Haittaako jos entisestä vanhasta Nokia puhelimesta akku tyhjenee?
En tiedä minne kierrätykseen voi viedä!
Ostin uuden puhelimen
9
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ser kierrätykseen kuten kaikki muutkin sähkölaitteet..
- Anonyymi
Puhelin kauppa ottaa vastaan käytetyt laitteet ja kierrättää vastuullisesti.
- Anonyymi
Kaikki puhelinmyymälät ja kodinkone liikkeet ovat velvollisia ottamaan nuo vastaan.
- Anonyymi
Minkä mallisen Nokialaisen ostit?
- Anonyymi
Jos se on valmistettu hyvässä maassa 😂🤣😅 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/263adcc3-2df0-4e56-beb5-f3e5f55232ef
- Anonyymi
No ei nyt luulisi haittaavan, kuule heität vaan sitten vesilintua persiiseen, se on vihreää ja ekolokista.
- Anonyymi
Jos puhelin on toimiva voit aina myydä sen jollekulle. Lisäksi suomessa on kierrätä kännykkäsi -palvelu, joka jopa maksaa pienen korvauksen jopa rikkinäisistä puhelimista. Netistä voi tilata palautuskuoren. Korvaus riippuu tosin puhelinmallista ja sen kunnosta. Välttämättä ei saa mitään korvausta, mutta ainakin puhelin tulee kierrätettyä.
Elektroniikka myyvillä kaupoilla on myös velvollisuus ottaa vastaan vanhoja kännyköitä muun elektroniikan ohella. - Anonyymi
Kodinkone liikkeet,marketit
- Anonyymi
Aika monessa marketissa on ovenpielessä nykyään pömpeli, jonne voi jättää pienelektroniikan laiitteet (myös kännykät), tyhjät paristot ja pienloistelamput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184