Transmiehelle tranmieskaveria Tampereelta

Anonyymi

Moro! Kaipaisin kaveria toista transmiestä. itse seurustelen naisen kanssa ja olen mies mies, en fanita animea enkä mitään meikkihommia. Tykkään käydä salilla, rakennella, heittää rajua huumoria yms. Tykkään pinestä. Olen 26v. Ilmianna itses. Haluaisin samantyyppisen kaverin. Olis mukavaa käydä yhdessä treenaamassa ja tehdä tuplatreffejä tyttöystävien kanssa.

27

1419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moni meistä on ns.mies-mies, tavallinen heteromies eikä koe yhteenkuuluvuutta sateenkaarikansan kanssa, mutta miksi kaverin pitää silloin olla juuri t-kundi?

    • Anonyymi

      Onhan meitä tavisheteromiehiä, mutta miksi kaverin täytyy olla juuri transmies, miksei ihan vaan kuka tahansa mies?

      • Anonyymi

        Ehkä oma epävarmuus heijastuu tästä. Todellakin kelpaa kuka tahansa mies jos mun taustat on hänelle täysin ok ja mun kanssa saunassa käy alasti ilman akward-hetkiä. Oon aika hyvänkuntoinen ja virkee kaveri ja tykkään saunotella ja kaljotella.


    • Anonyymi

      Sopii ihan miesmieskin, jos vaan se minun taustani on täysin ok. Ehkä lähtö oli tuo, koska haluan myös saunakaverin. Mutta eniten tässä oma huono itsetunto painaa, niin siksikin. Mutta minä saunon kenen kanssa tahansa alasti yms jos se on vaan toiselle puolelle ok eikä aiheuta minkäänlaista alward tilanteita. Että minulle kelpaa jos kelpaan. Oon tosi urheilullinen ja hyväkuntoinen kaveri eikä minua tunnista transmieheksi edes.

    • Anonyymi

      Kirjotin kahdesti kun eka viesti ei mukamas läpi vaikka näämmä menikin..

    • Anonyymi

      Joo, ymmärrän. Itse saunon vain yksin. En ole kertonut kavereille, koska olen tässä elämässä huomannut, että jos taustasta kertoo, et ole enää toiselle mies. Siitä, että saan olla tavis enkä friikki en enää luovu.

      • Anonyymi

        Kukaan sun mieskavereista ei siis tiedä sun olevan trans? Asutko missäpäi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan sun mieskavereista ei siis tiedä sun olevan trans? Asutko missäpäi

        Ystäväpiirini on pk-seudulla, mutta asun tällä hetkellä töiden vuoksi Hämeenlinnassa.

        Tampereella mulla on muutama transtaustainen kaveri ja myönnetään, onhan se tietyllä tavalla rentoa, ettei tarvitse nyt vaikka piilottaa stp:tä tai pohtia onko päkkeri hyvin ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäväpiirini on pk-seudulla, mutta asun tällä hetkellä töiden vuoksi Hämeenlinnassa.

        Tampereella mulla on muutama transtaustainen kaveri ja myönnetään, onhan se tietyllä tavalla rentoa, ettei tarvitse nyt vaikka piilottaa stp:tä tai pohtia onko päkkeri hyvin ym.

        Pk-seudulla asuvat kaverit ei joo tiedä. Muutama naispuolinen kaveri tietää, heillä on transystäviä niin uskalsin kertoa. Mutta muille en. Toisaalta haluaisin, mutta se olis vaikeaa. Nautin niin paljon siitä, että saan olla oma itseni ja muiden silmissä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäväpiirini on pk-seudulla, mutta asun tällä hetkellä töiden vuoksi Hämeenlinnassa.

        Tampereella mulla on muutama transtaustainen kaveri ja myönnetään, onhan se tietyllä tavalla rentoa, ettei tarvitse nyt vaikka piilottaa stp:tä tai pohtia onko päkkeri hyvin ym.

        Okei! Niin, on siinä kuiteki vähän erilainen turvallisuudentunne. Oisko sulla itellä kiinnostusta tutustua uuteen tyyppiin, eli allekirjottaneeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pk-seudulla asuvat kaverit ei joo tiedä. Muutama naispuolinen kaveri tietää, heillä on transystäviä niin uskalsin kertoa. Mutta muille en. Toisaalta haluaisin, mutta se olis vaikeaa. Nautin niin paljon siitä, että saan olla oma itseni ja muiden silmissä mies.

        Miten oot onnistunu pitää asian niin ettei ne tiedä? Kaikki menneisyys yms. Ei sit varmaankaa oo ollu mitään saunatouhuja kun ei ne tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten oot onnistunu pitää asian niin ettei ne tiedä? Kaikki menneisyys yms. Ei sit varmaankaa oo ollu mitään saunatouhuja kun ei ne tiedä

        Eipä silleen, vain yhdellä kaverillani on sauna eikä muutkaan kaverini tykkää riisua kaikkien edessä. On realistinen stp ym, eikä kaverini ole homoja joten ei niitä haarani kiinnosta. Harvemmin aikuiset miehet kyselee lapsuudenkuvia ja mulla on kuvia, joissa olen ihan pikkupojan näköinen.

        Tavallaan kiinnostaisikin, mutta tää palsta on täynnä provoja ja trolleja enkä mielellään anna yhteystietoja täällä. Meillä on myös aika paljon ikäeroa ja Tampereella on paljon t-miehiä, joihin saat yhteyden turvallisempien palstojen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä silleen, vain yhdellä kaverillani on sauna eikä muutkaan kaverini tykkää riisua kaikkien edessä. On realistinen stp ym, eikä kaverini ole homoja joten ei niitä haarani kiinnosta. Harvemmin aikuiset miehet kyselee lapsuudenkuvia ja mulla on kuvia, joissa olen ihan pikkupojan näköinen.

        Tavallaan kiinnostaisikin, mutta tää palsta on täynnä provoja ja trolleja enkä mielellään anna yhteystietoja täällä. Meillä on myös aika paljon ikäeroa ja Tampereella on paljon t-miehiä, joihin saat yhteyden turvallisempien palstojen kautta.

        Herättää toivoa että toi on mahdollista!

        En tiedä miten vakuuttaa täällä ettei ole trolli.. Mikä on iso ikäero? Kuulostais vaan siltä että sulla on paljon kokemusta ja tietoa ja mä oon vielä aika noviisi kun oon vuoden ollut testoilla ja odotan massea. Mutta entiiä auttaako asiaa mutta en oo mikään perus nuori hippiäinen joka juhlii ja elää hetkessä. Mulla on omakotitalo ja eläkerahasto. Mä haluaisin kovasti löytää jonkun toisen alustan viestitellä kun tää tosi raskas suomi24..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pk-seudulla asuvat kaverit ei joo tiedä. Muutama naispuolinen kaveri tietää, heillä on transystäviä niin uskalsin kertoa. Mutta muille en. Toisaalta haluaisin, mutta se olis vaikeaa. Nautin niin paljon siitä, että saan olla oma itseni ja muiden silmissä mies.

        Eli huijaat kanssaihmisiäsi esittämällä oikeaa miestä, ei kivaa eikä reilua.
        Et ole oma itsesi noin, salaat oman itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli huijaat kanssaihmisiäsi esittämällä oikeaa miestä, ei kivaa eikä reilua.
        Et ole oma itsesi noin, salaat oman itsesi.

        No eikös me t-miehet oltu niin rumia ym että meidät tunnistaa kilometrin päästä, että kaipa ne kaverit mut oikeasti tunnistaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli huijaat kanssaihmisiäsi esittämällä oikeaa miestä, ei kivaa eikä reilua.
        Et ole oma itsesi noin, salaat oman itsesi.

        Onko siis huijausta sekin ettei joku kerro parantumisestaan syövästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis huijausta sekin ettei joku kerro parantumisestaan syövästä.

        Tai siitä, että on eläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis huijausta sekin ettei joku kerro parantumisestaan syövästä.

        Se syntymäsukupuoli ei koskaan lähde pois tai edes hälvene, toisin kuin syöpä.
        Transmies on yhtä nainen kuin oma äitinsä tai kuka muu nainen tahansa, ei muuta asiaa vaikka esittäisi kuinka mies-miestä irtodildoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se syntymäsukupuoli ei koskaan lähde pois tai edes hälvene, toisin kuin syöpä.
        Transmies on yhtä nainen kuin oma äitinsä tai kuka muu nainen tahansa, ei muuta asiaa vaikka esittäisi kuinka mies-miestä irtodildoineen.

        Mieti jos sitä olis noin autisti? Eläis elämää, jossa nyt vaik rakastelu ja raiskaus olis yksiselitteisesti sama asia, penis työntyy emättimeen ja piste, mikä siinä voisi muka olla erilaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti jos sitä olis noin autisti? Eläis elämää, jossa nyt vaik rakastelu ja raiskaus olis yksiselitteisesti sama asia, penis työntyy emättimeen ja piste, mikä siinä voisi muka olla erilaista?

        No en ole autisti tai edes aspergeri, transkokevista taas iso osa tutkitusti on.
        Henkilön sukupuolen määrittää keho, ei mieli.
        Näin ollen mikään määrä muutoksia tai uskomuksia ei poista syntymäsukupuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herättää toivoa että toi on mahdollista!

        En tiedä miten vakuuttaa täällä ettei ole trolli.. Mikä on iso ikäero? Kuulostais vaan siltä että sulla on paljon kokemusta ja tietoa ja mä oon vielä aika noviisi kun oon vuoden ollut testoilla ja odotan massea. Mutta entiiä auttaako asiaa mutta en oo mikään perus nuori hippiäinen joka juhlii ja elää hetkessä. Mulla on omakotitalo ja eläkerahasto. Mä haluaisin kovasti löytää jonkun toisen alustan viestitellä kun tää tosi raskas suomi24..

        Siksi en viitsinyt vastata, koska oma elämäni meni transsukupuolisuuden vuoksi päin persettä, olen joo yli 40 mutta kaikki kaverini tunnen ryyppymaailmasta ja asun vuokralla loppuikäni.


    • Anonyymi

      I know. Onneksi asun kavereineni Kalliossa, jossa kellään ei oo saunaa... Ne kun on yhtä juntteja kuin meikä niin eivät tajuaisi tätä asiaa, kun ei ole itse sitä kokeneet.

      • Anonyymi

        Mm ymmärrän. Tunnetko ketään tampereelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm ymmärrän. Tunnetko ketään tampereelta?

        En tunne. Mutta siellä on kyllä paljon t-miehiä, sen tiedän.


    • Anonyymi

      Moi! Jos olet vielä "seuraa" vailla, voitas vaihtaa ajatuksia otsikkosi aiheesta? Ideoita, miten saadaan juttu alulle? Itse sinua hiukan vanhempi, ja "taipaleeni" alussa, mutta kuten sinäkin, kaltaistani seuraa vailla, Tampereelta.

      • Anonyymi

        Vieläkö kiinnostaa? En ole hetkeen käynyt seuraamassa tätä aloittamaani keskustelua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö kiinnostaa? En ole hetkeen käynyt seuraamassa tätä aloittamaani keskustelua..

        Moi! No juu, kun ei vastausta näkynyt hetkeen, lakkasin itsekin seuraamasta. Mutta, edelleen "seuraa" vailla. Mites sinä? Löysitkö sali ym. kaveria?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe