Siriuksella käyneiden lukumäärä

Anonyymi

Eräs läänin lääkäri on vieraillut lukuisia kertoja Siriuksella. Olisi mielenkiintoista tietää millaista siellä on. Onko häntä kielletty kertomasta asiasta vai miksi tiedemaailma ei ole sen kummemmin kommentoinut mitääm muutakaan.
Onko pelkona että jos asiasta tiedettäisiin enemmän niin ihmiset ryntäisivä sinne laumoittain ja mahdollisesti pilaisivat alueen neitseellisen luonnon maapallon bakteereillaan. Vai onko kyseessä taas pelkkä suurvaltojen eturistiriidat ja oma ahneus ja mustasukkaisuus ettei muut pääse sinne. Kenenkä hallussa se on nykyään?

40

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen käynyt siellä. Siriuksessa ei ole juutalaisia eikä Woke-hullutusta. Johdossa on Hitlerin reinkarnaatio.
      Hyvä paikka.

    • Anonyymi

      Löytyiskö lääkärin kirjottamista kirjoista tietoa.. En tiedä..

    • Anonyymi

      Millä se sinne matkusti? Pöllikö se jostain uhvon vai miten?

    • Anonyymi

      Nii ja paljonko riisseliä pitää uhvoon tankata että pääsee Siriukselle asti?

      • Anonyymi

        Ei tarvi tankata ollenkaan. Kun Sirius kutsuu, samalla lähtee myös voimakas ilmavirta maasta ylöspäin ja rakettisi lähtee lentoon Siriusta kohti. Senkun varaat vaan eväät mukaan, muuta et tarvi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi tankata ollenkaan. Kun Sirius kutsuu, samalla lähtee myös voimakas ilmavirta maasta ylöspäin ja rakettisi lähtee lentoon Siriusta kohti. Senkun varaat vaan eväät mukaan, muuta et tarvi.

        Oma sänkykin riittää avaruusmatkailuun, jos on joko luontaista taipumusta tai ottaa polttoaineeksi vaikka vähän höpöheinää tai ryynejä.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Oma sänkykin riittää avaruusmatkailuun, jos on joko luontaista taipumusta tai ottaa polttoaineeksi vaikka vähän höpöheinää tai ryynejä.

        Sieniä kasvaa syksyisin ympäriinsä, psilosybiiniä ja punaisen kärpässienen eri alalajeja.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Sieniä kasvaa syksyisin ympäriinsä, psilosybiiniä ja punaisen kärpässienen eri alalajeja.

        Kannattaa pysyä sienistä ja heinistä erossa. Minulla on surullisia tapauksia lähipiirissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa pysyä sienistä ja heinistä erossa. Minulla on surullisia tapauksia lähipiirissä.

        Ottiko kannabispiikin ja hyppäsi parvekkeelta?


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ottiko kannabispiikin ja hyppäsi parvekkeelta?

        Maksa ei kestänyt.

        Ja toisella meni mielenterveys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksa ei kestänyt.

        Ja toisella meni mielenterveys.

        Heikkoa ainesta olleet. Olis pitäny pysyä vaan kossussa ja kaurapuurossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikkoa ainesta olleet. Olis pitäny pysyä vaan kossussa ja kaurapuurossa.

        On minulla ystäviä, jotka ovat joutuneet rappiolle ja sitten ennenaikaiseen hautaan kossullakin.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Oma sänkykin riittää avaruusmatkailuun, jos on joko luontaista taipumusta tai ottaa polttoaineeksi vaikka vähän höpöheinää tai ryynejä.

        Ihmiset suunnittelevat jo muuttoa muille planeetoille, vaikkei Kuussa käynneistäkään ole vielä kovin pitkää aikaa, joten mikä kummastelun aihe se on jos täällä liikuskelisi meitä ihmisiä teknisesti paljon kehittyneempien planeettojen asukkaita.
        Mihin kykeneekään se ihminen, joka elää vuonna 3000, jos Maata ei ole sitä ennen tuhottu sodilla tai se ei ole joutunut sellaisen luonnonmullistusten kohteeksi, joka tuhoaa ihmisen sivilisaation.

        https://yle.fi/uutiset/3-12290223


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset suunnittelevat jo muuttoa muille planeetoille, vaikkei Kuussa käynneistäkään ole vielä kovin pitkää aikaa, joten mikä kummastelun aihe se on jos täällä liikuskelisi meitä ihmisiä teknisesti paljon kehittyneempien planeettojen asukkaita.
        Mihin kykeneekään se ihminen, joka elää vuonna 3000, jos Maata ei ole sitä ennen tuhottu sodilla tai se ei ole joutunut sellaisen luonnonmullistusten kohteeksi, joka tuhoaa ihmisen sivilisaation.

        https://yle.fi/uutiset/3-12290223

        Tommoset "eettiset ongelmat" on ihan turhia jarruja ihmiskunnan kehitykselle!


    • Anonyymi

      Nuorena ollessani lähistöllä asunut kylähullu katseli usein taivaalle ja höpisi siriuksesta.

    • Anonyymi

      Sirius on salanimi ns. buddhiselle tasolle. Hän joka nousee maapallolla buddhiselle veljesrakkauden tasolle, nousee Siriukselle, sillä Sirius ulottuu buddhisella tasolla aina maapallolle asti.

    • Anonyymi

      Sirius voidaan kuvata kahdella sanalla: ilo ja rauha.

    • Anonyymi

      Sirius on tähti kuten Aurinkokin. Sielläpähän höyrypäät matkailevat tietämättömyydessään. Ja täällä palstan täydeltä hurahtanneita jotka uskovat kaiken mitä internetissä kirjoitetaan.

    • Anonyymi

      Siriuksen Valon Lapset ovat jo ylöstemmattujen joukossa. Karman eli Raamatun mukaan Vihan Lapset (Paavalin mukaan) odottavat vielä ylöstempausta. Tempauksessa - kun karma on tehnyt työnsä - heistä tulee Valon Lapsia.

      • Anonyymi

        Raamatun tarinat on kuin humalainen murkkupoika olisi saanut kirjoittaa Salattujen Elämien tai Kauniiden ja Rohkeiden käsikirjoituksia: Karvaisia käsiä, petosta, myrkkyä, viiniä, kirouksia, ihmissuhteita, pettämistä, hylkäämistä, syntiä, turhia lupauksia, vihaa, rakkautta, karmaa, valoa, pimeyttä, puolueellisuutta jne.

        "Jaakob astui karvarukkaset käsissään isänsä Iisakin luo, ja tämä tunnusteli häntä ja sanoi: "Ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat Eesaun kädet". Eikä Iisak tuntenut häntä, sillä hänen kätensä olivat karvaiset, niinkuin hänen veljensä Eesaun kädet, ja hän siunasi hänet. Vielä hän kysyi: "Oletko sinä todella minun poikani Eesau?"

        Hän vastasi: "Olen". Silloin hän sanoi: "Tuo ruoka minulle, syödäkseni poikani riistaa, että siunaisin sinut". Niin hän toi hänelle sen, ja hän söi; ja hän tarjosi hänelle viiniä, ja hän joi. senjälkeen hänen isänsä Iisak sanoi hänelle: "Tule tänne ja suutele minua, poikani".


        Hän astui hänen luokseen ja suuteli häntä. Niin Iisak tunsi hänen vaatteidensa hajun ja siunasi hänet, sanoen:

        "Katso, minun poikani tuoksu on kuin kedon tuoksu, jonka Herra on siunannut.
        Jumala antakoon sinulle taivaan kastetta ja maan lihavuutta, jyviä ja viiniä yllin kyllin.
        Kansat palvelkoot sinua, kansakunnat sinua kumartakoot.
        Ole veljiesi herra, ja äitisi pojat kumartakoot sinua.
        Kirottu olkoon, joka sinua kiroaa, siunattu, joka sinua siunaa."

        Kun Iisak oli ehtinyt siunata Jaakobin ja tämä juuri oli lähtenyt isänsä Iisakin luota, niin hänen veljensä Eesau tuli kotiin metsästämästä.

        Ja hänkin laittoi herkkuruuan, vei sen isälleen ja sanoi isälleen: "Nouse, isäni, ja syö poikasi riistaa, siunataksesi minut". 32Hänen isänsä Iisak kysyi häneltä: "Kuka olet?" Hän vastasi: "Minä olen poikasi Eesau, sinun esikoisesi".
        Silloin Iisak säikähtyi kovin ja sanoi: "Kuka sitten oli se metsästäjä, joka toi minulle riistaa, niin että minä, ennenkuin sinä tulit, söin kaikkea ja siunasin hänet? Siunattu hän myös on oleva." Kun Eesau kuuli isänsä sanat, puhkesi hän valittamaan äänekkäästi ja haikeasti ja sanoi isälleen: "Siunaa minutkin, isäni!" Mutta hän vastasi: "Veljesi tuli kavalasti ja riisti sinulta siunauksen".

