Nyt lunastamaan vaalilupauksia

Anonyymi

Miten Kaisa G vaalilupaukset voivat toteutua. Nyt on näytönpaikka.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertaappa vähän, mitä hän lupasi?

• Anonyymi

Kaikki lupaukset on jo lunastettu tänään puoleenpäivään mennessä. Pöytä on puhdas.

• Anonyymi

No niin, nyt voidaan keskittyä kehittelemään sitä maakuntaveroa ja sen suuruutta. Kepullahan siitä on jo valmiit suunnitelmat, mutta yrittävät jallittaa sitä eduskuntavaalien yli.

• Anonyymi

Kyllä isoveli valvoo etelässä meitä, antaa rahaa väkiluvun mukaan. Ei siinä auta vaikka soterahoja käytettäisi vaikka tutkimuksiin, sillä tutkivat sellaista, mikä on jo 10 vuotta sitten todettu yritysten toimesta. Ei yliopisto mitään kehitä, turha sinne on rahaa työntää.

• Anonyymi

Verotuksen kiristyminenhän on selviö, mutta sitä piilotellaan, koska nykyhallituksessa olevat päättäjät tietävät jo, etteivät ole seuraavassa hallituksessa vastaamassa henkilöinä teoistaan.

• Anonyymi

Kyllä minä pojalleni lupasin työpaikan, kun tulen valituksi aluevaltuustoon. Kyllä siellä varmaan on jokin johtajan paikka, vaikkei hän johtamisesta tiedä hölökäsen pöläystä. Mutta lupaukset tulee pitää, niin minä pojallenikin sanoin. Kyllä isi hoitaa....

• Anonyymi

Olet sinä ihana isi ja varmaankin uskollinen aviopuoliso. Tekstistäsi kuultaa läpi perhekeskeinen sydämellisyys. Toivottavasti poikasi pian kotiutuu ja saa helpon työn. Vietätte sitten perheen kanssa ihania koti-iltoja. Hienoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinä ihana isi ja varmaankin uskollinen aviopuoliso. Tekstistäsi kuultaa läpi perhekeskeinen sydämellisyys. Toivottavasti poikasi pian kotiutuu ja saa helpon työn. Vietätte sitten perheen kanssa ihania koti-iltoja. Hienoa!

Enhän minä aviopuoliso ole, kun seurustelen salaa samansukupuolisen kanssa. Kyllä meillä vallitsee persekeskeinen sydämellisyys, niin kuin kaikilla vihreillä pareilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kyllä lupaukseni pidän, annan pojalleni 50-vuotislahjaksi virkapaikan liitosta. Ei hän itse osaa töitä hankkia. Kukapa ei lapsiaan auttaisi.

Isi täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä aviopuoliso ole, kun seurustelen salaa samansukupuolisen kanssa. Kyllä meillä vallitsee persekeskeinen sydämellisyys, niin kuin kaikilla vihreillä pareilla.

Miten sinä sitten isä olet? Vai oletko loikkari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kyllä lupaukseni pidän, annan pojalleni 50-vuotislahjaksi virkapaikan liitosta. Ei hän itse osaa töitä hankkia. Kukapa ei lapsiaan auttaisi.

Isi täällä

Mutta onhan pojalla äiti. Missä hän on? Onko hän se pyöreä, vaalea Helsingistä vai korppikotka maalta? Vai kuka?

• Anonyymi

Lupasinhan minä tyttärellenikin puhujapaikan yliopistolta lokakuussa. Harmi, kun joutui puhumaan tyhjille seinille, kun kuulijoita ei ollutkaan. Oli sentää Kinnunen....rakas ystävä.

• Anonyymi

Lupasin olla äänestämättä ja pidin lupaukseni.

• ei naisten tehtävä ole pyrkiä hallitusmieheksi eli päättäjäksi. Niin meille opettaa Raamattu. Ei nainen saa hallita miestään aluevaltuustostakaan käsin

• Anonyymi

Saako mies joka on muuttanut sukupuolensa? Persuissa tällainen on.

• Anonyymi

Vieläkö tänäpäivänä oikein JOKU? katselee tosimielellä ja uskoo poliitikkojen ns. vaalikeskusteluja , onhan ne kivoja hupiohjelmia ajankuluna , mut ei niitä voi pitää muuten , kuin sketsinä. Äänestäminenkin on vanhanaikaista ,paitsi Pressavaalit !

• Anonyymi

Presidentti tulisi valita eduskunnassa arpomalla. Eduskunnassa on se hopeinen kannu, mihin liput voi pudottaa. Eniten ääniä saanut on pressa.

• Anonyymi

?? Tiedätte kyllä !

• Anonyymi

Minä lahjoitan johtajaosallani lapsilleni manit,ettei tartte työttömyysrahan kanssa elellä, eikä hakea sitä,jos jostain syystä ei "töihin" pääsisi .Kannattaa äänestää !!

• Anonyymi

Mikä se työttömyysraha on, veteraani?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      81
      1664
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1548
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1466
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      91
      1231
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      996
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      866
    7. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      146
      835
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      75
      832
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      807
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      122
      775
    Aihe