi ettet tutustu. Itse tutustuin ja petyin pahasti.

    • hot kissa

      mese on kiva ilmanen tietokoneeseen liittyvä juttu... Voit mesettää kavereille ja se mesetys tarkottaa just tätä mitä me tehään. ööö tajusitko

    • C ee

      Mikä on mese

    • nevernerd

      Windows Live Messenger (entinen MSN Messenger), eli "mese", on Microsoftin tekemä (MSN=Microsoft Network) pikaviestintäohjelma, jossa voi keskustella asioista ystävien, tuttavien ja vähemmän tuttavien kanssa.

      Perustilanteessa keskustellaan yhden henkilön kanssa niin, että toiset eivät näe keskustelua, mutta myös joukkokeskustelut ovat mahdollisia. Messengerissä on mahdollista myös videokeskustelu ja äänikeskustelu.

      "Meseen" on liitetty keskustelun lisäksy myös muita toimintoja, kuten pelejä (tammet ja muut kahden pelaajan lautapelit), tiedostojen jakoa (voit lähettää kivan kuuntelemasi biisin kaverille) yms.

      Palvelu on täysin ilmainen ja sen voi ladata osoitteesta http://download.live.com/?sku=messenger. Ohjelman toimiminen vaatii Windows Live ID:n, jonka tekeminen neuvotaan ohjelman latauksen yhteydessä.

      • Rauno-46

        "Mese" on saksalaisen automerkin Mercedes-Benz puhekielessä käytetty lempinimi, kuten myös "Mersu".
        Mesejä on niin henkilö-, paketti-, linja- kuin kuorma-autoja.
        Meset kuuluu Daimler autokonserniin.
        Jo alusta alkaen Mese keskittyi valmistamaan näyttäviä ja ylellisiä autoja. Myös urheiluautot vakiinnuttivat paikkansa Mesen mallistossa. Mese on valmistanut klassikoksi muodostuneita autoja, joista tunnetuin lienee lokinsiipinen 300 SL mese (W198, 1954-57).


      • Hmm...............
        Rauno-46 kirjoitti:

        "Mese" on saksalaisen automerkin Mercedes-Benz puhekielessä käytetty lempinimi, kuten myös "Mersu".
        Mesejä on niin henkilö-, paketti-, linja- kuin kuorma-autoja.
        Meset kuuluu Daimler autokonserniin.
        Jo alusta alkaen Mese keskittyi valmistamaan näyttäviä ja ylellisiä autoja. Myös urheiluautot vakiinnuttivat paikkansa Mesen mallistossa. Mese on valmistanut klassikoksi muodostuneita autoja, joista tunnetuin lienee lokinsiipinen 300 SL mese (W198, 1954-57).

        Onko se mese siis verrattavissa vaikka facebookiin? Voiko esim. löytää siältä joitakin tuttuja kirjottamalla niiden nimet johonkin hakukenttään? Onko siellä jou profiili?


      • Anonyymi
        Rauno-46 kirjoitti:

        "Mese" on saksalaisen automerkin Mercedes-Benz puhekielessä käytetty lempinimi, kuten myös "Mersu".
        Mesejä on niin henkilö-, paketti-, linja- kuin kuorma-autoja.
        Meset kuuluu Daimler autokonserniin.
        Jo alusta alkaen Mese keskittyi valmistamaan näyttäviä ja ylellisiä autoja. Myös urheiluautot vakiinnuttivat paikkansa Mesen mallistossa. Mese on valmistanut klassikoksi muodostuneita autoja, joista tunnetuin lienee lokinsiipinen 300 SL mese (W198, 1954-57).

        En ole koskaan kuullut sanottavan mersua meseksi siis jotain oppii joka päivä


    • tytönretale

      Paikka, jossa voit kirjoitella kavereittesi kanssa turvallisesti. Sinulla ei ole ongelmia häiriköiden kanssa, koska voit itse päättää ystäväsi, joko estämällä henkilön jota et halua kaveriksesi tai voit lisätä sen sinun kaveri-ryhmääsi.

    • @

      voikko olla

    • mesettäjääh

      mitä idiootteja oikein ootte? Meseä käytttää suurinpiirtein 9-20 vuotiaat, toki muunkin ikäiset mutta monet vanhemmat ovat mieluummin facebookissa.
      "Mese on mercedes-benz" SIIS LOL! OOTKO VÄHÄN TYHMÄ EI KENENKÄÄN ALLE 18v LAPSELAPSET PUHU MERSUSTA AINAKAN NIMELLÄ MESE!

      ja meseä varten pitää olla sähkäri (joka yleensä tehdään samalla ku ladataa mese) ja sitte voi lisää kamujen sähkäreitä ja chatata ja on myös ryhmäkeskustelutoiminto...

      muute miten voi olla niin tyhmä ettei osaa lisätä hymiöitä jota kamu lähettää XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd ootte varmaan 8 vuotiaita

      • Anonyymi

        Messengerin käyttää ihan kaiken ikäiset nuoresta vanhaan , kas kun eläkeläiset kanssa tykkää soitella ilmaisia puheluita. Ja chattailua. Siis mistä tulee luulo että mese on vaan nuorille tarkoitettu .


    • miten mese luodaan, tai liitytään?

      • Anonyymi

        Tuolla ylempänä joku laittoi ohjeen kelaa sinne


    • Nita190

      En tajunnu hallun meseen mutkun en tajua mitää:(:(:(:(:(

    • H.K

      siis pitääkö mese ladata tietokoneelle?voiks joku kertoo?

    • H.K

      KERTOKAA NYT HYVÄT IHMISET ETTÄ PITÄÄKÖ MESE LADATA TIETSIKALLE!!!

