Vain annettu ääni vaikuttaa

Anonyymi

Tånään historialliset vaalit!
Tutustukaa tavoitteisiin.
Tavoitteena on esim. lisätä kansalaisten tasa-arvoa ja vastata ikääntymisen tuomiin haasteisiin.

14

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milläs jaksat mennä äänestämään?

      • Anonyymi

        Jos ei jaksa, niin ei voi vaatiakaan mitään. On voinut äänestään ennakkoon ja jos ei sitäkään jaksanut oli mahdollista äänestää kotonaan.


    • Anonyymi

      Lähipalvelut on jo deletoitu ja vain muutaman kymppitonnin säästöjen takia. Samat tyypit kannattivat 20 milliä kaupunkikonsernille maksavia asuntomessuja ja haluavat remontoida raatihuonetta 1,5 miljoonalla edustustilaksi, jotta siellä voidaan skoolata kuninkaallisessa hengessä skumppalasin kanssa. Mikä on nyt näiden lähipalveluiden likvitaattoreiden uusin hämäys? Imoittautuvat lähipalvelujen kannattajiksi ja lupailevat katteettomasti todellisuudessa millin maksavaa bussia tilalle. Sitä tuskin tulee ja se ei korvaa kiinteää terveysasemaa, joka on auki joka arkipäivä.

      • Anonyymi

        Kun aina äänestetään samoja tyyppejä ja samaa puoluetta, niin ei ole odotettavissa muutosta.
        Jos muutosta haluaa pitää joko itse asettua ehdolle, tai kyetä ravistelemaan tottumuksiaan vähintään olla äänestämättä sukulaisiaan. Sekin on askel eteenpäin.


    • Anonyymi

      Lähipalvelujen likvitaattoreiden ainoa tavoite on kokouspalkkioiden kerääminen ja oman edun tavoittelu. Kuinka he ajaisivat aluevaltuustossa kaupunkilaisten etua kun he eivät ole sitä tehneet valtuustossakaan!

      • Anonyymi

        Eli lähipalvelut pois -> ihmiset muuttavat palvelujen ääreen muualle -> kaupunki kuihtuu -> muutama ihminen jää nostamaan muutaman satasen kokouspalkkioita onnessaan? Noinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lähipalvelut pois -> ihmiset muuttavat palvelujen ääreen muualle -> kaupunki kuihtuu -> muutama ihminen jää nostamaan muutaman satasen kokouspalkkioita onnessaan? Noinko?

        Lähipalvelujen sulkeminen muutaman kymppitonnin säästöjen takia ja ennen Sotea oli anteeksiantamaton ja typerä teko. Terveysasemia ei saada enää takaisin. Aluevaltuustoon valituista seitsemästä valtuutetusta neljä äänesti kaupunginvaltuustossa Koskenkylän terveysaseman lakkauttamisen puolesta.
        Sitä saa mitä tilaa!


      • Anonyymi

        Onnittelut Albertinkadulle!


      • Anonyymi

        Sfp fuskar alltid!


      • Anonyymi

        Den största bluffen i stadens historia?


    • Anonyymi

      Tasa-arvon puolesta annoin ääneni kaikille

      • Anonyymi

        Sinäkö piirsit äänestyslipukkeeseen kirkkoveneen?


    • Anonyymi

      Piirsin soutuveneen ilman airoja

      • Anonyymi

        Se on voitu tulkita leppäkertuksi etenkin jos siinä oli myös töhryjä jotka muistuttavat pilkkuja!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe