Anna Puu pettyi pahasti 40-synttäreiden johdosta - Jukka-rakas tukee: "Olisin halunnut..."

On tämä kyllä syvältä…. Anna Puu halusi viettää pyöreitä synttäreitä vähän eri lailla, mutta korona sotki kuviot:
https://www.suomi24.fi/viihde/anna-puu-pettyi-pahasti-40-synttareiden-johdosta-jukka-rakas-tukee-olisin-halunnut?s24

62

7802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se raskasta jollain. Aikuinen, kahden lapsen äiti ei saa isoja synttärijuhlia. Terapiaan pitää jo varmaan mennä.

      • Anonyymi

        Tätä en kyllä tajua.
        Olen 65-vuotias nainen. Viiden äiti ja viiden isoäiti.

        Minulle ei lapsuudessa ja nuoruudessa pidetty yhtään syntymäpäivää. Eikä sisaruksillekaan. Heitä on/oli kymmenen.

        Samaa linjaa olen vetänyt aikuisenakin. Ihan vapaaehtoisesti. Tosin 60-vuotiaana sain "yllättäen ja pyytämättä" ensimmäisen älykännykän lähisuvulta lahjaksi.

        Että minua HÄVETTI, kun minua muistettiin.

        En ymmärrä AIKUISIA, jotka märisevät juhlien ja lahjojen perään.

        Perheemme lapsille pidettiin synttärit 12-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen saivat säästötililleen vuosittain 18-vuotiaaksi asti isomman summan rahaa säästötilille.


    • Anonyymi

      Ou nou.... Elämä on kovaa.

    • Anonyymi

      No voi voi, eipä kiinnosta pätkääkää

    • Anonyymi

      Anna Puupää pysyy pinnalla.

    • Anonyymi

      Onko tietoa väänsikö anna synttäripäivänä oikein kunnon tortut?

      • Anonyymi

        Mitä olen kuullut niin ihan komean toteemin oli rykäissyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olen kuullut niin ihan komean toteemin oli rykäissyt.

        7 kilon musta savi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olen kuullut niin ihan komean toteemin oli rykäissyt.

        Kyllä teillä on typerät jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7 kilon musta savi.

        Itsekkin kuulin samaa. Oli jytky tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkin kuulin samaa. Oli jytky tullut.

        No hei? Mistäs se suolisto voi tietää että on synskäpäivä? Ihan normaalia ulostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä teillä on typerät jutut

        Anna mulle puu.anna puu on ällö.ei osaa edes laulaa.haluaa vaan olla esillä yms.anna ajopuu perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä teillä on typerät jutut

        En avanut liite. En oikein ymärrä aloitusta? miksi pitää aina ruokia nekativisutta kaikesta kaikista? Tusikin aloiteen tekijä tuntee `henkilöä?


      • Anonyymi

        Kyllä. Sellanen puolimetrinen kyrmyniska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä teillä on typerät jutut

        Typerästä pyrkyristä ei voi kirjoittaa muuta?
        Juhlia ja juhlia?
        Eikö voi itse omalla kustannuksellaan järjestää juhlia??
        Kovin on kosteaa hänen elämänsä, ei ole ihme , jos sossutädit vierailee oven takana aikansa seurattuaan?
        Voihan olla lähipiiristä kun ilmoittaja?


    • Anonyymi

      Kerrassaan karsea kohtalo! Onko Anna saanut kriisiapua elämää suuremmasta takaiskusta toipumiseen?

      • Anonyymi

        on se sellainen trauma, että pitäisi vetää ainakin kilo valiumia.


      • Anonyymi

        Kyllä julkkiksilla on vaikeeta.Niitten pitää päästä ulkomaille , vaikka tautitilanne olis mikä.Suositukset ei koske heitä! Voi voi kun tuli paha mieli kun ei ollutkaan megasynttäreitä!Onneksi yksi julkkis piti megapileet Amerikassa , siis. Vappu Pimiä.On niillä kovaa! !


    • Anonyymi

      Yllätys synttärit?

    • Anonyymi

      Nyt on muusikkopiireillä tilaisuus osoittaa solidaarisuutta. Äkkiä tulille Live Aid-tyylinen tukikiertue Annan ohi uineiden 40-vuotissynttäreiden traumojen korjaamiseksi.

      • Anonyymi

        Anssi kela järkkää jo tota.


    • Anonyymi

      No voivoi. Itse vietin nelikymppiseni yksin vuosi sitten. Eipä synttärini ole muulloinkaan ketään kiinnostanut.
      Ja toiset traumatisoituu, kun yhdet pyöreät bileet jää viettämättä.

    • Anonyymi

      Hyvä Anna, sairaanhoitajat eivät voi sanoa että tämä on syvältä. ahae eivät voi valita vapautta.

      • Anonyymi

        Sairaanhoitajat…. Ei kukaan pakota. Mitä sairaanhoitajat on tehny ihmeellistä. Suomessa bussilastillinen enemmän teholla ku normisti. Wow. Pitäis patsas pystyttää. Paperin tuhlausta jos oli lupa tulostaa hussin kiitos lippu


    • Anonyymi

      Onpas Annalla vaikea elämä.

    • Anonyymi

      Vuodesta toiseen samat tylsät turhat julkkikset uutisissa ja telkkarissa. Suomella menee todellakin näin huonosti? Sama nauha pyörii vuodesta toiseen samat naamat ja samat jutut

      • Anonyymi

        Tuo on täysin totta. Täysin kyllästynyt, kun samat juontajat, näyttelijät aina ruudussa.
        Missä ovat uudet, tuoreet ja raikkaat kasvot?


    • Anonyymi

      Aapuu petturi ja ämmiintynyt läski.
      Kaduttaako koskaan, kun entisestäsi vielä vanhenet?
      Kaikki. Kaikki, on hetki ja valinta.. tai lainaa vain.
      Luu jää ...n kouraan/käteen.

    • Anonyymi

      Ai että mun on hyvä mieli, kun tuo täysin turha, laulajana/ taiteilijana itseään pitävä ämmä joutui pettymään, voi tätä onnea :) Käsittääköhän itsekää, miten lapsellista porua tuollaisesta aiheesta.

      • Anonyymi

        Oot oikeassa Anna ei ole mikään taiteilija kuten ei moni muukaan otsikoissa oleva, tekotaiteellisia turhia julkkiksia he ovat


    • Anonyymi

      Pienet on murheenaiheet joillakin. Itsellä kuollut paljon läheisiä ihmisiä viimeisen 2 vuoden sisällä, tullut ero, koirat kuollu, olen kärsinyt taloudellisia tappioita ja mielenterveys ihan kuralla. Näistä huolimatta joku haukkui mua hyväosaiseksi valittajaksi. Ehkä sen takia kun olen mies ja eihän miesten saa koskaan valittaa mistään.

      • Anonyymi

        On sulla kyllä rankkaa ja niin lyhyen ajan sisällä rakkaita menettänyt. Mies saa itkeä, valittaa, nauraa ja näyttää todella tunteensa sehän ainoa tie toipumiseen.


    • Anonyymi

      Voi hellanlettas. Jo on eräillä ongelmat, kun ei pääse bilettämään syntymäpäiviä. Näille nykyisille keskenkasvuisille "aikuisille" pitäisi kaikki tuoda valmiina eteen ja heidän tulisi saada tahtonsa läpi.

    • Anonyymi

      Voi Ristus mikä puu. Mitähän tuon mielenterveydelle kuuluu siinä vaiheessa kun eteen tulee todellisia koettelemuksia? Paljon onnea syntymäpäivän johdosta.

    • Anonyymi

      Voi hellanlettas,kun ei pääse juhlimaan😭😢😥on se kamalaa,ihmisiä sairastuu,kuolee tämä turhake ei voi juhlia synttäreitä,ei jatkoon😝🤪😜

    • Anonyymi

      Tällä kultalusikka suussa syntyneellä, kun ei ole elämässä pettymyksiä ollut, niin kyllähän nyt tämmönen tuntuu... huh,huh...
      Pienet on murheet...

    • Anonyymi

      Yksinäiset akat taas räksyttävät, kun itsellä ei ole läheisiä, ystäviä tai edes kavereita, joiden kanssa bilettää.☺️ Kaikki aika kuluu katkerina palstoilla julkkisnaisten kimpussa, oma surkea itsetunto kohoaa muita haukkumalla. Katkeroituneiden ja kateellisten akkojen itkemisiä alusta loppuun.

      • Anonyymi

        Älä ole Anna.
        En osaa olla kade tai katkeroidu siitä ominaisuudesta, että synttäribileiden missaaminen aiheuttaa rajun pettymyksen.


      • Anonyymi

        Katkeraa kansaa koko Suomi pullollaan..... toisten asiat vaan kiinnostaa...... jos joku haluaa pilettää niin siitä vaan... ottakaa Viinaa ja erilaisia Nappeja sekaisin niin Kyllä se Siitä ???? Eläkepappa vaan !!!!!


    • Anonyymi

      On kyllä mainostettu paluuta liikaa,kaikki ollaan samallaviivalla,

    • Anonyymi

      Muistatteko kun hän kiersi maailman konserttisaleja taiteilijanimellä Anna Wood?

      • Anonyymi

        Nyt repesin :D Wood!! Päivän paras


    • Anonyymi

      Anna Puu, me suomalaiset olemme kaikki tämän koronan takia samassa asemassa. Luulitko olevasi poikkeus, ehei.... mene itkemään psykiatrille 40v. synttäriesi vaisuista juhlista.

    • Anonyymi

      Kyllä sitten lapsellinen henkisesti kasvamaton ihminen tuo puun anna

    • Anonyymi

      Anna vanha jakorasia terapian tarpeessa ha haha alkuasukas iso per...e.

    • Anonyymi

      Onpa katkeria kommentteja taas. Onko ihmisillä oikeasti näin huono olla?

    • Anonyymi

      Mitä puu, ja mut julkkikset sil saavuttaa että he kertoilee näit asio julkisuuteen?

    • Anonyymi

      Olisipa Maija V jatkanut voicee. Jälleen tämä kikattava palaa, joka haluaa vain olla esillä. Osaisipa edes käytös tavat! - en kaipaa.

    • Anonyymi

      Mikä teitä kommentoijia vaivaa? Nämä klikkiotsikot tehdään juuri teidän kaltaisianne varten. Kirjoitetaan raflaava otsikko ja sitten jotkut ottaa sen tosissaan ja pääsevät kiillottamaan omaa kilpeään ja haukkumaan toista kun kuvittelevat että otsikko kuvaa lööpin ihmistä.

      Jos olisitte vaivautuneet jutun lukemaan niin Anna Puu sanoo, että haluaisi juhlia synttäreitään isosti mutta jos ei onnistu niin ei se tunteita herätä. Ja että mies on luvannut joka tapauksessa järjestää yllätyksen. Ei sen kummempaa. Tästä sitten revittiin otsikko, joka saa teidät suunniltanne.

    • Anonyymi

      Mikä on Outokummussa, tulisi pysyä Outokummussa.

    • Anonyymi

      Kuka haluaa pitää synttäreitä? Taas vanhentuu ja hauta lähempänä

    • Anonyymi

      Paina Puuta. Pane Maata.
      Sanotaan jossainpäin Suomea.

    • Anonyymi

      Hei... Täällä on tämmönen nuori, joka välittää Anna Puusta. Mulle tuli todella kamala mieli teidän kommenteista. Mielestäni Anna ei tehnyt mitään väärää, harmitteli pikkasen instassa synttäreitään. Ei hän varmastikaan pyytänyt lehtiä kirjoittamaan isoja otsikoita tästä? Teidän, että muilla on isompia murheita, mutta että tullaan anonyyminä sanomaan roskaa viattomasta, vahvasta ja upeasta naisesta? Ei kiva. Pyydän, että mietitte mitä sanotte ensi kerralla, koska sanat sattuvat. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, älkää sanoko. Kiitos :)

      • Anonyymi

        Karseen suuret jaxuhalit teille molemmille, sulle ja annalle, väärin ymmärretyille.


      • Anonyymi

        Eipä ole rima korkealla sinullakaan "tämmöinen nuori".
        Puun völjyyn jos joku nuori joutuu, niin ei ole tasokas musiikissa.


    • Anonyymi

      Turhimmista turhin julkkis 🤮 Eikä kyllä osaa laulaakaan , oisitpa vaan pysynä poikessa,hyvin on pärjätty ilman Puu piätä ☺

    • Anonyymi

      on teillä huolet huh ja vielä huh

    • Anonyymi

      Anna Puu täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Näinköhän Instaan tulee jotain synttäreistä. Mutta joo, onnea, Anna!

      • Anonyymi

        En olisi Annasta uskonut, että alkaa tissejään esittelemään - hänkin!!
        Eihän lehdissä isoja juttuja ole ansioituneitten julkkisten synttäreistä, mutta Sara Sieppiä ilmapalloineen ja tyttöjen kanssa kikatteluineen, ei koskaan sivuuteta!!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi Annasta uskonut, että alkaa tissejään esittelemään - hänkin!!
        Eihän lehdissä isoja juttuja ole ansioituneitten julkkisten synttäreistä, mutta Sara Sieppiä ilmapalloineen ja tyttöjen kanssa kikatteluineen, ei koskaan sivuuteta!!??

        Ennemmin minä katsoisin Kalle Palanderin alastonta lumienkeleiden tekoa. Sellaista miehistä hassuttelua.


    • Anonyymi

      Anna teletappipää oi voi miten kamala kohtalo, ei voi verrata Ukrainaan.

    • Anonyymi

      Pyöreät synttärit ja pyöreä on Anna-mummu.
      Ei taida päästä naimisiin, ei!
      Laulut ei pure kuulijoihin ininää.
      Parempi jäädä lastenhoitoon ja ilman alkoholia.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe