Terveisiä Kreikasta.

Thessaloniki, tammikuu 2022.

Kyllä täällä paikallisia nauratti, kun kerroin suomalaisista petopelkureista ja märisijöistä. Otettiin vähän retsinaa ja ouzoa ja hirnuttiin noille. Oli kyllä hauskaa. Ja loistokkaat herkkuruuat mulle vielä tarjosivat.

Oli kreikkalaiset tosiaan ihmeissään. Suomipojista niin moni on sutta pelkäävä juoppo mammanpoika, paukkupyssyllä ympäristölle ja lähimmäisilleen vaarallinen "lapsi".

Mutta narua meillä piisasi. Kaikkihan tietävät, kuinka hyviä juttuja minulla oli kerrottavana kreikkalaisille suomalaisista märylaukuista. Oikeista rapamahoista.

12

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis suomalaisista Märynummella asuvista metsästyksen vastustajista? Ne kyllä ovatkin ihmeellisiä lapsia.

• Anonyymi

Mitein rapamanaha jos liityy tänä aihe? Mätsäntäjä söys rapanamhana. Hererkkua rapana syö nam kaikki saalis.

• https://www.is.fi/uutiset/art-2000008565124.html

He he heh heh..........märy vaan raikaa Suomessa. Hysteerikot paskovat vaippoihinsa ja itkeä tuhnuttavat. Pelottaa.....pelottaa niin hirveästi. Äiti auta! Mulla pelottaa. En uskalla postilaatikolla käydä kun siellä kaameat sudet kyttäävät. Vielä pitäisi lapsikin laittaa koulutaipaleelle. Susia on joka puolella ja se niin pelottaa minua......he he he he heh....näitä finski pallinaamoja hi hi

• Anonyymi

finniposkia, he he....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

finniposkia, he he....

pallonaamoja....hi hi

• Anonyymi kirjoitti:

pallonaamoja....hi hi

Tässähän seuraavaksi tulee jälleen matka Italiaan, Bologne. Heh heh.....kyllä jo naurattaa etukäteen ku näytän italiaanoille tämänkin jutun. Tuklehtuvat varmaan parman kinkkuun naruröhinnöissään. Noh, limoncellolla huuhdellaan ja naureskellaan juoppopelkureille. On tämä niin namia tämä elämä ku on hauskaa. Naureskella tyhmyydelle.

• Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Tässähän seuraavaksi tulee jälleen matka Italiaan, Bologne. Heh heh.....kyllä jo naurattaa etukäteen ku näytän italiaanoille tämänkin jutun. Tuklehtuvat varmaan parman kinkkuun naruröhinnöissään. Noh, limoncellolla huuhdellaan ja naureskellaan juoppopelkureille. On tämä niin namia tämä elämä ku on hauskaa. Naureskella tyhmyydelle.

Muistat vaan katsella peiliin kun naurat tyhmyydelle. Menee siten oikeaan osoitteeseen.

• Anonyymi

Ai että! Tuohan on hyvä uutinen, että saadaan susilauma nurin!
        Sen kunniaksi pitää ottaa kaatoryyppy ja kuvitella, miten susieinari itkee ja parkuu elämän kovuutta! Se näky voittaa parhaankin elokuvan.

• Anonyymi

Aikamoinen ilmastontuhoaja tuo avaaja.

• Anonyymi

Onhan se mukava lentokoneessa itkeä luonnon puolesta shamppanjalasi kourassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se mukava lentokoneessa itkeä luonnon puolesta shamppanjalasi kourassa.

Minä sentäån kulen hiihtämällä metsässä. Entäpä metsästäjä läsöperseet? Mönkijän ja lumikelkan kyydissä kossupullo apinahuulillaan.

• Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Minä sentäån kulen hiihtämällä metsässä. Entäpä metsästäjä läsöperseet? Mönkijän ja lumikelkan kyydissä kossupullo apinahuulillaan.

Ai siellä Kreikassa ja Italiassa vai???
        Siellähän sitä latuja piisaa.
        Mutta juopotella osaat, kuten kertomuksistasi ilmenee.
        Ehkä se onkin pehmentänyt pääsi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      258
      5576
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      60
      2798
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      94
      2526
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      407
      1658
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      104
      1420
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      30
      1239
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      1159
    8. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      266
      1014
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      181
      959
    10. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      42
      955
    Aihe