Hei! Haluaisin kuulla kokemuksia Big bertha original nettikaupasta ja tuotteista? Olen katsonut säkkituoleja/sohvia kyseiseltä sivustolta.
Big Bertha Original
12
15306
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi kivan setin tilasin sieltä itse ja olen ollut todella tyytyväinen.
Kannattaa näihin vaan tilata suoraan jostain muualta sisäsäkki, niin ei tule ongelmia, jos joskus haluaa pestä kankaan. - Anonyymi
en mitään niistä voi sanoa, mut voisin vain suositella tällaisen säkkituolin, jonka ostimme pari kuukautta sitten ja joka siis on koko perheemme suosikkituoli :))
https://futonota.fi/products/vetsak-medium-velvet-sakkituoli?_pos=4&_sid=0ea6b96cb&_ss=r- Anonyymi
Hintakin vähän eri luokkaa teillä....
- Anonyymi
En suosittele. Eivät näytä siltä mikä kuvissa on, selkänoja ei jää pystyyn vaan on kuin tyhjä ilmapallo alaosan päällä. Täyte on vaikea saada sotkematta sisään. Minulle tuli kaksi rahaa joissa molemmissa tussin jälkiä. Sinänsä Ok istua mutta en olisi ostanut jos olisi ollut oikeat kuvat sivuilla.
- Anonyymi
Siis rahia
- Anonyymi
Aivan uskomaton tapaus! Kaksi tilattu ja molemmat puoliksi tyhjiä tällä täytemäärällä. Ei ole kuvan mukainen tuote. Sata euroa puolityhjästä kangassäkistä, huh huh 😱
- Anonyymi
luin, että jos säkkituolit ovat liian isoja, ne tulevat tyhjinä ja ne pitää täyttää itse, täytteet tulevat paketin mukana
- Anonyymi
Säkkituoleja löytyy myös täältäkin
https://futonota.fi/products/vetsak-large-faux-fur-sakkituoli
Ainakin näyttää hienolta ja riittävän pehmeältä :))- Anonyymi
Hei, vertaa edelleen vähän hintaluokkaa!! Luulen että aloittajalla ei ole aikomusta / mahdollisuutta ostaa 500e-900e säkkituolia
- Anonyymi
Minusta hyvä nettikauppa. Tilasin sellaisen aikuskokoisen- vaalean punais -sanettisen ja on ihana!
- Anonyymi
ÄLÄ TILAA TÄÄLTÄ! Aivan järkyttävän vaikea täyttää ja koko kämppä täynnä noita valkoisia palloja...itken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999