Oon 14-vuotias 8-luokkalainen tyttö. Oon ihastunut rinnakkaisluokalla olevaan poikaan, enkä tiedä miten voisin kertoa hänelle, olevani kiinnostunut hänestä. Ei olla puhuttu toisillemme, mutta hymyilen ja vilkuilen häntä koko ajan. Onko teillä kokemuksia/vinkkejä?
Kyselee, Tyttö Keski-Suomesta
Miten kertoa tunteista pojalle
10
118
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä kertomatta. Ei kaikkea tarvitse kertoa. Ihastuksia tulee ja menee. 2 viikon päästä on toinen kiikarissa. Sitten taas kyselet samaa. Jätä ihmiset rauhaan.
- Anonyymi
En tajua näitä ihastumisia, jotka ei ole koskaan olleet tekemisissä ihastuksensa kanssa. Miten voi ihastua jos ei ole ksokaan keskustellut tai tutustunut yhtään toiseen ihmiseen?
Ollaan me aina välillä tervehditty toisiamme, mutta ei juteltu kunnolla, ollaan juteltu vaan harrastuksista ym. lyhyesti ja olen jutellut hänen veljen ja vanhempien kanssa.
- Anonyymi
07tyttökeskisuomi kirjoitti:
Ollaan me aina välillä tervehditty toisiamme, mutta ei juteltu kunnolla, ollaan juteltu vaan harrastuksista ym. lyhyesti ja olen jutellut hänen veljen ja vanhempien kanssa.
Kuulostat enemmänkin stalkkerilta.
- Anonyymi
Kannattaa Nuortennetistä hakea vastauksia tähän, täällä ei saa niskaan muuta kuin paskanjauhantaa.
- Anonyymi
Kiitos, niin teenkin
- Anonyymi
Vau tää on kirjoitettu tänä vuonna! Yleensä joudun tyytymään vuonna 2003 kirjoitettuihin keskusteluihin!
- Anonyymi
Koska joku nostaa ylös niitä vanhoja keskusteluja turhaan. On uudempiakin. Mutta jos ei osaa käyttää pää sivua missä nämä keskustelut näkee ja ei mene uusiin keskusteluihin vaan mihin on kommentoitu - sitten aina uudestaan näkee vain vanhoja. Yleensä niitä nostelee ihmiset jotka ei osaa käyttää nettiä, ja usein ne on näit vakio 60 pappoja jotka hyörineet tällä S24 sivun syntymästä lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875