kuin otsikoiden perusteella voisi kuvitella?
Uutisotsikot löytyvät Ampparilta
Oikeastiko kaikki 50+ ovat näin tylsiä
Anonyymi
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Hymy hyytynyt ja asialinjalla? Puheenaiheina vain päivän uutiset
- Anonyymi
Otas sinä plus 50 kun oot plus 60.Viellä tylsempää tiedossa.
- Anonyymi
Tämä on valitettava tosiasia. Ikäiseni toimivat mekaanisesti kuin kellot päivästä toiseen. Eivät kykene älykkääseen keskusteluun eivätkä ymmärrä sitä että valittamisen sijasta kannattaisi parantaa elämäntapoja ja käyttää rahaa omaan hyvinvointiin ja harrastaa jotakin tv:katsomisen sijasta.
- Anonyymi
Haluaisit siis kunnon SOME-keskustelun tähän.
Olet varmaan RIIDANhaluinen. - Anonyymi
Ikinuoret viiskymppiset reuhoo muissa ketjuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876