Olen järjestämässä leiriä 17-23.6.2005 joka on suunniteltu 13-16 vuotiaille larppaamisesta kiinnostuneille pääkaupunkiseutulaisille nuorille. Leirille on tilaa vielä hyvin paljon.
Leirillä olisi tarkoitus tehdä jonkinverran proppeja, pelata yksi iso peli ja sitten tietenkin uida ja saunoa sekä tehdä muuta mitä leirillä aina tehdään.
Larppaamisesta ei tarvitse tietää perjaateessa mitään.
Leirin järjestää ParastaLapsille ry ja leirin hinta on 78 ja matkat tulevat maksamaan noin 18 euroa. Eli koko leirin hinnaksi tulee n. 100 euroa, tarkempaa hintaa voi kysellä ParastaLapsille ry:n toimistosta.
Leirille tullaan lähtemään Helsingin Rautatieasemalta ja leiripaikkana tulee toimimaan lomakeskus Pukkila joka sijaitsee Virroilla.
Tietoa leiristä (en vastaa maksuista joten ne on kyseltävä PL:n toimistolta) saa minulta: [email protected]
Ja ParastaLapsille ry:n kotisivuilta löytyy tietoa leiristä ja numerot joihin soittaa:
http://www.parastalapsille.fi/
Larp-leiri alottelijoille 17-23.6.2005!
Jenni Leivo
1
404
Vastaukset 1
- WakaWanhaRopeltaja
Hienoa että pikkusia opetetaan. Toivottavasti saatte kunnon leirin pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971033- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608