vanhemmalle naiselle.
Annettuani pakit sai kuulla olevani vanha, lihava, tyhmä, lyhyt, kalju, ruma ja autistinen.
Kuuluuko tuollainen sanavarasto ja käytös tanssipaikoille ? Mielestäni ei.
Olen vetävä vireä viiskymppinen kundi.
Annoi pakit
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka saan rukkasia niin en sano pahasti.
🙄
Ymmärrän et kaveri ei ymmärrä mitä menettää😊
Mitä oikeasti pelkäät, kun en voi tanssia kanssasi hetkeä 😎
Tunnemaailma ohjaa meidän käyttäytymistä.
https://youtu.be/cM5mWwVmg2k
"Olen vetävä vireä viiskymppinen kundi"
https://youtu.be/HTDx_4pnTRE
Mites kun Danny joka näyttää kasikymppiseltä vetää puoleensa oikealta ja vasemmalta tulevia parikymppisiä naisia. Kannattaa sunkin odotella vielä 30 vuotta ja kattoo sitten noita pakkeja 🤔
😋 - Anonyymi
Olen itse antanut vanhemmalle ikäpolven naiselle syystä pakit, koska se on ahdistellut mua. Sanoin sille suoraan että jättää mut rauhaan ja yrittää tajuta etten ole kiinnostunut vanhemman ikäpolven naisista ja katselen silläsilmällä vain oman ikäisiä. Mutta en mä nyt sentään julkisella paikalla ihan noin tylysti huuda, niinkuin aloittelija, jos tuo oikeesti pitää paikkansa, mitä tuo aloittelija teki. Miltäköhän aloittelijasta tuntuu, jos itse saa pakit ja kuulee pakittajalta solvauksia. Olen itse saanut pakkeja, mutta en nyt sentään ihan tuollaisia haukkumisia pakittajalta, joka menee kunnianloukkauksen puolelle. Niin oletkos aloittaja valmis oikeuteen, jos se loukattu nainen haastaa sut oikeuteen kunnianloukkauksesta?
- Anonyymi
Tuohtunut herra pyyhälsi ohi ja karjui mennessään niin, että: rrrrrrrrkkelllllleeee...ruminta hain...ei lähteny!
- Anonyymi
"sai kuulla olevani vanha, lihava, tyhmä, lyhyt, kalju, ruma ja autistinen"
https://youtu.be/rz0NaAGdGV0
- Olen vetävä vireä viiskymppinen kundi.
Kummallahan olisi asiaa optikolle 🤣 - Anonyymi
Eipä olisi muijan kannattanut ihan kaikkea sanoa suoraan. Ethän itsellesi paljoa mahda.
- Anonyymi
Täs olen samaa mieltä.
Ei ole kohteliasta sanoa ihan noin suoraan toisen ulkonäöstä.
- Anonyymi
Minä olen saanut niin paljon rukkasia, että jos ne olisi oikein käsiin tarkoitettuja, niin koko kylän pitäisin talvet/kesät työkäsineissä.
Kyllä, rukkaset harmittavat. Eniten se, että kiva tanssikappale enkä saa tanssiparia. Joskus jos on rokkaavaa tanssia, niin tanssin yksin, tosin se vaatii rohkeutta. Onpa käynyt niinkin, että se tanssipari siihen sitten liittyy.
Mietin aina, että jokaisella on oikeus olla tanssimatta- syytä kysymättä.
Jos on sellainen esiintyjä, että mielelläni siinä kuuntelen ja eläydyn esitykseen, niin siitä tanssimisesta mitään tulisi. Toki siirryn pois hakualueelta.
Tsemppiä lyylit, kyllä meillä on hyvät tyylit! - Anonyymi
No omasta mielestäsihän sinä tietenkin olet nuori ja punakka ukko!
Että lähtökohtasi ainakin on hyvä: nimittäin jos et itse olisi itseesi tyytyväinen etkä tulisi edes itse itsesi kanssa toimeen, niin ethän silloin voisi tuolla lailla edes uneksia, että joku nainen olisi sinuun edes melko tyytyväinen ja tulisi kanssasi edes jollain tapaa toimeen. Pidä lippusi jatkossakin korkealla, jotta naiset näkee sen..- Anonyymi
Tämä pistää miettimään, miksi herra-47 ei ole pyytänyt anteeksi kaikilta uhreiltaan vaan on jättänyt kaikkein hädänalaisimmissa ja alisteisimmissa asemissa olevilta - kaltaisiltasi poronhoitoalueen ulkopuolelta kotoisin olevilta -suomalaisilta miehiltä anteeksi pyytämättä mukamas taiteen nimissä tekemiään halventavia sketsejään?
- Anonyymi
"Pidä lippusi jatkossakin korkealla, jotta naiset näkee sen.."
Näiltä miehiltä rukkaset räpsähtää 🙄
Naistentunnilla pitävät seiniä pystyssä 😁
https://youtu.be/g_8A9m1t_p8
"Olen vetävä vireä viiskymppinen kundi"
- Vedä jatkossakin käteen 🤫 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pistää miettimään, miksi herra-47 ei ole pyytänyt anteeksi kaikilta uhreiltaan vaan on jättänyt kaikkein hädänalaisimmissa ja alisteisimmissa asemissa olevilta - kaltaisiltasi poronhoitoalueen ulkopuolelta kotoisin olevilta -suomalaisilta miehiltä anteeksi pyytämättä mukamas taiteen nimissä tekemiään halventavia sketsejään?
Nuori ja punakka ukko on totuudenmukainen metafora
- Anonyymi
NO, minkä hem..tin takia sitten annoit naiselle pakit.
Ei ole kohteliasta antaa pakkeja tilaisuudessa missä noudatetaan etikettiä.
Olitko hän mielestäsi liian vanha sinulle?
Kuule, sinun ei pitäisi ollenkaan mennä yleisiin tanssitilaisuuksiin, jos sinun sivistys ja käytöstavat eivät riitä niissä käyttäytymään. - Anonyymi
Kyllä tuo sanavarasto kuuluu elämään ihan niin kuin pakitkin.
-Elämä on. - Anonyymi
Miksi annoit pakit? Olisit antanut jotain muuta.
- Anonyymi
Oisko tanssilavoille kehitettävä
Pakkinurkka / nirppanurkka
https://youtu.be/4-14SbJASrQ
"Hae jos uskallat "😊 - Anonyymi
Aloittaja seisoi juuri tässä nirppanurkassa ja sieltä ei kannata kaikkien hakea ;)
- Anonyymi
Nyhdä rukkaseen!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812