Onko rikos jos kertoo joutuneensa petetyksi keskustelupalstalla mutta ei kerro pettäjän nimeä tai jos kirjoittaa vain ekan kirjaimen esimerkiksi herra H petti minua toisen kanssa . Entä onko rikos jos joku kommentoi keskustelua tyyliin tiedän tapauksen herra H hihhuloi naisten keskellä torilla viime kesänä. Nämä siis keksittyjä esimerkkejä. Kuitenkin vastaavasta tapauksesta ärtynyt ihminen uhkailee oikeustoimilla
Nimeä ei missään mainita . Tekstistä voi vain arvailla kuka herra H on kyseessä. Kaiken lisäksi koko juttu ei liity oikeustoimilla uhkailijaan millään tavalla vaan hän on päätellyt että kyse hänestä kun on sattunut siellä torilla joskus käymään
Onko rikos
Anonyymi
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
On se, linnaan joudut. Voit sitten siellä pohtia syvemmin mm. tätä asiaa.
- Anonyymi
Ole rauhassa, hulluja riittää. Jos uhkailu ei lopu, sinä voit itse viedä käräjille. Elä ole yhteydessä uhkailijan kanssa ja pyydä sitä jättämään sinut rauhaan.
(Minun puolesta olisi hyvä jos kevytkenkäisistä tyypeistä olisi vaikkapa lista ja rikollisista yleensäkkin. Tietäisi pysyä kauempana niistä mutta vähemmästäkin laki suojelee pahantekijöitä.) - Anonyymi
Laita ylläpitoon infoa häirinnästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349