Olen järjestämässä leiriä 17-23.6.2005 joka on suunniteltu 13-16 vuotiaille larppaamisesta kiinnostuneille pääkaupunkiseutulaisille nuorille. Leirille on tilaa vielä hyvin paljon.
Leirillä olisi tarkoitus tehdä jonkinverran proppeja, pelata yksi iso peli ja sitten tietenkin uida ja saunoa sekä tehdä muuta mitä leirillä aina tehdään.
Larppaamisesta ei tarvitse tietää perjaateessa mitään.
Leirin järjestää ParastaLapsille ry ja leirin hinta on 78 ja matkat tulevat maksamaan noin 18 euroa. Eli koko leirin hinnaksi tulee n. 100 euroa, tarkempaa hintaa voi kysellä ParastaLapsille ry:n toimistosta.
Leirille tullaan lähtemään Helsingin Rautatieasemalta ja leiripaikkana tulee toimimaan lomakeskus Pukkila joka sijaitsee Virroilla.
Tietoa leiristä (en vastaa maksuista joten ne on kyseltävä PL:n toimistolta) saa minulta: [email protected]
Ja ParastaLapsille ry:n kotisivuilta löytyy tietoa leiristä ja numerot joihin soittaa:
http://www.parastalapsille.fi/
Larp-leiri alottelijoille 17-23.6.2005!
Jenni Leivo
1
353
Vastaukset
- WakaWanhaRopeltaja
Hienoa että pikkusia opetetaan. Toivottavasti saatte kunnon leirin pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455989
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253686Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282891- 472548
- 372351
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251905Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511848- 331620
- 281580