      • riiav

        H.K mese täytyy ladata tieokoneelle, mutta se on täysin ilmaista.


      • Anonyymi

        Kyllä kai se ladataan tietsikkaan tai kännykkään ihan mihin haluaa , ei sen tartte olla ainoastaan tietsikassa minulla on tietsikassa ja sama tabletissa ja kännykässä myös , joten si se ainoastaan ole tietsikkaan pakko laittaa , mutta jos haluaa sen sinne niin siitä vaan
        Mini täällä sanoo vaan tiesikan , kun luulee että se on sinne ladattava . Ihan kivasti myös kännullä voi chattailua messengerin kautta


    • perseelleen lens

      Mesehän on automerkki, mersu , merseedes- bendz , johtotähti. ettäkö te urpot tajuu että ei sitä mihinkään ladata, paitsi sillon jos on esim jääny valot päälle ja akku menny tyhjäkis,, mesellä kuuluu ajaa miljoona-km.

      • Anonyymi

        No mitä sitä mersua siihen vedät yhtämittaa, auto sinä kun muutkin ei mitenkään erikoista


    • riiav

      Kysymys on 99% varmuudella messengeristä. Messenger on realiaikainen keskustelupaikka, jonne voit itse valita "ystäväsi" lisäämällä heidän sähköpostiosoitteensa. Toiminto on täysin ilmainen ja ei haitallinen lapsille. Kirjoituskeskustelun lisäksi uusimmissa versioissa on myös mahdollisuus videopuheluun eli keskutelun lisäksi näet ystäväsi kuvaa >Web-kamerasta, sekä kuulet hänen äänensä. Uusimmassa suomessa esiintyneessä versiossa voit myös lähettä keskutelukumppanillesi videoviestin ja pelata hänen kanssaan realliaikaisia pelejä (miinaharava, Bombermania, Tammi)

    • riiav

      Kysymys on 99% varmuudella messengeristä. Messenger on realiaikainen keskustelupaikka, jonne voit itse valita "ystäväsi" lisäämällä heidän sähköpostiosoitteensa. Toiminto on täysin ilmainen ja ei haitallinen lapsille. Kirjoituskeskustelun lisäksi uusimmissa versioissa on myös mahdollisuus videopuheluun eli keskutelun lisäksi näet ystäväsi kuvaa >Web-kamerasta, sekä kuulet hänen äänensä. Uusimmassa suomessa esiintyneessä versiossa voit myös lähettä keskutelukumppanillesi videoviestin ja pelata hänen kanssaan realliaikaisia pelejä (miinaharava, Bombermania, Tammi)

    • papukaijae

      miten mesen saa ladattua tietsikalle ja miten sinne pääsee ja milanen se on ja mitä siellä voi tehä??? haluisin tietää voiko sinne laittaa oman kuvan ja miten? voisitteko kertoo siitä paljon?

      • papukaijae

        mistä osotteesta sen saa ladattua?


      • papukaijae
        papukaijae kirjoitti:

        mistä osotteesta sen saa ladattua?

        ja onko mesessä ikärajaa?


    • papukaijae

      haluan totta olevia vastauksia.

      • papukaijae

        minkä ikäsiä mesessä useimmat ovat?


      • Nuori vanhus
        papukaijae kirjoitti:

        minkä ikäsiä mesessä useimmat ovat?

        Vuosi 2011 ja vieläkään ei ole mese selvillä, vai? Trolololleri vaan sinnekin.


      • papukaijae
        Nuori vanhus kirjoitti:

        Vuosi 2011 ja vieläkään ei ole mese selvillä, vai? Trolololleri vaan sinnekin.

        ?


    • heppa/poni. HULLU!

      mistä mesesngerin saa ladattua koneelle xD ?

    • minni hiiri

      Mitä saa mesen netistä?

    • miiiisaa

      Msn siis mese....pitääks se niiku koneelle ladata vai eiks se oo jo ihan valmiina...kai se on

    • lol18

      en tiiä!!!

    • lol18

      mikä on mese

    • kunnon vastauksia

      Kun katselin näitä vastauksia, niin ei oikein vakuuttanut. Mese, eli Messenger, suomeksi Viestittäjä, on puhelimelle tai tietokoneelle ladattava sovellus. Sen voi ladata ilmaiseksi msn.com tai hotmail.com sivustoilta. Tosin viitteenä tulee sähköposti, mallina [email protected] . Useimmiten mesen käyttäjät teini-ikäisiä lapsia, jotka haluavat viestitellä muiden kanssa. Toivottavasti sinua, pappa, tämä auttoi. Minunkin isoisä on aivan pihalla sosiaalisesta mediasta, mutta kaipa hänkin joskus löytää puhelinten ihmeelliseen maailmaan :D

      • Murbbe

        Hei nyt on wappi,ss,ig yms... Vaik oon 14 en käyttäny pienempänä mitää mesee


      • humanistina

        Täytyy kyllä ihmetellä, minkälaiset idiootit pilaavat täysin asialliset keskustelut ja kysymykset irvailuillaan ja haistatteluillaan. Menkää lastentarhaan oppimaan käytöstapoja.


    • annamaijavaan

      menin meseen hästäkin kautta, oon nyt siel tule

    • jemma54

      Vieläkö tuo msn mese on hengissä?

      • Anonyymi

        Skype osti msn mesen jo v. 2013. Nykyisin toimiva ”mese” on itseasiassa Facebookin entinen chat, joka muuttui messengeriksi nykymuotoonsa 2018.


    • Anonyymi

      Mikä on seksi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe