Suu käy ennen aivoja

Anonyymi

Avustettava käy hermoon toden teolla. Koko ajan äänessä ja samat asiat puhuu. En aina edes jaksa olla osallisena keskusteluun ja siitäkös sitä suututaan. Sitten alkaa haukkumiset kuten eilen taas huomattu. Jos ei muuta niin puuttuu kovin sanoin painooni sanoen että minun pitäisi laihduttaa. Rasittava tapaus...

9

656

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihda alaa.Olet täysin väärällä alalla.piste

    • Anonyymi

      Ei tuollaisten persläpien kanssa tarvitse mitään keskustella.

    • Anonyymi

      Riippuu varmaan siitä oletko töissä julkisella vai yksityisellä puolella. Jos olet yksityisen palkkaama avustaja, olisin ihan suu supussa ja etsisin toisen työn/työnantajan. Julkisella puolella vapauksia enemmän, ole kuitenkin muodollisen korrekti. Epäasialliseen kohteluun ei tarvitse vastata mitään. Vaihda aihetta jos alkaa ärsyttämään. Ota vaikka ruoka tms. puheenaiheeksi.

    • Anonyymi

      Avustajan työ on hoitaa sovitut tehtävät. Työ ei ole avustettavan nuoleskelua vaan työ on avustettavan komentamista. Avustettavalla on avustaja, koska hän ei kykene itse ajattelemaan ja/tai toimimaan oikealla tavalla.

      Avustajan työ on käskyttää avustettavaa ja tarpeen vaatiessa pakottaa avustettavantoimimaan avustajan haluamalla tavalla.

    • Anonyymi

      Ajatteles hammaslääkäriä ilman hampaita. Tai silmälasipotilasta vailla näköä?

    • Anonyymi

      Sä olet kärsimätön, ymmärtämätön ja aika vihamielinen erityisiä ihmisiä kohtaan. Etkö sä tiennyt mihin töihin sä olit valmis? Vaihda alaa jos kerta tuollainen ärsyttää.

    • Anonyymi

      Selvitä onko sillä toinen diagnoosi vaikea ADHD tai Asperger eli selvittämättä jäänyt Asperger tai Lievä Autismin kirjo nykyään. Eli se on Kehitysvamma Ekko tai ADHD Hyperfocus

    • Anonyymi

      Kuulostaa että sillä voi olla vaikea ADHD tai selvittämättä jäänyt Asperger eli Autismin kirjo koska muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet sanoo minulle ohjaajien lisäksi jatkuvasti kuten kirjoitat. Ne joilla on vaikea ADHD ne jumittuu ja ne ei pysty keskittymään eikä osaa pysähtyy ajattelemaan. Kokeile koiran avulla minua ohjaaja sanoi 100 kertaa helpompaa olla eli Lievän älyllisen kehitysvamman saaneiden ihmisten kohdalla ei ole tutkittu eikä ADHD ihmisten kohdalla auttaako Kissat ja koirat vähentää kaavamaista käyttäytymistä. Mutta jos kehitysvammma ohjaaja vaatii nyt minulla yksin asuvana kissaa jonka avulla Kaavamainen käyttäytyminen vähenee eli en puhu yhdestä samasta asiasta. Kysy jos se ei ole allerginen jos se käytös helpottuu auttaa sinua tekemään töitä asiakkaan kanssa se on vaan näyttöä että kehitysvammmaisten puolella täytyy ottaa eläimet ohjaajien töihin mukaan sitten

    • Anonyymi

      Demokratialla on niin laajaa se kannatus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe