Mikään ei ärsytä niin paljon kuin maksumuurin taakse laitetut uutiset. Tärkeä uutinen koronapandemiaan liittyen on laitettu maksulliseksi paikallislehdessä"tämä uutinen on vain tilaajille"
Audio/video palveluissa joudut kärsimään mainoksista, jos et maksa palvelusta.
Musiikin suoratoistopalveluista kannattaa maksaa, ellei halua bileiden kärsivän mainoksista.
Maksumuuri
2
176
Vastaukset
Ymmärrän vaikkapa päivälehden kaltaisten kaupallisten toimijoiden syyt tehdä näin, mutta se mikä minua rassaa on näiden maksullisten juttujen maksullisuuden piilottaminen siten, että voidaan varomattomalle klikkaajalle alkaa paasaamaan klikkaamisen jälkeen tai alentuvasti selittämään että olet jo lukenut niin ja niin monta maksutta. Laittakaa selvästi näkyviin ne jutut, joista ei tarvitse maksaa pennin vertaa. Vjttuillakseni klikkailen joskus k.o. median kaikki mainokset läpi iman ainoankaan jutun lukemista. Talvirenkaiden hiinnat kiinnostavat hirveästi minua autotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233