Aika pakko myynnin tapainen markkinoida pillereitä.
" mutta olemme ilmoittaneet sinulle selvästi, että tekemäsi tilaus on kestotilaus.
Tämä tieto on olut selvästi NÄKYVILLÄ sivustolla, josta ostit tuotteen, ja se on sisältänyt TILAUSLOMAKKEESEEN. Tästä on kerrottu myös laskun KÄÄNTÖPUOLELLA olevissa sopimusehdoissa."
Tuotetta ei voi tilata ilman ehtojen LUKEMISTA ja niiden aktiivista hyväksymistä.
Tuntuu aika pahalta asiakkaan kusettamisesta !!!!
hannu
Norwegian Lab, onko pakkomyynti kokemusta !
30
1875
Vastaukset
- Anonyymi
Olen palauttanut tuotteen avaamattomana lähettäjälle. Nyt minua laskutetaan perintätoimiston kautta. Minulla ei ole vimamiinpillereitä eikä tietenkään laskua.
Olisitteko ystävällinen ja peruuttaisitte laskuvaateenne.
toimeksiannon numero1805617 asakasnumero1155330- Anonyymi
Sama juttu myös minulle.
Nyt kaiken lisäksi yrittäessäni kirjautua asuakassivut.norwegianlab.com sivuille ilmoitetaan että muhelinnumeroni on väärä ja myös että en ole asiakas!!
Lasku tuli kuitenkin vaikka peruutin ajoissa.
Hintakin on noussut.
Posti ei huolinnut palautusta.
Laskutus siirtynyt Riverty Finlandille - Anonyymi
Samoin kävi,tilasin kokeilu pakkauksen, en käyttänyt kuin vajaan puolet siitä ja ilmoitin etten halua lisää tilata. Sieltä tuli viesti että olisi pitänyt ilmoittaa 14 pv sisällä peruminen en vain tajunnut että oli tehty jatkotilaus automaattisesti. Postista tuli kahden paketin lähetys ja lasku 198€. Miten voi kokeilla 30 pv tuotetta ja peruminen pitää tehdä 14 päivän sisällä? Peruminen oli vain päivän myöhässä. Lähetin pakkauksen takaisin kun en saanut vastausta kyselyyni. Ei saa ilman heidän suostumustaan lähettää! Nyt karhutaan muistutus laskulla summaa.
Otan yhteyttä kuluttajansuoja riitalautakuntaan, tämä lain vastaista ja ristiriitaista mainontaa mitä Norwegian lab harjoittaa. Älkää vain maksako vaan asia eteenpäi, netistä löytyy kyllä tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu myös minulle.
Nyt kaiken lisäksi yrittäessäni kirjautua asuakassivut.norwegianlab.com sivuille ilmoitetaan että muhelinnumeroni on väärä ja myös että en ole asiakas!!
Lasku tuli kuitenkin vaikka peruutin ajoissa.
Hintakin on noussut.
Posti ei huolinnut palautusta.
Laskutus siirtynyt Riverty FinlandilleLaskua ei kannata maksaa eikä sitä väkisin voida periä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskua ei kannata maksaa eikä sitä väkisin voida periä!
Samoin lasku tuli palautetuista tuotteista,Riverty Finlandin kautta,mitä teen.
- Anonyymi
Näin tekee paska firma joka pakkorahastaa hyväuskoisia ihmisiä. Ottakaa yhteyttä kuluttajan suoja riitalautakuntaan. En maksa tyhjästä mitä en ole sopinut.
- Anonyymi
Aivan paska firma, tavaraa ei tule. Laskut pyörii ja menee heti perintä toimistolle. Muistutus laskua ei tule. Kannattaa kiertää kaukaa tämä pulju. Luotettavampia yrityksiä löytyy. Ostakaa vitamiinit lähikaupasta, saatte tuotteen maksua vastaan. Norwegian lab laskuttaa tyhjän toimittamisesta.
- Anonyymi
näin on oon laittanu sinne noottia olen palauttanut nyt tuli Gothialta 103e lasku voi mikä paska firma voikin olla tarvii ottaa yhteyttä johonkin asiamieheen kuluttaneuvontaan eivä edes viitsi ottaa yhteyttä taitaa olla 1 persoona vaan töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin on oon laittanu sinne noottia olen palauttanut nyt tuli Gothialta 103e lasku voi mikä paska firma voikin olla tarvii ottaa yhteyttä johonkin asiamieheen kuluttaneuvontaan eivä edes viitsi ottaa yhteyttä taitaa olla 1 persoona vaan töissä
Kuluttaja riitalautakuntaan yhteyttä!
- Anonyymi
laitettu spostia jo 2.5. olen palauttanut avaamattoman lähetyksen sinne os.josta tuli ei huomioiyu lasku tuli avarto finland no.10186595 as.no.102412 26.4, 103,28. kumma firma kun ei vastaile ollenkaan,nyt saan maksaa tyhjästä,avarto finlandista tuli minulle varoitus varoitus spostiin ei luotettava perijä?????mitähän tähän sanotte?kummaa touhua kun ei oteta yhteyttä olen myös soittanut luvattiin ottaa minuun yhteys ja paskat oo kuulunu miotää mutta ,GOTHIA perintä on kuulemma saanut tietoa teiltä että voidaan periä.ette näköjään vastaa mihinkään siis antakaa olla viimeinen kerta kun yritätte myydä vanhalle sairaalle ihmiselle mitään tosi törkee ahne postifirma raili tervo [email protected]
- Anonyymi
Olen mennyt myöskin tähän miinaan. Minulle tuli jotain melatomiinipillereitä. No sitten alkoi tulla lisää. Palautin avaamattomana paketin heti. Sitten tuli karhuja. Uhkailtiin perintätoimistolla. Nonyt tuli Varsinais-Sumen käräjäoikeudesta tiedoksiantotodistus. Minun pitäisi maksaa yli 200 euroa tyhjästä. Olen monisairas vanha ihminen. Pieni eläke.Minulla e todellakaan ole varaa maksaa mitään hölynpölyä.Gothia Oy karhuu tätä summaa. Olen ollut heille puhelinyhteydessä monta kertaa. He vain änkyttävät sitä samaa laulua. Ei ole palautettu jne...Varoitan teitä hyvät ihmiset. Älkää tilatko mitään ao firmasta: Norwegian.lab.Vahvaa kusetusta ja vanhojen hmisten huijausta...
- Anonyymi
Sama kokemus tästä firmasta. Palautin perustellusta syystä toisen lähetyksen avaamattomana ja peruin tilauksen. 1.5 kk myöhemmin tulee maksuvaatimus Gothialta.. Tuotteesta minkä olen palauttanut ja ilmoittanut, etten pysty vastaanottamaan lähetystä nyt enkä jatkossakaan. Myyvät sen tuotteen kuitenkin uudestaan eli tuplahinta heille. Perkele!!!
- Anonyymi
norwegian lab kauhea firma varoitus tilasin 1.ilmaisen ehti tulla jo 2.tilaus palautin eivät ottaneet kuuleviin korviin jouduin maksamaan perintäfirmalle peräti 110e. VAROKAA TÄTÄ FIRMAA RAILI TERVO
- Anonyymi
VARO TÄTÄMFIRMAA OLEN MAKSANUT TYHMYYDESTÄNI 110E PERINTÄTOIMISTOLLE EIVÄT MUKA SAANEET MINUN PAÖLAUTUSTA SAIN IKPL. TUOTETTA AIVAN TÖRKEÄ FIRMA
- Anonyymi
Olen maksanut lähettämänne laskun. Olen onnellinen päästessäni irti tästä ketjukusetuksesta ja tulen kiertämään kaukaa yrityksenne palvelut. Teidän kannattaa tutustua asiakaiden antamaan palautteeseen toimintatavoistenne, joihin kokemusteni pojalta yhdyn täysin. KIERTÄKÄÄ KAUKAA TÄMÄ YRITYS!
👎 - Anonyymi
Olen tilannut teiltä jonkin lähetyksen ensin 1 erä kokeena ja jos ei halua jatkaa niin tulee perua. Saatuani paketin otin paketista lähettäjän sähköpostin kun en teidän yhteystietojanne muistanut. Lähetin sinne useamman peruutuspyynnön ja oletin asian olleen hoidettu. Kuitenkin kun postista tuli ilmoitus paketista se oli kai sama teidän pakettinne ja mitään en epäilemättä otin sen verran vastaan käteeni tajuamatta että se oli tuolloin kuittautunut vastaan otetuksi. Postivirkaija ehdotti ainostaan lähttämään sen takaisin omalla kustannuksellani ellen halua pakettia. Olisin voinut ottaa jos olisin tiennyt mitä siitä seuraa niin en olisi sitä tehnyt. Teimme palautuksen omalla kustannuksellani ja oletin että lähettäjä sen huomioi Saksassa. Näin ei käynyt ja nyt perintäfirma perii lisäksi ko paketista viisinkertsista hintaa. Haluatteko, että vien tämän some-levitykseen joka jo on jo täynnä näistä rikollisista toiminnoistanne ja kävelen aamulla poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen, jos ette peru jo perintäänne. Se sähköpostiosoite, joka on oli Saksasta lähetetyssä paketissa ainoa yhteystieto eikä ollut toimiva!!!
- Anonyymi
Kannattaa jättää postiin, joskus vain on vaikeaa tietää mikä on lähettäjä kun tulee vain tieto että on kirjattu kirje jos on tehnyt muuta kuin yhden tilauksen.
Nykyisin kun tuntuu että netistä joutuu tilaamaan kun ei muuten ole saatavilla kaupoista,apteekista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa jättää postiin, joskus vain on vaikeaa tietää mikä on lähettäjä kun tulee vain tieto että on kirjattu kirje jos on tehnyt muuta kuin yhden tilauksen.
Nykyisin kun tuntuu että netistä joutuu tilaamaan kun ei muuten ole saatavilla kaupoista,apteekista?Kyllä näin on samoin minulle käynyt,nyt en enää hae postista mitään jos rn tiedä mikä on lähettäjä!
- Anonyymi
Ilmaistilauksessa lukee ettei sitoutumista eikös tämä ole sitä olisi kuluttajasuoja asiamiehelle töitä
- Anonyymi
Kyllä ottakaa yhteyttä aina!
- Anonyymi
On tottakai. Olen ottanut yhteyttä kuluttajan suoja riitalautakuntaan ja ottivat asiakseen!
- Anonyymi
Minkään laisella sähköpostiosoitteella ei saa yhteyttä kyseiseen yritykseen.
- Anonyymi
juuri nyt koittanut saada peruutettua koko pilleri tilausta mut millää osiotteella ei saa kiinni eikä ole edes puhelin numeroa saatavilla.
- Anonyymi
Yritin peruuttaa tilauksen heidän sivuilleen ei pääse. Kusetus firma älkää hyvät ihmiset ostako sieltä mitään vaativat minulta huomattavaa summaa. Muka ei voi palauttaa tuotteita vaikka olin perunut lähettivät silti. Olen tehnyt rikos ilmoituksen monta reklamaatiota. Mitään selkeää viestiä ei tule vain maksumuistutuksia olemattomista tuotteista. Mitä Suomen laki sanoo tähän. Firma on ulkomainen. Täydellistä petosta.
- Anonyymi
Kuluttajansuoja riitalautakuntaan ottaa yhteyttä ja tehdä kirjallinen valitus.
- Anonyymi
Ota yhteyttä kuluttajan suojariitalautakuntaan niin minä tein. Ei kannata maksella törkyfirmalle turhasta!
- Anonyymi
Juuri tämä, harhaanjohtavaa ja ristiriitaista mainontaa Norwegian lab:iin ei kannata ikänä sotkeutua, siellä on erittäin agressiivinen tyyppi Martin joka pommittaa kokeilupakkauksen tilaajaa hävyttömästi,eikö kokeilupakkauksen tilaus tarkoita kokeilua ja jos asiakas haluaa jatkotilausta niin se on hänen päätettävissä oltava ei myyjän!
- Anonyymi
Oletteko maksanut laskun vaikka olisitte palauttanut paketin takaisin omin kustannuksin?
- Anonyymi
En ole maksanut ja nyt sieltä riverty muistuttelee laskusta.otin yhteyttä kuluttajan suojariitalautakuntaan tehkää samoin kaikki jotka olette kusessa tämän firman Norwegian labin kanssa!!!
- Anonyymi
Totta,tein elämäni virheen tilatessani yhdennäytepilleri pakkauksen ja olen edelleen kusessa tämän firman kanssa. Vaikka en ole tilannut sieltä nyt mitään niin spostisa tulee päivittäin ”uudesta tilauksesta” jota en ole tehnyt,ovat näköjään kaivelleet vanhaa tietoa ja sen pohjalta tehneet uuden tilauksen ja vaaditaan maksua aiheettomasti. Hulluksi tuon firman kans tulee. Pitää ottaa yhteyttä kuluttaja asiamieheen !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764