        Niin hän sanoi: "Oikeinpa häntä kutsutaankin Jaakobiksi. Sillä hän on nyt kahdesti minut pettänyt: esikoisuuteni hän on minulta vienyt, ja katso, nyt hän riisti minulta myöskin siunauksen." Ja hän kysyi: "Eikö sinulla ole mitään siunausta minun varalleni?" Ja Iisak vastasi ja sanoi Eesaulle: "Katso, minä olen asettanut hänet sinun herraksesi ja antanut kaikki hänen veljensä hänelle palvelijoiksi sekä varustanut hänet jyvillä ja viinillä; mitä voisin enää tehdä sinun hyväksesi, poikani?"

        Eesau sanoi isällensä: "Tuo yksi ainoa siunausko sinulla vain onkin, isäni? Siunaa myöskin minut, isäni!" Ja Eesau korotti äänensä ja itki. Niin hänen isänsä Iisak vastasi ja sanoi hänelle:

        "Katso, sinun asuinsijasi on oleva kaukana lihavasta maasta ja vailla taivaan kastetta ylhäältä.

        Miekkasi varassa sinä olet elävä ja palveleva veljeäsi. Mutta valtoimena kierrellen sinä riisut hänen ikeensä niskaltasi."

        Ja Eesau alkoi vihata Jaakobia siunauksen tähden, jolla hänen isänsä oli hänet siunannut; ja Eesau ajatteli itsekseen: "Pian tulee aika, jolloin suremme isäämme; silloin minä tapan veljeni Jaakobin". 42Mutta Rebekalle ilmoitettiin hänen vanhemman poikansa Eesaun aikeista; ja hän kutsutti luokseen nuoremman poikansa Jaakobin ja sanoi hänelle: "Katso, veljesi Eesau uhkaa kostaa sinulle ja tappaa sinut.

        Kuule siis, mitä sanon, poikani: nouse ja pakene minun veljeni Laabanin luo Harraniin 44ja jää hänen luokseen joksikin aikaa, kunnes veljesi kiukku asettuu, kunnes veljesi lakkaa sinua vihaamasta ja unhottaa, mitä olet hänelle tehnyt. Sitten minä lähetän noutamaan sinut sieltä. Minkätähden menettäisin teidät molemmat samana päivänä!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun tarinat on kuin humalainen murkkupoika olisi saanut kirjoittaa Salattujen Elämien tai Kauniiden ja Rohkeiden käsikirjoituksia: Karvaisia käsiä, petosta, myrkkyä, viiniä, kirouksia, ihmissuhteita, pettämistä, hylkäämistä, syntiä, turhia lupauksia, vihaa, rakkautta, karmaa, valoa, pimeyttä, puolueellisuutta jne.

        "Jaakob astui karvarukkaset käsissään isänsä Iisakin luo, ja tämä tunnusteli häntä ja sanoi: "Ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat Eesaun kädet". Eikä Iisak tuntenut häntä, sillä hänen kätensä olivat karvaiset, niinkuin hänen veljensä Eesaun kädet, ja hän siunasi hänet. Vielä hän kysyi: "Oletko sinä todella minun poikani Eesau?"

        Hän vastasi: "Olen". Silloin hän sanoi: "Tuo ruoka minulle, syödäkseni poikani riistaa, että siunaisin sinut". Niin hän toi hänelle sen, ja hän söi; ja hän tarjosi hänelle viiniä, ja hän joi. senjälkeen hänen isänsä Iisak sanoi hänelle: "Tule tänne ja suutele minua, poikani".


        Hän astui hänen luokseen ja suuteli häntä. Niin Iisak tunsi hänen vaatteidensa hajun ja siunasi hänet, sanoen:

        "Katso, minun poikani tuoksu on kuin kedon tuoksu, jonka Herra on siunannut.
        Jumala antakoon sinulle taivaan kastetta ja maan lihavuutta, jyviä ja viiniä yllin kyllin.
        Kansat palvelkoot sinua, kansakunnat sinua kumartakoot.
        Ole veljiesi herra, ja äitisi pojat kumartakoot sinua.
        Kirottu olkoon, joka sinua kiroaa, siunattu, joka sinua siunaa."

        Kun Iisak oli ehtinyt siunata Jaakobin ja tämä juuri oli lähtenyt isänsä Iisakin luota, niin hänen veljensä Eesau tuli kotiin metsästämästä.

        Ja hänkin laittoi herkkuruuan, vei sen isälleen ja sanoi isälleen: "Nouse, isäni, ja syö poikasi riistaa, siunataksesi minut". 32Hänen isänsä Iisak kysyi häneltä: "Kuka olet?" Hän vastasi: "Minä olen poikasi Eesau, sinun esikoisesi".
        Silloin Iisak säikähtyi kovin ja sanoi: "Kuka sitten oli se metsästäjä, joka toi minulle riistaa, niin että minä, ennenkuin sinä tulit, söin kaikkea ja siunasin hänet? Siunattu hän myös on oleva." Kun Eesau kuuli isänsä sanat, puhkesi hän valittamaan äänekkäästi ja haikeasti ja sanoi isälleen: "Siunaa minutkin, isäni!" Mutta hän vastasi: "Veljesi tuli kavalasti ja riisti sinulta siunauksen".

        Niin hän sanoi: "Oikeinpa häntä kutsutaankin Jaakobiksi. Sillä hän on nyt kahdesti minut pettänyt: esikoisuuteni hän on minulta vienyt, ja katso, nyt hän riisti minulta myöskin siunauksen." Ja hän kysyi: "Eikö sinulla ole mitään siunausta minun varalleni?" Ja Iisak vastasi ja sanoi Eesaulle: "Katso, minä olen asettanut hänet sinun herraksesi ja antanut kaikki hänen veljensä hänelle palvelijoiksi sekä varustanut hänet jyvillä ja viinillä; mitä voisin enää tehdä sinun hyväksesi, poikani?"

        Eesau sanoi isällensä: "Tuo yksi ainoa siunausko sinulla vain onkin, isäni? Siunaa myöskin minut, isäni!" Ja Eesau korotti äänensä ja itki. Niin hänen isänsä Iisak vastasi ja sanoi hänelle:

        "Katso, sinun asuinsijasi on oleva kaukana lihavasta maasta ja vailla taivaan kastetta ylhäältä.

        Miekkasi varassa sinä olet elävä ja palveleva veljeäsi. Mutta valtoimena kierrellen sinä riisut hänen ikeensä niskaltasi."

        Ja Eesau alkoi vihata Jaakobia siunauksen tähden, jolla hänen isänsä oli hänet siunannut; ja Eesau ajatteli itsekseen: "Pian tulee aika, jolloin suremme isäämme; silloin minä tapan veljeni Jaakobin". 42Mutta Rebekalle ilmoitettiin hänen vanhemman poikansa Eesaun aikeista; ja hän kutsutti luokseen nuoremman poikansa Jaakobin ja sanoi hänelle: "Katso, veljesi Eesau uhkaa kostaa sinulle ja tappaa sinut.

        Kuule siis, mitä sanon, poikani: nouse ja pakene minun veljeni Laabanin luo Harraniin 44ja jää hänen luokseen joksikin aikaa, kunnes veljesi kiukku asettuu, kunnes veljesi lakkaa sinua vihaamasta ja unhottaa, mitä olet hänelle tehnyt. Sitten minä lähetän noutamaan sinut sieltä. Minkätähden menettäisin teidät molemmat samana päivänä!"

        Ei tarvitse olla täydellinen ihminen, että Jumala voi käyttää suuriin tarkoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla täydellinen ihminen, että Jumala voi käyttää suuriin tarkoituksiin.

        Onko Jumala siis ihmiskauppias vai hyväksikäyttäjä jos hän käyttelee ihmistä ihan miten sattuu ja huvittaa? Onko ihminen Jumalasi lelu vai koe-eläin? Perversioiden kohde? Eikö Jumalasi kunnioita yksilönvapautta eikä sananvapautta? Mikä elämä se sellainen on viettää se jonkun leikkikaluna akvaariossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jumala siis ihmiskauppias vai hyväksikäyttäjä jos hän käyttelee ihmistä ihan miten sattuu ja huvittaa? Onko ihminen Jumalasi lelu vai koe-eläin? Perversioiden kohde? Eikö Jumalasi kunnioita yksilönvapautta eikä sananvapautta? Mikä elämä se sellainen on viettää se jonkun leikkikaluna akvaariossa?

        Jumala tietää mikä on ihmiselle parhaaksi.

        Mutta uskon myös ihmisen vapaaseen tahtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala tietää mikä on ihmiselle parhaaksi.

        Mutta uskon myös ihmisen vapaaseen tahtoon.

        Okei eli siis se Jumala kyllä tietää mutta ei kuitenkaan käytä suuriin tarkoituksiin mutta käyttää kuitenkin suuriin tarkoituksiin mutta silti on vapaa tahto ihmisellä?
        Mielenkiintoinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei eli siis se Jumala kyllä tietää mutta ei kuitenkaan käytä suuriin tarkoituksiin mutta käyttää kuitenkin suuriin tarkoituksiin mutta silti on vapaa tahto ihmisellä?
        Mielenkiintoinen juttu.

        Aika vahvasti Jumala ohjasi muistaakseni Joonaa ja Moosesta. En tiedä oliko heillä loppujen lopuksi paljon vapaata tahtoa.

        Isä meidän rukouksessa sanotaan ,että tapahtukoon sinun tahtosi.

        Kyllä yleensä niittää hyvää elämää, jos kuuntelee Jumalaa. Tosin jos muslimimaassa käännyt kristityksi ,elämä ei ole varmaankaan helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla täydellinen ihminen, että Jumala voi käyttää suuriin tarkoituksiin.

        Kiinnostava aihe kyllä tämä Sirius.

        Kumma kun näitä uskonto ja jumala-kommentteja tuli niin paljon juuri tähän ketjuun. Siriuksen merkitys ehkä ymmärretään, tai ainakin aavistetaan, nykyään jo laajemminkin. Mm. Sheldan Nidle on antanut ymmärtää, että meidän kosmisen järjestelmämme korkein jumaluus oli juuri Siriuksessa. Hän tarkoittanee myöskin neuvostoa – tai neuvostoja - osana tuota jumaluutta ja korkeinta Jumalaa, koska esimerkiksi enkelitkin toimivat yleensä neuvostoissa.

        ”Yhdestä kaikkivaltiaasta Jumalasta” on epäviisasta puhua. Jumalia on gnostilaisillakin ja ovat sieltä varjon puolelta. Ja gnostilaisuutta opin paremmin juuri katsomastani nuorten TV-sarjasta ”Feriasta”, joka on espanjalaista tuotantoa. Sarjassa Helvetin portti on maan alla ja se löydetään. Kiinnostavasta aiheesta huolimatta kyseessä on selvästi kuitenkin nuorten sarja (henkilöhahmot yksiulotteisia, ei satiiria, hyvää ja pahaa ei käsitellä kovin aikuismaisesti jne). Oli siinä hyvänä ja kestävänä opetuksena kuitenkin se, että pimeys tekeytyy usein valoksi. Espanjalaisessa katolisuudessa selvästi ymmärretään jotain aidosta uskonnollisuudesta ja hengellisyydestä, josta ”Errementari”-elokuva on toinen esimerkki. Ei aina jaksa katsoa kauhuelokuvia, joissa paha henki mellastaa lähiötalossa, vaikka pahoihin henkiin uskonkin.

        On kuitenkin todennäköistä - ja melkoisen varmaakin, että on vain yksi voima (Valon Hierarkia), joka on kaiken pahankin yläpuolella valvomassa. Vapaa tahto Maan asukkailla sallii kuitenkin tässä maailmassa pahojenkin usein toteuttavan omia mielihalujaan lähes mielin määrin, jos ei sitten karma puutu asiaan.

        Helvetinkin täytyy siten olla ”Jumalan” luomus, mutta ihminen (sielu) tekee aina omat valintansa ja ratkaisunsa täällä alemman fyysisen elämänsä aikana.


    • Anonyymi

      Mitä vikaa oli sen Iisakin silmissä ettei edes ulkonäöltä tunne poikaansa? Vai öisinkö tuollaisia salakähmäisi' hämärähommia harrastettiin? Olis vaikka pyytänyt mamman todistajaksi.
      Ei mene minun kaaliin tuollaiset sadut. Pahempia kuin ikinä edes internetissä!

