Mitenkä voisi tavallisen cd/radion, siis matkaradion tyyppisen, kuuluvuutta parantaa. Lähetyssignaali on aika heikko, eikä antennin pyöreää liitäntää näytä olevan. Aina ei viitsisi netin kautta kuunnella. Olisiko rahan haaskausta ostaa vaikka Puuilosta halpa antennivahvistin ja liittää vaikka jollain puristimella sen kaapeli antenniin. Vai pelkkää rahan menoa? Kohinaa ei viitsisi ikuisesti kuunnella.
Heikko kuuluvuus
7
783
Vastaukset
- Anonyymi
Siis onko siinä kumminkin oikea, ulkoinen antenni? Et tarvitse muuta vahvistinta kuin paksua rautalankaa, jonka toisen pään pyörität antennin ympärille.
- Anonyymi
Jos on kyse matkaradiosta.
Laita antennin ympärille niin että yhdistää tavallista sähköjohtoa jossa eriste pois. Laita vaikka kumilenkki tai muu jotta yhdistää.
metrin parin johto ja kokeile eri asentoja ja suuntia.
Jos ei ole antennia, ON tietysti paristokotelo, laita pariston jouseen samanlainen sähköjohto , kokeeksi paraneeko,
SÄHKÖHOHTOA ei tietysti laiteta mihinkään virtaan, vaan vapaasti olemaan.
VOI tietysti kokeilla keskus-lämmitys lämpöpatterin sellaiseen paikkaan jossa ei ole maalia. - Anonyymi
Onko radion taajuusnäyttö Digitaalinen vain perinteinen?
Mulla on perinteisellä näytöllä sonyn radion näyttö noin 3-4 mm "sivussa" oikeasta kohdasta eli "Punainen pystylanka" Täytyy mennä hieman ohi.
Olen vetaissut pyykkitussilla oikeaan kohtaan merkit niille viidelle asemalle joita yleensä kuuntelen.
Minusta tuo millimetrimäärä 3-4 mm on jo niin suuri, että meni aikaa jotta huomasi -pielessä on näyttö- , näin vinkkinä alkuun.
Jos radiossa ei ole ulkoisen antennin pistoketta/liitäntää, niin parhaiten antennia parantaa laittamalla kupari tai rautalankaa jatkoksi olemassa olevaan antenniin kuten aiemmin on neuvottu. - Anonyymi
Minusta nuo stereoradiot kuuluvat yleensäkin huonommin kuin vanhanaikainen monoradio. ? Se pitää vääntää isolle, että saa selvää, eikä musiikki kuulosta yhtä hyvältä. Johtuuko se digista?
- Anonyymi
FM radio on edelleen analoginen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
FM radio on edelleen analoginen.
Analoginen stereo vaatii enemmän kentänvoimakkuutta että toistuisi häiriöttömästi
- Anonyymi
Koskeeko se jotain tiettyä asemaa? Oletko etsinyt samaa ohjelmaa lähettävää voimakkaampaa asemaa? Entä radion paikka? Ikkunan lähellä saattaa kuulua paremmin kuin keskellä asuntoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579