Avustettava käy hermoon toden teolla. Koko ajan äänessä ja samat asiat puhuu. En aina edes jaksa olla osallisena keskusteluun ja siitäkös sitä suututaan. Sitten alkaa haukkumiset kuten eilen taas huomattu. Jos ei muuta niin puuttuu kovin sanoin painooni sanoen että minun pitäisi laihduttaa. Rasittava tapaus...
Suu käy ennen aivoja
9
715
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda alaa.Olet täysin väärällä alalla.piste
- Anonyymi
Ei tuollaisten persläpien kanssa tarvitse mitään keskustella.
- Anonyymi
Riippuu varmaan siitä oletko töissä julkisella vai yksityisellä puolella. Jos olet yksityisen palkkaama avustaja, olisin ihan suu supussa ja etsisin toisen työn/työnantajan. Julkisella puolella vapauksia enemmän, ole kuitenkin muodollisen korrekti. Epäasialliseen kohteluun ei tarvitse vastata mitään. Vaihda aihetta jos alkaa ärsyttämään. Ota vaikka ruoka tms. puheenaiheeksi.
- Anonyymi
Avustajan työ on hoitaa sovitut tehtävät. Työ ei ole avustettavan nuoleskelua vaan työ on avustettavan komentamista. Avustettavalla on avustaja, koska hän ei kykene itse ajattelemaan ja/tai toimimaan oikealla tavalla.
Avustajan työ on käskyttää avustettavaa ja tarpeen vaatiessa pakottaa avustettavantoimimaan avustajan haluamalla tavalla. - Anonyymi
Ajatteles hammaslääkäriä ilman hampaita. Tai silmälasipotilasta vailla näköä?
- Anonyymi
Sä olet kärsimätön, ymmärtämätön ja aika vihamielinen erityisiä ihmisiä kohtaan. Etkö sä tiennyt mihin töihin sä olit valmis? Vaihda alaa jos kerta tuollainen ärsyttää.
- Anonyymi
Selvitä onko sillä toinen diagnoosi vaikea ADHD tai Asperger eli selvittämättä jäänyt Asperger tai Lievä Autismin kirjo nykyään. Eli se on Kehitysvamma Ekko tai ADHD Hyperfocus
- Anonyymi
Kuulostaa että sillä voi olla vaikea ADHD tai selvittämättä jäänyt Asperger eli Autismin kirjo koska muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet sanoo minulle ohjaajien lisäksi jatkuvasti kuten kirjoitat. Ne joilla on vaikea ADHD ne jumittuu ja ne ei pysty keskittymään eikä osaa pysähtyy ajattelemaan. Kokeile koiran avulla minua ohjaaja sanoi 100 kertaa helpompaa olla eli Lievän älyllisen kehitysvamman saaneiden ihmisten kohdalla ei ole tutkittu eikä ADHD ihmisten kohdalla auttaako Kissat ja koirat vähentää kaavamaista käyttäytymistä. Mutta jos kehitysvammma ohjaaja vaatii nyt minulla yksin asuvana kissaa jonka avulla Kaavamainen käyttäytyminen vähenee eli en puhu yhdestä samasta asiasta. Kysy jos se ei ole allerginen jos se käytös helpottuu auttaa sinua tekemään töitä asiakkaan kanssa se on vaan näyttöä että kehitysvammmaisten puolella täytyy ottaa eläimet ohjaajien töihin mukaan sitten
- Anonyymi
Demokratialla on niin laajaa se kannatus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103