Haittaako jos entisestä vanhasta Nokia puhelimesta akku tyhjenee?
En tiedä minne kierrätykseen voi viedä!
Ostin uuden puhelimen
9
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ser kierrätykseen kuten kaikki muutkin sähkölaitteet..
- Anonyymi
Puhelin kauppa ottaa vastaan käytetyt laitteet ja kierrättää vastuullisesti.
- Anonyymi
Kaikki puhelinmyymälät ja kodinkone liikkeet ovat velvollisia ottamaan nuo vastaan.
- Anonyymi
Minkä mallisen Nokialaisen ostit?
- Anonyymi
Jos se on valmistettu hyvässä maassa 😂🤣😅 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/263adcc3-2df0-4e56-beb5-f3e5f55232ef
- Anonyymi
No ei nyt luulisi haittaavan, kuule heität vaan sitten vesilintua persiiseen, se on vihreää ja ekolokista.
- Anonyymi
Jos puhelin on toimiva voit aina myydä sen jollekulle. Lisäksi suomessa on kierrätä kännykkäsi -palvelu, joka jopa maksaa pienen korvauksen jopa rikkinäisistä puhelimista. Netistä voi tilata palautuskuoren. Korvaus riippuu tosin puhelinmallista ja sen kunnosta. Välttämättä ei saa mitään korvausta, mutta ainakin puhelin tulee kierrätettyä.
Elektroniikka myyvillä kaupoilla on myös velvollisuus ottaa vastaan vanhoja kännyköitä muun elektroniikan ohella. - Anonyymi
Kodinkone liikkeet,marketit
- Anonyymi
Aika monessa marketissa on ovenpielessä nykyään pömpeli, jonne voi jättää pienelektroniikan laiitteet (myös kännykät), tyhjät paristot ja pienloistelamput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72538- 1211821
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1291567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751341Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1641338- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.671114