Hei Olen kokenut enkeliparantaja teen pääasiassa työtäni sähköpostitse. Olen nähnyt ja kokenut enkeleiden valon ja minulla on vahva yhteys toisiin maailmoihin ja olen erittäin herkkä viestin välittäjä lupaan että enkeliparannus auttaa sinuakin monissa elämän vaikeuksissa kerro rohkeasti itsestäsi niin katsomme miten voin enkeleiden avulla auttaa juuri sinua...Ystävällisin terv.Katja:) [email protected]
Enkeli viesti/parannus etänä
4
191
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt ja kokenut enkeleiden valon ja minulla on vahva yhteys toisiin maailmoihin ..
Mitä olet nähnyt? Muutoin valehtelet?
Mikä on enkelin valon näkymä?
Miten voit määritellä,että sinulla on yhteys toisiin maailmoihin?
Onko enkelit mielestäsi siivekkäitä?
Kerro vielä toista maailmoista? - Anonyymi
Mitä tuo kaikki maksaa? Kun astro sivuilla on sentään nimet naaman kuva ja puhu numerot,hintoineen
- Anonyymi
Kokeilepas parantaako ne sinun enkelisi Putlerin Saatanan vallasta. Se jos onnistuu, niin uskon hivenen enemmän sinua.
- Anonyymi
Raamatussa, Galatalaiskirje 1:ssä "Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu."
- Sinä enkeliparantaja, lue Raamattua ja huomaa, että ei pidä lähteä seuraamaan kaiken maailman enkeleitä - et tiedä, mistä saamasi valo ym. on peräisin. Todennäköisesti aika ikävästä paikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1881559- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886