Miksi vanhat vaarit yli 70v kyttätte nuorempia naisia?Ei meitä kiinnosta papparaiset,ahdistavaa ja ällöttävää....Katselkaa vaan niitä mummoja.
Vanhat vaarit
19
700
Vastaukset
- Anonyymi
Heh heh... ei ole naisen kirjoitus vaan taas provo.
- Anonyymi
Ei 50-60v kiinnosta yli 70v vaarit...Olan eläkeläis vaarit on muutenkin ihme kyttääjiä...asuvat ilm.jossain sivukylillä..eivät näe ihmisiä,kuin kerran viikossa kaupoilla.Sairasta
- Anonyymi
Vaarit ovat Orimattilan kermaa. Marenkissa istuvat ja katselevat naisia kun ne kulkee markettiin. Hyvä vaarit!
- Anonyymi
Leena täällä on samaa mieltä että vaarit ovat kivoja ja poikamaisia Orimattilassa. Eikä haittaa vaikka meikää katselee. Hyvää oloa vaan kaikille,
- Anonyymi
No,nää papat asuu samassa talossa..käyvät oven takana,änkeävät pihalle aina samaan aikaan jos jonnekin lähdet.On kumma,kun muut asukkaat ei ole usein samaan aikaan .heh???
- Anonyymi
Vaarit on mukavia ja herttaisia. Niillä on myös käytöstavat kohdallaan.
- Anonyymi
Leena on ilo silmälle
- Anonyymi
Nuoret miehet on ilo silmälle.
- Anonyymi
Oliskohan aloittajan syytä muista jotta hänkin on joskus vanha mummeli.
Ja katselee nuoria miehiä !!- Anonyymi
Alottaja on mies.
- Anonyymi
Huumoria,älkää ottako kaikkea todesta mitä kirjoitetaan.
- Anonyymi
Onks joku ikäraja missä saa mitäkin kattella .
- Anonyymi
Vaari, kun naisen näkee päässä tärähtää ja viisari värähtää.
- Anonyymi
Heh heh, niin se taitaa olla.
- Anonyymi
Ilman vaareja ei alottajakaan vinkuisi mitään.
- Anonyymi
Aina on kiinnostanut naiset ja ihaillen katsoa saa. Humppeleita en katsele siihen minulla perustuslaillinen oikeus.
- Anonyymi
Etsivät kotiorjaa ja hoitajaa vanhuuden päivälleen,niistä ei kyllä naiselle ole iloa.
- Anonyymi
Aivan ihme näkemys.
- Anonyymi
Se on hyvää jos vaarilla ottaa vielä eteen. Terveisin Tupsu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882