Joskus täällä oli Sheriffi, entä nyt

Anonyymi

Entisinä aikoina tälläkin palstalla oli oli jonkinlaisena valvojana sheriffi, sittemmin luotsi, hyvin epäonnistunut nimitys muuten.

Näistä monet ovat jääneet palstalla kauemmin olleiden muistiin kun. Oli Oinas, joka kyllästyi tehtävään varsin pian. Oli Pilmari, joka kehitti keskustelua, Oli fundsija, joka epäonnistui pahasti tässä tehtävässä. Oli Ruuneperi, jota varten hänen ihailijansa Frederika lähetti jopa suosituskirjeen ylläpidolle!

Onko niin, ettei meillä ole nyt vertaisvalvojaa?

26

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ylläpito poistaa kommentin, jää joku teksti "Ylläpito on poistanut tästä kommentin".
      Voisiko siitä vetää johtopäätöksiä, kuka ne muut kommentit poistaa. . .

    • Anonyymi

      Täällä on havaittavissa painostusyritystä mistä saa kirjoitta ja mistä ei
      ikäänkuin joku omistaisi tämän julkisen palstan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksipä ei saisi olla sheriffiä, mutta sen pitäisi olla alle 65v. ettei vanhuuden mielenhäiriöitä olisi vielä. Luonnevikaista ei myöskään tulisi päästää sheriffiksi.

    • Anonyymi

      Tarkkailuako kaivataan ikään kuin vaippa turvaksi että ei lirahda housuun.

    • Anonyymi

      Ihanko totta, että 80 plus palstalla on ollut joskus sefu tai vastaava?

      En usko tuota.

      • Anonyymi

        Eikö kaikilla palstoilla ollut sefu alunperin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kaikilla palstoilla ollut sefu alunperin ?

        mutta oliki tällä palstalla kirjoittajia siihen aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta oliki tällä palstalla kirjoittajia siihen aikaan?

        Ei ollut. Hiljaista täällä oli vielä kolmisen vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut. Hiljaista täällä oli vielä kolmisen vuotta sitten.

        Yksi kommenttien poistattaja on aikaisemmin halla-ahonäänestäjä44 nimimerkillä toistakymmentä vuotta kirjoittanut toope, joka tekee parhaansa sekottaakseen vanhojen päätä ja ketjuja muuallakin. Jos arvostellaan persuja hän lykkää heti perään
        sarjan kopioituja seko-kommentteja, jotka eivät liity aiheeseen mitenkään ja hän poistaa myös kommentteja, jos ne ovat kritiikkiä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kommenttien poistattaja on aikaisemmin halla-ahonäänestäjä44 nimimerkillä toistakymmentä vuotta kirjoittanut toope, joka tekee parhaansa sekottaakseen vanhojen päätä ja ketjuja muuallakin. Jos arvostellaan persuja hän lykkää heti perään
        sarjan kopioituja seko-kommentteja, jotka eivät liity aiheeseen mitenkään ja hän poistaa myös kommentteja, jos ne ovat kritiikkiä hänelle.

        Se on sitkeä p*rsaukinen persu, joka kirjoittaa olemattomista sijoituksistaan ja pörssikursseistakin joskus, politiikkaa seassa ja kaikkea mahdollista rääväsuistakin välillä.


    • Anonyymi

      Tässä on nyt kyse 5-20 vuoden takaisista sheriffeistä eli käytännössä silloisista 60 - ja 70 -palstoista.

      Se ei kieltämättä ollut ihan jokaisen hommaa, jokunen kesti sitä vain muutaman viikon ja luopui. Sitä vastoin Ruune taisi olla peräti pari vuotta 70 :ssa.

      Monet jäivät palstalaisille varsin tuntemattomiksi. Ei tiedetty oikeaa nimeä ei asuin paikkaa. Oli Ruotsissakin asuva sheriffi.

      • Anonyymi

        Paloma vai ? Silloinkin. Yhteistyössä kk:n kanssa.


    • Silloin oli mukana topakka Frederika, Ruunen ihailija

    • Mm oběť kirjoittivat ilkeyksiä sheriffille.
      On otettava kuitenkin huomioon, että tässä puhutaan 60 - 70 -ryhmistä.
      80 -ryhmässä kirjoitti joskus joku höppänä.. Toista täällä on nykyään.. On joukko virkkuja naisia ja jokunen miehen tapainen,

      • Korjaus alku:Monet kirjoittivat..


    • Anonyymi

      "Vertaisvalvojaa" ei tarvita. Sehän täällä itse manipuloi.
      Jos palstalla joku valvoja olisi sen tulisi olla itse kirjoittelematta palstalle
      ja oltava alle 65 v eli vielä järjissään.

    • Anonyymi

      70 -ryhmässä oli jonkin aikaa sheriffi tai luotsi, joka ehkäisi monelta kirjoittajalta pääsyn palstalle määräajaksi.
      Vielä kerskui sillä.
      Nykyään ei tarvitakaan mitään päällepäsnäriä kirjoittajien joukosta.
      Kumma kun yksikään entinen shefu ei ole tullut moikkaamaamn

      • Anonyymi

        Se oli sadistista täysin epäoikeudenmukaista toimintaa. Psykopaatti pystyi manipuloimaan palstaa kaverinsa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sadistista täysin epäoikeudenmukaista toimintaa. Psykopaatti pystyi manipuloimaan palstaa kaverinsa kanssa.

        Juuri noin, on täällä sentään joku muukin hyvämuistinen. Sehän tapahtui ollessamme aikoinamme 70 -ryhmässä.
        Täällä oli tuolloin tavattoman sekavaa, Sheriffi/Luotsi , josta tehtiin kanteluja ylläpidolle,
        jakeli viikon käyttökieltoja vanhusikäisille, joiden suurena ilona oli lukea tätä palstaa ja kirjoitella tänne.
        Palstan myös jätti moni kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, on täällä sentään joku muukin hyvämuistinen. Sehän tapahtui ollessamme aikoinamme 70 -ryhmässä.
        Täällä oli tuolloin tavattoman sekavaa, Sheriffi/Luotsi , josta tehtiin kanteluja ylläpidolle,
        jakeli viikon käyttökieltoja vanhusikäisille, joiden suurena ilona oli lukea tätä palstaa ja kirjoitella tänne.
        Palstan myös jätti moni kirjoittaja.

        Moni muistaa manipuloijan. Eikä hyvällä. Se on keskusteluntappaja. Palstanpilaaja.


    • Anonyymi

      Kyllä tämänkin palstan jättää varsin moni. Siirtyy nääs tuonpuoleiseen.

      • Anonyymi

        Manipuloija ei, sillä "mikä pahan tappais".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manipuloija ei, sillä "mikä pahan tappais".

        Nythän täällä on ollut raikas ilma muutaman viikon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän täällä on ollut raikas ilma muutaman viikon.

        Ihastuttavan raikas !


    • Anonyymi

      Täällä on purettu paineita. Kateellisetkin ovat huomanneet, että toinen ei mistään luovu kadehtijan hyväksi.
      Toisen ulkonäöstäkin huomauttannet ova tulleet vilkaisseeksi peiliin todeten, ettei oma ulkonäkö ylipaino mukaan lukien taida olla esittelyn arvoista palstalla.
      Eiköhän tässä löydy jokin uusi kateuden aihe. Mikäli ei löydy, voidaan palata vanhoihin aineisiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe