Miksi vanhat vaarit yli 70v kyttätte nuorempia naisia?Ei meitä kiinnosta papparaiset,ahdistavaa ja ällöttävää....Katselkaa vaan niitä mummoja.
Vastaukset 51
- Anonyymi
Heh heh... ei ole naisen kirjoitus vaan taas provo.
- Anonyymi00021
Tää palstan kirjoittelu hämmentää muo O.o
En ole itse tähän ketjuun kirjoittanut vielä kertaakaan enkä ollut vielä aktiivinen tällä foorumilla silloin, kun täällä on kirjoiteltu (Löysin ylipäätänsä koko Orimattila-osion vasta joskus 2021 loppupuolella).
Tää ketju tuli nyt ihan vahingossa vastaan ja ihmettelen tuota jotain tapausta, joka on ihan tuoreeltaankin tästä samasta asiasta valittanut. Vai onko täällä yleinen ongelma näiden ukkojen kanssa eli nämä olisi eri naisia, jotka valittaa?
Oli niin tai näin, niin törmään jatkuvasti tähän samaan aiheeseen ja niitä on ripoteltu sinne tänne minun omien juttujeni sekaan.
Just se mitä NYT kommentoin on toi mystinen eka vastaus, jonka aloittaja on saanut. Miksi kirjoittaja olisi mies ja miksi nimenomaan "taas provo"?
- Anonyymi
Ei 50-60v kiinnosta yli 70v vaarit...Olan eläkeläis vaarit on muutenkin ihme kyttääjiä...asuvat ilm.jossain sivukylillä..eivät näe ihmisiä,kuin kerran viikossa kaupoilla.Sairasta
- Anonyymi00030
Sairasta on ainoastaan niin huono itsetunto, että pitää itkeä jonkun katselusta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sairasta on ainoastaan niin huono itsetunto, että pitää itkeä jonkun katselusta.
Katselu on todella monessa tapauksessa rikos. Eikä katselu ole välttämätöntä. Mikään kuvailukaan ei ole välttämätöntä. Kukaan... ei silti kykene muuttua näkymättömäksi, joten näkyminen on välttämätöntä.
Me myös suurinosa ihmisistä näemme. Vain sokeat kulkevat tuolla kaupoilla näkemättä mitään. On pakko nähdä, jotta ilman keppiä kykenee kulkea tuolla hyllyjen välissä ja valita oikeat tuotteet.
On silti valtava ero siinä että jos jää toljottamaan jotain ja kuten olen kuullut... niin nämä Marengin äijät (ainakin joku 10 vuotta sitten) myös ilolla levittelivät tietojaan eli sitä mitä näkivät. Jos olisikin vain istunut, mutta se että alkaa levitellä tietojaan tai jotkut muut kuviaan, niin siinä on jo tapahtunut rikos.
Jokaisen on käytävä vessassa, mutta jos joku on siellä tirkistelemässä, niin on tapahtunut rikos. Jotkut pissaa julkisella paikalla, joten näkemistä on joskus vaikea estää, mutta poliisi sakottaa myös julkisella paikalla pissaamisesta. Paikkojaan ei saa esitellä eli itsensä paljastaminen on RIKOS. Näkeminen on rikos ja toisinaan väkivaltaa.
Kun itsensä tarkoituksella sijoitta niin että joku (esim. puuceessä) on vessassa tietämättömänä siitä että joku katselee, niin taas on tapahtunut RIKOS. Katselu on rikos. Myös toisten verhojen väleistä tirskitely on rikos. Toisten suihkuttelun katselu salaa on rikos. On todella monta tapausta, jossa "vain" katselu on rikos.
On ilmiselvää näissä eri jutuissa että täällä on stalkaajia, joilla ei todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa että "kunhan nyt vahingossa" näki, vaan oltiin tarkoituksella stalkaamassa ja tarkoituksellisissa toimissa. Pelkkä näkeminen ei siis ole nyt kyseessä eikä sellaisesta ole täällä kukaan valittanutkaan. - Anonyymi00038
Kyllä ne ihan kaupungissa asuu. Joka ikinen aamu kerääntyvät kauppojen kahvioihin tai ärrille. Ei mahdu edes.kahvetta juomaan, kun.pöydät ja penkit on haalittu omalle porukalle. Fpämiellyttävää.
Miten kahvilat ja ärrät sallii tuon, kun muut asiakkaat ei pääse?
No kahvi on kyllä hinnoiteltu jo niin, että kun on n 30 ukkoo, niin kai se kupillinen per lärvi sit kattaa päivän myynnin.
- Anonyymi
Vaarit ovat Orimattilan kermaa. Marenkissa istuvat ja katselevat naisia kun ne kulkee markettiin. Hyvä vaarit!
- Anonyymi
Leena täällä on samaa mieltä että vaarit ovat kivoja ja poikamaisia Orimattilassa. Eikä haittaa vaikka meikää katselee. Hyvää oloa vaan kaikille,
- Anonyymi
No,nää papat asuu samassa talossa..käyvät oven takana,änkeävät pihalle aina samaan aikaan jos jonnekin lähdet.On kumma,kun muut asukkaat ei ole usein samaan aikaan .heh???
- Anonyymi
Vaarit on mukavia ja herttaisia. Niillä on myös käytöstavat kohdallaan.
- Anonyymi
Leena on ilo silmälle
- Anonyymi
Nuoret miehet on ilo silmälle.
- Anonyymi
Oliskohan aloittajan syytä muista jotta hänkin on joskus vanha mummeli.
Ja katselee nuoria miehiä !!- Anonyymi
Alottaja on mies.
- Anonyymi
Huumoria,älkää ottako kaikkea todesta mitä kirjoitetaan.
- Anonyymi
Onks joku ikäraja missä saa mitäkin kattella .
- Anonyymi
Vaari, kun naisen näkee päässä tärähtää ja viisari värähtää.
- Anonyymi
Heh heh, niin se taitaa olla.
- Anonyymi
Ilman vaareja ei alottajakaan vinkuisi mitään.
- Anonyymi
Aina on kiinnostanut naiset ja ihaillen katsoa saa. Humppeleita en katsele siihen minulla perustuslaillinen oikeus.
- Anonyymi
Etsivät kotiorjaa ja hoitajaa vanhuuden päivälleen,niistä ei kyllä naiselle ole iloa.
- Anonyymi
Aivan ihme näkemys.
- Anonyymi
Se on hyvää jos vaarilla ottaa vielä eteen. Terveisin Tupsu.
- Anonyymi00022
Ei sillä iällä väliä. Kunhan on repussa hyvät eväät.
- Anonyymi00023
Älä nyt kun rahaa on niin kyllä kiinnostaa se on totuus. Danny vetoaa vieläkin sinuun myönnä pois äläkä ole tekopyhä.
- Anonyymi00024
Kyllä vaarillakin vielä pelittää. Monella muukin seisoo kuin järki.
- Anonyymi00025
Terhakkaan näköisiä pappoja siellä Prisman nurkissa pyörii.
T:Lissu - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Terhakkaan näköisiä pappoja siellä Prisman nurkissa pyörii.
T:LissuVielä on papoilla ruutia pyssyssään.
- Anonyymi00027
Onko sulla Lissu pitkät päällä kesäpaidassa kun Prismassa käyt?
T: Keijo- Anonyymi00028
Turhaan yrität. Aika entinen ei koskaan enää palaa.
T:Lissukka
- Anonyymi00029
Elä ny Lissu viitti, kyl sie muistat kuinka hauskaa meillä oli.
T: Keijo- Anonyymi00032
En mie muista sellaista. Sie oot unta nähny ja haaveillu.
T:Lissu
- Anonyymi00033
Muistaakseni se olit sie ku elorinpaaris pussailtii.
T: Keijo - Anonyymi00035
Jos papoilla on olo että "iloja" ei ole missään enää, niin se syy saattaapi olla sinussa itsessäsi ja sinun on vain hyväksyttävä se. Elämä on.
Mitään vääryyttä ei ole tapahtunut, jos ei papat enää pääse hulinoihin mukaan.- Anonyymi00036
...Puhun nyt siis vähän useammasta asiasta samaan aikaan enkä missään vaiheessa puhunut VAIN Marengin tyypeistä. Puhun nyt tällaisesta että jos ei vanha mies ymmärrä ettei lakia saa rikkoa, jotta saisit NÄHDÄ jotain kivaa, niin se antaa vihjettä siitä etten sinä sitä itseäänkään saanut laillisesti. Aika moni mies r*iskaa ja vaikuttaa siltä että jos tämä teidän nykyinen toiminta on teistä normaalia ja sama asenne oli teillä ennenkin. Eli teidän mielestä "Jos te voitte - Niin saa tehdä", vaikka se on laitonta.
Ihmiset kun ei muutu :/ - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
...Puhun nyt siis vähän useammasta asiasta samaan aikaan enkä missään vaiheessa puhunut VAIN Marengin tyypeistä. Puhun nyt tällaisesta että jos ei vanha mies ymmärrä ettei lakia saa rikkoa, jotta saisit NÄHDÄ jotain kivaa, niin se antaa vihjettä siitä etten sinä sitä itseäänkään saanut laillisesti. Aika moni mies r*iskaa ja vaikuttaa siltä että jos tämä teidän nykyinen toiminta on teistä normaalia ja sama asenne oli teillä ennenkin. Eli teidän mielestä "Jos te voitte - Niin saa tehdä", vaikka se on laitonta.
Ihmiset kun ei muutu :/Onnetonta osaamista. :DDD
- Anonyymi00039
Vanhat papat kuuluvat katu kuvaan ja Prismaan ja Marenkiin. Ne miehet ovat tätä maata ja Orimattilaa rakentaneet ja ansaitsevat arvostusta. Jokkainen meistä aikanaan vanhenee joten turha ketään mollata.
- Anonyymi00042
Ja äititkö on hoitaneet lapsiaan?
No, mutta kiva että joku siellä SAA olla, minut sieltä häädettiin pois, ei vain mitään syytä että miksi näin edes tehtiin. - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ja äititkö on hoitaneet lapsiaan?
No, mutta kiva että joku siellä SAA olla, minut sieltä häädettiin pois, ei vain mitään syytä että miksi näin edes tehtiin.Ei maksavia asiakkaita poisteta kaupoista. Ne poistetaan muista syistä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei maksavia asiakkaita poisteta kaupoista. Ne poistetaan muista syistä.
Ai poistetaan vai eikö poisteta. Kummin päin sä nyt halusit sanoa? Ja KELLE piti maksaa. Kaikki ostokseni mä olen ainakin maksanut, mutta rikollisille tai jollekin vartijointifirmalle ei ollut aikomusta maksaa KOSKAAN. Näin mä sen niinku ymmärsin että siksi ne alkoi simputtaa muo.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ai poistetaan vai eikö poisteta. Kummin päin sä nyt halusit sanoa? Ja KELLE piti maksaa. Kaikki ostokseni mä olen ainakin maksanut, mutta rikollisille tai jollekin vartijointifirmalle ei ollut aikomusta maksaa KOSKAAN. Näin mä sen niinku ymmärsin että siksi ne alkoi simputtaa muo.
...Sitä paitsi, ilmeisesti teidän pitäisi vaihtaa alaa, kun ei tuo rikollinen elämä näköjään kannata. Miksi multa kinutaan kolehtia? Ettekö te ole rahoissa? häh?
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
...Sitä paitsi, ilmeisesti teidän pitäisi vaihtaa alaa, kun ei tuo rikollinen elämä näköjään kannata. Miksi multa kinutaan kolehtia? Ettekö te ole rahoissa? häh?
Et ole kartalla.
- Anonyymi00040
Miksi kyttäätte naisia?eikös teillä ole melkein kaikilla vaimot kotoa?Mitäs he pitävät harrastuksestanne?
- Anonyymi00041
Uroksen luontainen kiinnostus on naarasta kohtaan.
- Anonyymi00047
Tuollainen naisten vainoaminen,seuraaminen,pyörällä jatkuva seuraaminen on laitonta,nainen voi halutessaan ilmoittaa stalkkaamisesta poliisille,niin vaari saa lähestymiskiellon,tuollaisia vaareja on useita.
- Anonyymi00048
Ilmoitappa polisille. Turha täällä on asijasta itkeä.
- Anonyymi00049
Älä aliarvioi vaaria. Sininen pilleri antaa potkua.
- Anonyymi00050
Mielestäni ne vaarit ovat mukavia siinä Prisman nurkilla ja käytävällä. Niillä on monilla iloista pilkettä silmissä ja katsovat tietty meitä naisia. Ei siinä ole mitään pahaa.
T:Lissu (ei se Keijon entinen)- Anonyymi00051
Mä hain kerran postipakettia ja tistillä ollut h*ora alkoi flirttailla minua aiemman olleen miesasiakkaan kanssa. Se on eri asia siis julkisella paikalla ja sellainen* toiminta on siis LAITONTA että vaikka ois tekijöillä kovinkin kivaa, niin muut ei tykkää eikä tarvitsekaan tykätä. Nykyään Youtube ja muut alan omat kanavat että laittakaa sinne, jos haluatte että teitä katsellaan "pilke silmäkulmassa".
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mä hain kerran postipakettia ja tistillä ollut h*ora alkoi flirttailla minua aiemman olleen miesasiakkaan kanssa. Se on eri asia siis julkisella paikalla ja sellainen* toiminta on siis LAITONTA että vaikka ois tekijöillä kovinkin kivaa, niin muut ei tykkää eikä tarvitsekaan tykätä. Nykyään Youtube ja muut alan omat kanavat että laittakaa sinne, jos haluatte että teitä katsellaan "pilke silmäkulmassa".
Mitä lakia siinä rikottiin? Ei ainankaan Suomen lakia. Ehkä sharia lakia?
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mitä lakia siinä rikottiin? Ei ainankaan Suomen lakia. Ehkä sharia lakia?
Ei kannata ottaa kantaa Hannan ainaisiin höpinöihin. Hän haukkuu aina muut näillä palstoilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392331
- 59794
- 41741
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää207582Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81577T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7549Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16524- 62522
- 42520
- 45520