      • Anonyymi

        Toinen ihmeellisyys rakkauden ja laupeuden uskonnossa on se että Raamatun tarinoissa ollaan aina tappamassa, tapetaan ja uhkaillaan tappamisella. Mihin hävisi vanha kunnon sovittelu, diplomatia, rakkaus ja anteeksianto? Jumala lyö milloin kenetkin kuoliaaksi ja veljekset riitelee keskenään. Isäukko sitten koittaa viisastella siinä välissä viinipäissää ja lopuksi kaikki on päin persettä. Aivan kuin halvasta saippuaoopperasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen ihmeellisyys rakkauden ja laupeuden uskonnossa on se että Raamatun tarinoissa ollaan aina tappamassa, tapetaan ja uhkaillaan tappamisella. Mihin hävisi vanha kunnon sovittelu, diplomatia, rakkaus ja anteeksianto? Jumala lyö milloin kenetkin kuoliaaksi ja veljekset riitelee keskenään. Isäukko sitten koittaa viisastella siinä välissä viinipäissää ja lopuksi kaikki on päin persettä. Aivan kuin halvasta saippuaoopperasta.

        Oletko harkinnut sitä vaihtoehtoa, jossa kaikki tuo saattaisikin johtua siitä, että Jumalalla on luojansa, ihmisen, luonto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko harkinnut sitä vaihtoehtoa, jossa kaikki tuo saattaisikin johtua siitä, että Jumalalla on luojansa, ihmisen, luonto?

        Aivan. Ylipapit ovat keksineet VT:n Jumalan. Jumalakin kehittynyt rakkauden Jumalaksi UT:n puolella. VT:n puolella Jumala oli äkäinen ja vihainen koston Jumala.

        Kun ihminen kehittyy, kehittyy Jumalakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Ylipapit ovat keksineet VT:n Jumalan. Jumalakin kehittynyt rakkauden Jumalaksi UT:n puolella. VT:n puolella Jumala oli äkäinen ja vihainen koston Jumala.

        Kun ihminen kehittyy, kehittyy Jumalakin.

        Mutta silloinhan jos haukut ihmistä sotaisaksi ja pahaksi lajiksi joka joutaa hävitä maapallolta, haukut myös sen luojaa, jokat teki niin huonon ihmisen omaksi kuvakseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silloinhan jos haukut ihmistä sotaisaksi ja pahaksi lajiksi joka joutaa hävitä maapallolta, haukut myös sen luojaa, jokat teki niin huonon ihmisen omaksi kuvakseen?

        Jos se onkin toisinpäin? Ihminen loi Jumalan omaksi kuvakseen, kuten ed. on selostettu.


    • Anonyymi

      Kun on kyse Siriuksesta, niin kyseessä on huuhaa, joka on ollut olemassa jo useita kymmeniä vuosia. Jos se olisi ollut vaikka Dusleuske2, niin se olisi uskottavampaa.

      • Anonyymi

        Myytti Siriuksesta on ollut jo vapaamuurareilla. Viimeistään asteessa n. 27-30 heille kerrotaan, että suurimpien vihittyjen määränpää on Sirius.


    • Anonyymi

      Olen kun otan kunnon matka aineita, ei viinaa.

    • Anonyymi

      Siriuslaiset ei haluu ihmisiä sinne ryypiskelemään ja kakkimaan. Jos haluaa Siriukselle pitää saavuttaa kehon energiataseissa täydellinen hyötysuhde. Tarkoittaa sitä ettei saa tulla pisaraakaan pissaa tai nokarettakaan kakkaa. Pitävät myös piereskelyä äärimmäisen paheksuttavana. Kansantautina rehottavan alkoholismin takia suomalaisten on erityisen vaikeaa päästä Siriukselle.

    • Anonyymi

      Sinne pääsee jos suostuu asumaan häkissä kuten apinat eläintarhassa.
      Olemmekin heihin verrattuna apinoita.

    • Anonyymi

      Kai siriuslaisissa apinahäkeissä sentään on poreallas ja baarikaappi?

    • Anonyymi

      Siellä joutuu myös rodunjalostus projekteihin.
      Eli yritetään risteyttää erilaisten eläinten kanssa.
      Suoralla toiminnalla eikä mitään koeputki juttuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe