Big Bertha Original

Anonyymi

Hei! Haluaisin kuulla kokemuksia Big bertha original nettikaupasta ja tuotteista? Olen katsonut säkkituoleja/sohvia kyseiseltä sivustolta.

12

15306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi kivan setin tilasin sieltä itse ja olen ollut todella tyytyväinen.

Kannattaa näihin vaan tilata suoraan jostain muualta sisäsäkki, niin ei tule ongelmia, jos joskus haluaa pestä kankaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hintakin vähän eri luokkaa teillä....

• Anonyymi

En suosittele. Eivät näytä siltä mikä kuvissa on, selkänoja ei jää pystyyn vaan on kuin tyhjä ilmapallo alaosan päällä. Täyte on vaikea saada sotkematta sisään. Minulle tuli kaksi rahaa joissa molemmissa tussin jälkiä. Sinänsä Ok istua mutta en olisi ostanut jos olisi ollut oikeat kuvat sivuilla.

• Anonyymi

Siis rahia

• Anonyymi

Aivan uskomaton tapaus! Kaksi tilattu ja molemmat puoliksi tyhjiä tällä täytemäärällä. Ei ole kuvan mukainen tuote. Sata euroa puolityhjästä kangassäkistä, huh huh 😱

• Anonyymi

luin, että jos säkkituolit ovat liian isoja, ne tulevat tyhjinä ja ne pitää täyttää itse, täytteet tulevat paketin mukana

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hei, vertaa edelleen vähän hintaluokkaa!! Luulen että aloittajalla ei ole aikomusta / mahdollisuutta ostaa 500e-900e säkkituolia

• Anonyymi

Minusta hyvä nettikauppa. Tilasin sellaisen aikuskokoisen- vaalean punais -sanettisen ja on ihana!

• Anonyymi

ÄLÄ TILAA TÄÄLTÄ! Aivan järkyttävän vaikea täyttää ja koko kämppä täynnä noita valkoisia palloja...itken.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe