Minusta tässä ryhmässä käydään aika erikoisia keskusteluja, jotka eivät edes oikein liitty sukututkimukseen.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Keskustelujen taso on sieltä syvästä päästä... Tällainen ryhmä ei voi toimia ilman varsinaista moderointia. Se on koko Suomi24-touhun iso puute.
- Anonyymi
Ylläpito poistaa aika huonosti asiattomia, esim valeuutisiin tai rasismiin liittyviä aloituksia tai kommentteja, vaikka niistä ilmoitetaan
- Anonyymi
Suomalaisista kirjoitellaan aika paljon rasistisia viestejä täällä ollaan kyllä huomattu.
- Anonyymi
Pääasia että tulee klikkauksia. Tämä on kaupallinen kanava!
- Anonyymi
Minusta täällä on erittäin asiallinen keskustelu. On hyvä että sanoma Israelilaisten vaaarallisuudesta leviää.
- Anonyymi
Taitaa vaan se kohderyhmäkin olla siellä missä on ovessa kahva ja lukko vain ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493