Mobiilireititin

Anonyymi

Tietääkö joku mistä saisi tai voisi tiedustella Turun seudulla, Mobiilireitittimen virtalähdettä?

13

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saahan noita nyt mistä tahansa -ei nyt ihan ruokakaupasta, mutta tavarataloista, kodinkoneliiikkeistä, Motoneteistä ,Biltemoista, Tokmanneista, Puuiloista...

      • Anonyymi

        Eipä muuten saa. Kysytty on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä muuten saa. Kysytty on.

        Kyllä saa, selvitä ensin jännite ja laitteen tarvitsema virta -hyvin usein 12V ja 1 - 2A
        Yleiskäyttöön tarkoitettuja virtalähteitä jotka nuo esimerkki speksit täyttää löytynee jokaisesta mainituista paikoista -säädettävällä jännitteelläkin olevia malleja löytyy.
        Noissa virtalähteissä hyvin usein vaihdettava liitin monella eri vaihtoehtoisella päällä joista joku todennäköisesti käy reitittimeesi.
        Eli oleellisin asia on jännite jonka osuttava kohdalleen ja sitten virta joka oltava vähintään mitä laite vaatii tai sitten enemmän.
        Toki reitittimesi voi haluta jotain hyvin eksoottista jännitettä mutta harvemmin kutenkaan.

        Miksi muuten et maininnut reitittimen merkkiä ja mallia?

        Tuossa esimerkkinä laite joka käy moneen:
        https://www.motonet.fi/fi/tuote/9501332/Nedis-AC-yleisvirtasovitin-5-15-VDC-24-30-A?gclid=CjwKCAiA3L6PBhBvEiwAINlJ9PBL3b3ptW6bOazFNoGessQOYNhqZyfcVptyvK0OW2cbNYWNjaU5wxoCRWwQAvD_BwE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saa, selvitä ensin jännite ja laitteen tarvitsema virta -hyvin usein 12V ja 1 - 2A
        Yleiskäyttöön tarkoitettuja virtalähteitä jotka nuo esimerkki speksit täyttää löytynee jokaisesta mainituista paikoista -säädettävällä jännitteelläkin olevia malleja löytyy.
        Noissa virtalähteissä hyvin usein vaihdettava liitin monella eri vaihtoehtoisella päällä joista joku todennäköisesti käy reitittimeesi.
        Eli oleellisin asia on jännite jonka osuttava kohdalleen ja sitten virta joka oltava vähintään mitä laite vaatii tai sitten enemmän.
        Toki reitittimesi voi haluta jotain hyvin eksoottista jännitettä mutta harvemmin kutenkaan.

        Miksi muuten et maininnut reitittimen merkkiä ja mallia?

        Tuossa esimerkkinä laite joka käy moneen:
        https://www.motonet.fi/fi/tuote/9501332/Nedis-AC-yleisvirtasovitin-5-15-VDC-24-30-A?gclid=CjwKCAiA3L6PBhBvEiwAINlJ9PBL3b3ptW6bOazFNoGessQOYNhqZyfcVptyvK0OW2cbNYWNjaU5wxoCRWwQAvD_BwE

        Mobiilireititin on Huawei B593.

        Tälläiset tiedot:

        Input: 100-240v 50/60Hz,0.5A

        Output: 12.0v - 1.0A

        Eli käykö esim edellämainittu laite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mobiilireititin on Huawei B593.

        Tälläiset tiedot:

        Input: 100-240v 50/60Hz,0.5A

        Output: 12.0v - 1.0A

        Eli käykö esim edellämainittu laite?

        Sähköisiltä arvoiltaan käy -joku halvempi 1A mallikin kävisi.
        Homma on sitten vaan liittimestä kiinni jonka sopivuudesta ei voi varmasti sanoa, mutta luultavasti joku noiden virtalähteiden mukana tulevista vaihdettavista liitinpäistä käynee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mobiilireititin on Huawei B593.

        Tälläiset tiedot:

        Input: 100-240v 50/60Hz,0.5A

        Output: 12.0v - 1.0A

        Eli käykö esim edellämainittu laite?

        Pitäisi käydä, täysin varma ei toki liittimestä voi olla, mutta tämäkin kävisi

        https://www.motonet.fi/fi/tuote/9501331/Nedis-AC-yleisvirtasovitin-3-12-VDC-15-A

        Muista varmistaa, että napaisuus on oikein ja jännite säädetty oikeaksi. Muista, jännitteen tulee olla oikea ja virran riittävä.


    • Anonyymi

      Onko aloittajalla muitakin ongelmia?

    • Anonyymi

      Mobiilireitittimille ei ole olemassa mitään omaa virtalähdettä vaan niihin käy kaikki yleiset virtalähteet joiden arvot vastaavat reitittimen tarvitsemia arvoja.

      • Anonyymi

        Alkuperäisiä virtalähteitä on kyllä myynnissä laitevalmistajalla, mutta kodinkoneliikkeissä niitä ei myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäisiä virtalähteitä on kyllä myynnissä laitevalmistajalla, mutta kodinkoneliikkeissä niitä ei myydä.

        Kiitos kaikille asiallisista neuvoista. Hain Motonetista sopivan ja nyt taas pelittää.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti Pihtiputaan osuuskaupassa ei tuollaisia myydä. Näppärä mies rakentaa sen itse 5 eurolla.

    • Anonyymi

      Joo, meni mobiilireitittimen laturi rikki, ei ladannut.

    • Anonyymi

      Laturi meni rikki itselläni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe