Käsittelemätön aito kuva kaiken paljastaa

Anonyymi

37

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järkky. Miltä näyttää 50v?

    • Anonyymi

      Kasvojen muoto ihan neliskulmainen. Itse julkaisemansa kuvat on toooodella vahvasti muokattuja.

    • Anonyymi

      Onks toi joku 50v mamma.

    • Anonyymi

      Aloituksen kuva on otettu hämärässä kapakkaympäristössä. Sitä ei ole muokattu kuten Vikmanista normaalisti netissä julkaistut kuvat. Tuolta Vikman näyttää oikeasti. Tosin on juuri tullut lavalta esiintymästä, joten on naama varmasti meikattu viimeisen päälle.

      Kasvonpiirteet näkyvät kuvassa hyvin. Luusto on jykevää supisuomalaista tanttamallia ja siihen ylipainon tuomat läskit päälle. Koska Vikman jää noin kauas nykyajan kauneisihanteista, täytyy kaikki kontrolloidusti julkaistavat kuvat muokata vahvasti. Muuten totuus tulisi ilmi.

      • Anonyymi

        Kyllä Erika on tyypillistä leveänaamaista maatiaisrotua.
        Persjalkainen,tasapaksu, lyhyenläntä piikatyttö.
        Noita näki takavuosina lyllertämässä navettapolkua lypsyämpäri kädessä.
        Naisessa näkyy laiskat ja huonot elintavat.
        Mikään senttien meikkikerros eikä horovermeet paranna tilannetta.
        Tästäkö pitäisi rakentaa, joku synnin ylipapitar?
        Työtä riittää mökkitien tiimille ja danny-papalle maailman tappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Erika on tyypillistä leveänaamaista maatiaisrotua.
        Persjalkainen,tasapaksu, lyhyenläntä piikatyttö.
        Noita näki takavuosina lyllertämässä navettapolkua lypsyämpäri kädessä.
        Naisessa näkyy laiskat ja huonot elintavat.
        Mikään senttien meikkikerros eikä horovermeet paranna tilannetta.
        Tästäkö pitäisi rakentaa, joku synnin ylipapitar?
        Työtä riittää mökkitien tiimille ja danny-papalle maailman tappiin.

        Sopusuhtainen vartalo sillä on, ei ole persjalkaista tyyppiä. Lyhyenläntä?
        Kritiikillä on merkitystä vain silloin kun se perustuu faktoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Erika on tyypillistä leveänaamaista maatiaisrotua.
        Persjalkainen,tasapaksu, lyhyenläntä piikatyttö.
        Noita näki takavuosina lyllertämässä navettapolkua lypsyämpäri kädessä.
        Naisessa näkyy laiskat ja huonot elintavat.
        Mikään senttien meikkikerros eikä horovermeet paranna tilannetta.
        Tästäkö pitäisi rakentaa, joku synnin ylipapitar?
        Työtä riittää mökkitien tiimille ja danny-papalle maailman tappiin.

        Tämä lyhyenläntä piikatyttö on nykyisin suomen kysytyin artisti ja entinen tangokuningatar. Miten sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä lyhyenläntä piikatyttö on nykyisin suomen kysytyin artisti ja entinen tangokuningatar. Miten sinä?

        En ole tangokuningatar. En entinen enkä nykyinen. En ole Suomen kysytyin artisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä lyhyenläntä piikatyttö on nykyisin suomen kysytyin artisti ja entinen tangokuningatar. Miten sinä?

        No ei tosiaankaan ole mikään Suomen kysytyin artisti 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Erika on tyypillistä leveänaamaista maatiaisrotua.
        Persjalkainen,tasapaksu, lyhyenläntä piikatyttö.
        Noita näki takavuosina lyllertämässä navettapolkua lypsyämpäri kädessä.
        Naisessa näkyy laiskat ja huonot elintavat.
        Mikään senttien meikkikerros eikä horovermeet paranna tilannetta.
        Tästäkö pitäisi rakentaa, joku synnin ylipapitar?
        Työtä riittää mökkitien tiimille ja danny-papalle maailman tappiin.

        Kyllä Erikassa on Danille aivan tarpeeksi naista. Mitä se haittaa, jos kasvot ovat neliskanttiset ja voimakas alaleuka niinkuin pelikaanilla. Ei tuo Danikaan enää kovin hurmurilta näytä. Takamus on leveämpi kuin hartiat. Hiukset on jo vauvan haituvat. Joten ilta on Danille tullut. Helmi poloinen kopottelut koko rakkauden ajan samoilla korkokengillä, niin uimassa, kuin saunassa. Tekohiuksia Dani kyllä tytöille on ostanut rutkasti, siinä ei pappa ole pihistellyt.


    • Anonyymi

      Oikea julkkisjuoru, että julkkikset ulkonäköä parannellaan kuvissa niin paljon, ettei julkaistu kuva juuri enää muistuta alkuperäistä kohdetta lainkaan?

      • Anonyymi

        Vikmannin lisäksi tämän taidon osaa Sieppi ja Torppa. Taitohan se on sekin, mutta onko taito fiksua ja kadehdittavaa, kuten jotkut väittävät?


    • Anonyymi

      Pysytään totuudessa. Erika Vikman ei ole mikään mikään suohirviö, mutta ei minkäänlainen kaunotarkaan.

      Hän näyttää ikäistään todella paljon vanhemmalta, mikä viittaa huonoon geeniperimään ja kuluttaviin elämäntapoihin. Ylipainoa on kertynyt koko ajan lisää - maistuuko alkoholi liikaa? Vartalon malli ilman ylipainoa olisi ihan ok, vaikka vyötäröä ei juuri olekaan. Nykyiset naiselliset piirteet ovat keinotekoisia: hiukset, huulet, rinnat. Tyyli on keinotekoisesti päälle istutettu, kun joku - ilmeisesti Danny - tykkää kulahtaneesta nuoruutensa 60-70-lukujen tyylistä.

      Kaiken tuon voisi sivuuttaa, jos nainen osaisi tehdä itse kappaleensa ja laulaisi ne mahtavalla äänellä. Mutta kun ei sitäkään edes...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huh! Onko enää kyse "kauneusleikkauksista"? Kaikki nuo kasvojaan muokanneet, täytelleet ja leikellet, ovat pilanneet ulkonäkönsä! MOT


      • Anonyymi

        Mikä on Erikan salaisuus? Miten voi 5 vuodessa vanheta 30 vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on Erikan salaisuus? Miten voi 5 vuodessa vanheta 30 vuotta?

        No kauneuskirurgialla tietysti!!


      • Anonyymi

        Huh, huh!!
        Kuka ottaa kunnian naisen muuttuneesta ulkonäöstä?
        Viisi vuotta sitten Erika oli ihan pikkunätti typykkä, tosin laulutaidoton jo silloin.
        Toi viimeisin otos on karsea —elähtänyt kapakkaruusu parin päivän rankemman rundin jälkeen..
        Mitä on tapahtunut?
        Kyllä läheisten sietäisi olla jo huolissaan —instaan postatut käsitellyt poseeraukset ei kyllä kerro koko totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kauneuskirurgialla tietysti!!

        On siihen muitakin syitä. Täytyy olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kauneuskirurgialla tietysti!!

        Suomessa nopea vanheneminen on yleensä viinan tai jonkun sairauden aiheuttamaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on Erikan salaisuus? Miten voi 5 vuodessa vanheta 30 vuotta?

        Ehkä Iso D imee elämänvoimaa hänestä ? 😅


    • Anonyymi

      Mitä noista kasvoista, alapäätähän se Danny haluaa.

      • Anonyymi

        Yritys muuttaa muovailtavissa oleva tyrkky Armin näköiseksi?


    • Anonyymi

      Niin mikä on Erikan salaisuus? Mitä täytyy tehdä vanhetakseen noin paljon parissa vuodessa?

      • Anonyymi

        viina, viina ja viina


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko viinan lisäks jotain muuta?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ai kauheeta 😲


    • Anonyymi

      Erika on aivan hirveä tyrkky. Ällöttävä.

      • Anonyymi

        Miksi Torppa suuttui, kun Seiskassa oli aitoja kuvia? Eikö hän pidä oikeasta ulkonäöstään?
        Meinaako loppuikänsä julkaista vain ronskisti muokattuja kuvia itsestään? Kuka niihin enää uskoo muu, kuin Maisuli itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Torppa suuttui, kun Seiskassa oli aitoja kuvia? Eikö hän pidä oikeasta ulkonäöstään?
        Meinaako loppuikänsä julkaista vain ronskisti muokattuja kuvia itsestään? Kuka niihin enää uskoo muu, kuin Maisuli itse?

        Samanlaisia muokkaamisen mestareita nämä tähtöset, Erika ja Maisa. Maisalle plussat siitä, että oli sentään oikeissa töissä hetken aikaa koronajäljittäjänä tms. Erika Vikmanilta puuttuu kaikki elämän realiteetit, kun kuvittelee voivansa valloittaa maailman, vaikka hänellä ei ole mitään erityistä taitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisia muokkaamisen mestareita nämä tähtöset, Erika ja Maisa. Maisalle plussat siitä, että oli sentään oikeissa töissä hetken aikaa koronajäljittäjänä tms. Erika Vikmanilta puuttuu kaikki elämän realiteetit, kun kuvittelee voivansa valloittaa maailman, vaikka hänellä ei ole mitään erityistä taitoja.

        Maisan "ura" koronajutussa kesti muutaman päivän - hienoa, Maisa!!!
        Lähihoitajan töitä teki yhden päivän, ja tuli itkien kotiin - tosi hienoa, Maisa!
        Lentoemon hommista sai potkut - hienoa, Maisa!
        Nyt elää keksimässään Maisalandiassa teeskennellen superäitiä ja leikkimällä kiireistä kotirouvaa - upeeta, Maisa!


    • Anonyymi

      Nih, aidon muokkaamattoman kuvan mukaan aloituksen kuvan nainen ei eroa mitenkään tavallisesta pubiruususta. Miksi sitten media täynnä juttuja suuresta kauneudesta, joka höystetään muokatuilla kuvilla? Ristiriita aidon ja muokatun välillä on melkoinen.

    • Anonyymi

      Ihan Tukiaisen näköinen.

      • Anonyymi

        Tukiainen oli mun mielestä pikkusievän naapurintytön näköinen nuorena. Sitten tulivat kehonmuokkaukset, lihavuus ja päihteet, en tiedä missä järjestyksessä.

        Erika Vikman on mun mielestä ollut hyvin tavanomaisen näköinen nuorena.

        Nyt on Vikmanilla kuvioissa mukana jo kehonmuokkaus ja ylipaino. Jos vielä kuppi maistuu yhtä hyvin kuin Tukiaisella, niin voi voi sentään mihin päätyy.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe