Montako tehostepiikkiä meinoatta ottoa, että ootta täösin rokotettuja.
Eikö oo soma, ettei ala taoti talttumaan, vaekka ootta ottanna jos kuinka monta piikkie ja tehostepiikkie.
Ee pillereijen tarve kuulema vähenöö, ku jääpi piikin myötä hilloviikot poes
Tehostin reistailoo
21
812
Vastaukset
- Anonyymi
Mut o rokotettu 3x ☺
- Anonyymi
Mä oon saanu jo 15 korona piikkii erikyliltä
- Anonyymi
Minä oon saanu 6 piikkiä ja lisäksi oon juonut käsidesiä joka päivä pari pulloa. Eipä korona eikä muutkaan taudit oo vaivannu ja k... ä seisoo kovempana kuin koskaan. Emäntä on tyytyväinen. Ja naapurin emäntä kans.
- Anonyymi
Nii ja naapurin naveta lehmätkin on olleet tyytyväisii minun toimesta ja suoro vaa kovoo.
- Anonyymi
Pellet ottaa kaikki piikit mitä tarjolla. Korvien välissä kun ei ole sitä järkeä.
- Anonyymi
Pellet sairastaa kun eivät ota ilmaista piikkiä.
700 pelleä on sairaalassa nytkin.
Mulla 3 piikkiä ja elän kuin ei mitään koronaa olisikkaan.
Muuten kiva huomio kun kaupan kassajonossa yskin niin perkel,,sti ja mainitsen siinä isoon ääneen, että korona yskittää todella kovasti,,heh,,heh tulee tilaa kummasti,,,liekkö näitä piikittömiä????????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellet sairastaa kun eivät ota ilmaista piikkiä.
700 pelleä on sairaalassa nytkin.
Mulla 3 piikkiä ja elän kuin ei mitään koronaa olisikkaan.
Muuten kiva huomio kun kaupan kassajonossa yskin niin perkel,,sti ja mainitsen siinä isoon ääneen, että korona yskittää todella kovasti,,heh,,heh tulee tilaa kummasti,,,liekkö näitä piikittömiä?????????Yksi rauhassa ,ei pelota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi rauhassa ,ei pelota.
*yski
- Anonyymi
Vain rokotevastaisilla on järki korvien välissä, normaali ihmisillä järki on aivoissa jotka sijaitsevat korvien välin yläpuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi rauhassa ,ei pelota.
Hah haa, selvä koronan ensioire sulla, sanasokeus! 🙉🙉🙉🙉🙉🙉
- Anonyymi
Otat varmaan kyrpää persieen,kuhan tarpeeksi uutisissa jankataan että estää koronan.
- Anonyymi
Sinähän otat sitä oli koronaa eli ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö parempaa keksinyt. Ota nyt vain niitä piikkejä. Ja käytä vaippaa.
- Anonyymi
Koronako vaikuttaa oikein kirjoitukseenkin???? en ole tiennytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässytät kuin lapsi. Keksi parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronako vaikuttaa oikein kirjoitukseenkin???? en ole tiennytkään.
No et osaa sinäkään kirjottaa. Montako piikkiä olet ottanut vajakki.
- Anonyymi
Saabi tehostaja vinkuu öyhättää ku hirvi mikä lie vika
- Anonyymi
Rokotettuja kuolee aika pian kun ottaneet piikkejä. Rokottamattomia vähemmän jos yhtään.
- Anonyymi
Näin on on.
- Anonyymi
Noh, oottako kopassu. Tulooko monta viivoa ja mihin testiin. Sars kovid vai tämä toenen, kalliimpi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875