Haluaisin varoittaa kaikkia, jotka harkitsevat uudiskohteen ostamista kyseiseltä toimijalta. Asiakaspalvelu rakentamisen aikana on täysin ala-arvoista (sen puute loisti koko projektin ajan). Toimitusjohtaja antaa muuttoluvan asuntoon joka ei ole lähellekkään asumiskelpoinen (merkittävä äänihaitta koko asunnossa) ja lupaa lopulta väännön jälkeen maksaa tästä korvauksia (asunnossa ei voinut olla saati asua). Korvaukset jäivät lupauksesta huolimatta kokonaan saamatta!
Toimitusjohtaja siis suoraan valehteli korvauksista päin naamaa. Hienoa toimintaa yritykseltä -NOT. Meille sen sijaan jäi viulut maksettavaksi asumisesta muualla. Kauppa päätyi purkuun, koska asuntoa ei saatu asumiskelpoiseksi. Mitään korvauksia ei lupauksesta huolimatta maksettu.
Älkää ihmeessä laittako rahojanne yhteenkään tämän toimijan projektiin! Pahoittelun meille aiheutuneesta tilanteesta ja kaupan purusta jouduin tj:ltä ITSE ERIKSEEN PYYTÄMÄÄN! Tässä taas nähdään se olematon asiakaspalvelun taito..... Todella ala-arvoista toimintaa rakennuttajalta. En koskaan aikaisemmin ole törmännyt uudiskohteen kaupassa näin negatiiviseen kokemukseen kaikin puolin...
Rakennuttaja Kattotiili joukahainen Oy / - HUONO KOKEMUS!
Anonyymi
5
2124
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Erittäin ammattitaidotonta ja epäkohteliasta asiakaspalvelua.
- Anonyymi
Missä olet ollut tekemisissä/ ostanut asunnon?
- Anonyymi
"En koskaan aikaisemmin ole törmännyt uudiskohteen kaupassa näin negatiiviseen kokemukseen kaikin puolin..."
Monestako uudiskohteesta on kokemusta? - Anonyymi
Meniköhän homma noin?
- Anonyymi
Juu taidankin tietää tapauksen, itse olitte yrittäneet kiristää kaupanpurulla ja kun yllättäen rakentaja suosui ja myi vissiin parinpäivänpäästä parikymppiäkalliimmalla asunnon niin tottakai se harmittaa? Renkomäessä taisi olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877