Fourmaux, greensmith, katsuta ja solberg . He eivät ole ikinä voittaneet ja ei taida ikinä voittaakkaan. Kokemusta heillä jo on tarpeeksi mutta voittoja ei tule. Eikä edes palkintosijoja ei ole saanut. Bremen on kyllä huono kun on jo 32 eikä ole ikinä voittanut vaikka on jo 10 vuotta ajanut wrc autolla.
rupu sakki
9
138
Vastaukset
- Anonyymi
Solbergilla ei ole kokemusta mutta Oliverilla on rallikuski-isi.
- Anonyymi
Hongan Sjöberg ajanut pikkupojasta asti. Enemmän kilsoja takana kuin monella muulla.
- Anonyymi
Kuka on bremen....?
- Anonyymi
Taitaa olla breen . No se on kyllä hidas. Ei voiton voittoa.
- Anonyymi
Tämä Breven, joka aloitti tämän niin on se kaikesta valittaja eikä ole päässyt koskaan kilpa-auton kyytiin.
- Anonyymi
Ahaa.... siis nimi muutettu ettei tunnistaisi.
- Anonyymi
Ei ulkomaalaisia saa haukkua. Turha karehtia ulkomaalaisia ku ei ne vaikuta omaan elämään. Vaikka ne huonoja onkin. Suomalaisia vaan voi haukkua ku niille pitää olla kateellisia.
- Anonyymi
Fourmaux tekee montet ja vetää taas rotkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815