Korkeamman CPS:n (napsautukset sekunnissa) saamiseksi napsautusvärähtelyn oppiminen voi olla todella hyödyllistä. Tässä viestissä näemme askel askeleelta prosessin tärinän napsautukseen ja joitain työkaluja harjoittelemaan samaa, kuten https://cpstest.pro.
Ennen kuin jatkamme, ymmärrämme ensin, mitä värinänapsautus tarkoittaa.
Mitä jitter-napsauttaminen on?
Jitter-napsautus on edistynyt hiiren painikkeen napsautusmenetelmä, joka varmistaa huomattavasti suuremmat klikkaukset sekunnissa verrattuna tavallisiin napsautusmenetelmiin. Se vaatii rannelihasten jäykistämistä, jotta sormessa syntyy tärinää, joka johtaa enemmän napsautuksiin.
Napsautusvärinä - askel askeleelta
Alla on ohjeet tärinän napsautukseen.
1. Pidä hiirtä normaalilla kahvallasi.
2. Kiristä kyynärvarsi ja jäykistä rannenivelen ja kyynärpään välinen lihas.
3. Aloita nyt käden ja etusormen väriseminen.
4. Pidä sormi hyvin lähellä hiiren painiketta, jotta värinä muuttuu napsahduksiksi.
Se siitä. Jitter-napsautus saattaa tuntua hieman vaikealta tässä, mutta riittävän harjoittelun jälkeen voit hallita tämän menetelmän.
Jitter-napsautusmenetelmää käyttämällä pelaajat ovat saaneet erittäin merkittäviä parannuksia napsautusnopeuteen. Aloittelijat, joilla oli aiemmin 6 CPS, hyppäsivät 11 CPS:iin värinää napsauttamalla, kun taas tavalliset pelaajat, joilla oli 8-10 CPS, pystyivät saavuttamaan jopa 14 napsautusta sekunnissa.
Itse asiassa monien ammattipelaajien mukaan värinää napsauttaminen on luokiteltu tehokkaimmaksi nopeaksi napsautusmenetelmäksi.
Vaikka hyödyt ovat valtavat, tärinää napsautusta tulee käyttää varoen, koska se sisältää epätavallisia lihasliikkeitä, jotka voivat johtaa vakavaan kipuun ja jopa lääketieteellisiin tiloihin, kuten rannekanavaoireyhtymään.
Jitter-napsahduksen sattuessa on aina suositeltavaa pitää taukoja säännöllisin väliajoin ja olla tekemättä sitä pitkiä aikoja kerralla.
Pidä tämä mielessä ja voit voittaa vastustajasi kaikissa suosikkipeleissäsi!
Kuinka värinää napsautuksia ja parantaa klikkausten määrää sekunnissa?
Anonyymi
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700