Vuodan verta alapäästä hyvin vähän, ruskeeta/mustaa vuotoa. Ei oo yhtään mitään muita oireita. En haluis mennä lääkäriin, kun ei sillee mitään haittaa oo elämään. Ei voi olla menkat ja oon neitsyt joten ei liity mitenkään siihen. Mitä teen?
Verta alapäästä(ei menkat)
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko poika jos ei voi olla kuukautiset?
- Anonyymi
En, edelliset vaan loppu joku viikko sitten niin ei oo mahollista. Ja muutenki yleensä ihan suht säännölliset menkat
- Anonyymi
Sulla on joku tulehdus
- Anonyymi
Miehillä, kuten ap:lla, verivirtsaisuus voi johtua ulkoisesta kolhusta. Ap:n tapaus on toisalta erikoinen. Hänen pakkomielteensä ON olla naispuolinen henkilö.
- Anonyymi
Hei nyt kannattaa ottaa asia vakavasti
Sinun on mentävä lääkäriin pikimiten, koska musta tai ruskea verivuoto ei ole normaalia. Ei ole hyvä merkki ei tosiaan näin ole. - Anonyymi
Jos oot hammasharjalla tai jollai g-pisteesee runkannu kauan nii sul on saattanu tulla haava tai joku ja sit sen takii vuotaa. Mul ainaki tuli joku puol vuotta sit sellane.
- Anonyymi
Jos hammasharjalla haluaa runkata niin valitsee pehmeän harjan eikä kovaa harjasosaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113961- 58791
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672