sanokaahan nyt ihan suoraan kannattaako ostaa? vai onko samassa hintaluokassa tai alemmassa joku parempi?
Z5 ostaa vai ei?
8
2425
Vastaukset
- Z5 2kk
Minulla on ollut Z5 pari kuukautta ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen. Paras ominaisuus siinä on mielestäni pitkä zoomi ja aika hyvin toimiva tärähdyksen esto (anti-shake). Kameran oma salama on aika tehoton.
Jos kuvaa kohteita joita ei saa kuvattua muuten kuin pitkällä zoomilla niin silloin Z5 on hyvä valinta. Itse kuvaan paljon eläimiä ja sen vuoksi valitsin Z5:n.
Säätömahdollisuudet ovat ihan kohtuulliset ja riittävät aika pitkälle valokuvausharrastuksessa.- mlk
Eli, onkohan ko. kamerassa muuta eroa Z3:seen kuin pikselimaarä?
- opettaja
Ihan mainio peli. Kuvailen kasveja ja perhosia jne. Loistava zoomi. Hinta oli 419€. Hain Herttoniemestä helsingistä (www.akiba.fi). Ero Z#:een...joo...eipä juuri muuta kuin isommat pikselit ja isompi näyttö takakannessa muistaakseni!!!!!!!Tarkista tietoni www.minolta.fi.
- -.-
kiitos vastauksista. ilmeisesti se on hyvä kun kaikki sitä kehuu. täytyy käydä ostamassa
- ope
-.- kirjoitti:
kiitos vastauksista. ilmeisesti se on hyvä kun kaikki sitä kehuu. täytyy käydä ostamassa
Ottaa pattiin. Ostamani Z5-paketissa ei ollut minkäänlaista käyttöopasta. Onko niin, että verkkokauppojen kautta se ei tule vai eikö pakettiin todellakaan kuulu sellainen? Ainakin Minoltan nettisivujen mukaan kuuluu! Onneksi Minoltan sivuilta voi ladata 128-sivuisen oppaan suomeksi Z#:sta. Sama kamera periaatteessa! Akiba.fi:stä ostin Herttoniemestä Helsingistä. Hinta oli tuolloin 419 €.
- mlk
ope kirjoitti:
Ottaa pattiin. Ostamani Z5-paketissa ei ollut minkäänlaista käyttöopasta. Onko niin, että verkkokauppojen kautta se ei tule vai eikö pakettiin todellakaan kuulu sellainen? Ainakin Minoltan nettisivujen mukaan kuuluu! Onneksi Minoltan sivuilta voi ladata 128-sivuisen oppaan suomeksi Z#:sta. Sama kamera periaatteessa! Akiba.fi:stä ostin Herttoniemestä Helsingistä. Hinta oli tuolloin 419 €.
Pixmaniasta ostamani Z3:sen paketissa(tuli ranskasta) tuli CD-levy jossa oli ohje myös suomeksi. Luulisi että Z5:senkin mukana sellainen olisi.
- opettaja
mlk kirjoitti:
Pixmaniasta ostamani Z3:sen paketissa(tuli ranskasta) tuli CD-levy jossa oli ohje myös suomeksi. Luulisi että Z5:senkin mukana sellainen olisi.
Minulla ei ollut. Lupasivat toimittaa. Saas nähdä tuleeko koskaan.
- Markku
Olen 10 vuotta kuvailllut ja suosittelen. Toinen vaihtoehto on canon s2 is.
Makuasia. Itse pidin z5:n keveydestä, lcd 2" ja pienestä virran kulutuksesta. Kuvien laatu on mahtava, kiitos anti-shake.
Jostain syystä canon s2 is ei maximi zoomilla tarkentanut niin hyvin ja nopeasti kuin z5.
Ja jalustalta ilman anti-shake ominaisuutta saa alyttömän tarkkoja kuvia. sama koskeee muitakin anti-shake kameroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839