Terveisiä Kreikasta.

Thessaloniki, tammikuu 2022.

Kyllä täällä paikallisia nauratti, kun kerroin suomalaisista petopelkureista ja märisijöistä. Otettiin vähän retsinaa ja ouzoa ja hirnuttiin noille. Oli kyllä hauskaa. Ja loistokkaat herkkuruuat mulle vielä tarjosivat.

Oli kreikkalaiset tosiaan ihmeissään. Suomipojista niin moni on sutta pelkäävä juoppo mammanpoika, paukkupyssyllä ympäristölle ja lähimmäisilleen vaarallinen "lapsi".

Mutta narua meillä piisasi. Kaikkihan tietävät, kuinka hyviä juttuja minulla oli kerrottavana kreikkalaisille suomalaisista märylaukuista. Oikeista rapamahoista.

12

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis suomalaisista Märynummella asuvista metsästyksen vastustajista? Ne kyllä ovatkin ihmeellisiä lapsia.

• Anonyymi

Mitein rapamanaha jos liityy tänä aihe? Mätsäntäjä söys rapanamhana. Hererkkua rapana syö nam kaikki saalis.

• https://www.is.fi/uutiset/art-2000008565124.html

He he heh heh..........märy vaan raikaa Suomessa. Hysteerikot paskovat vaippoihinsa ja itkeä tuhnuttavat. Pelottaa.....pelottaa niin hirveästi. Äiti auta! Mulla pelottaa. En uskalla postilaatikolla käydä kun siellä kaameat sudet kyttäävät. Vielä pitäisi lapsikin laittaa koulutaipaleelle. Susia on joka puolella ja se niin pelottaa minua......he he he he heh....näitä finski pallinaamoja hi hi

• Anonyymi

finniposkia, he he....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

finniposkia, he he....

pallonaamoja....hi hi

• Anonyymi kirjoitti:

pallonaamoja....hi hi

Tässähän seuraavaksi tulee jälleen matka Italiaan, Bologne. Heh heh.....kyllä jo naurattaa etukäteen ku näytän italiaanoille tämänkin jutun. Tuklehtuvat varmaan parman kinkkuun naruröhinnöissään. Noh, limoncellolla huuhdellaan ja naureskellaan juoppopelkureille. On tämä niin namia tämä elämä ku on hauskaa. Naureskella tyhmyydelle.

• Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Tässähän seuraavaksi tulee jälleen matka Italiaan, Bologne. Heh heh.....kyllä jo naurattaa etukäteen ku näytän italiaanoille tämänkin jutun. Tuklehtuvat varmaan parman kinkkuun naruröhinnöissään. Noh, limoncellolla huuhdellaan ja naureskellaan juoppopelkureille. On tämä niin namia tämä elämä ku on hauskaa. Naureskella tyhmyydelle.

Muistat vaan katsella peiliin kun naurat tyhmyydelle. Menee siten oikeaan osoitteeseen.

• Anonyymi

Ai että! Tuohan on hyvä uutinen, että saadaan susilauma nurin!
        Sen kunniaksi pitää ottaa kaatoryyppy ja kuvitella, miten susieinari itkee ja parkuu elämän kovuutta! Se näky voittaa parhaankin elokuvan.

• Anonyymi

Aikamoinen ilmastontuhoaja tuo avaaja.

• Anonyymi

Onhan se mukava lentokoneessa itkeä luonnon puolesta shamppanjalasi kourassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se mukava lentokoneessa itkeä luonnon puolesta shamppanjalasi kourassa.

Minä sentäån kulen hiihtämällä metsässä. Entäpä metsästäjä läsöperseet? Mönkijän ja lumikelkan kyydissä kossupullo apinahuulillaan.

• Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Minä sentäån kulen hiihtämällä metsässä. Entäpä metsästäjä läsöperseet? Mönkijän ja lumikelkan kyydissä kossupullo apinahuulillaan.

Ai siellä Kreikassa ja Italiassa vai???
        Siellähän sitä latuja piisaa.
        Mutta juopotella osaat, kuten kertomuksistasi ilmenee.
        Ehkä se onkin pehmentänyt pääsi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      220
      1496
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      18
      1200
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1177
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      851
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      813
    Aihe