Nyt pääsee katsomaan myös kunnan Youtubekanavalta
https://www.youtube.com/watch?v=W_gkN49DDd4
Kunnanjohtajan Elinvoimakeskustelu keskiviikko 26.1.2022
8
108
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä on vähän hiomista, mutta todella hatun noston arvoinen asia, että tullaan esille, yritetään, opitaan yhdessä uutta ja kunnioitetaan toisia.
- Anonyymi
Saattaa olla, että venetraileriyrittäjä tulee Kuhmoisten ulkopuolelta, mutta haittaakse?
- Anonyymi
99 katselukertaa.
Oletko SINÄ sadas katsoja? - Anonyymi
Kalastusoppaalla pitää olla alan koulutus?
https://www.salpaus.fi/koulutusesittely/kalatalouden-ammattitutkinto/ - Anonyymi
Valtteri on ❤
"Älä päästä itseäsi tietyn ikäiseksi , älä tietyssä asemassa olevaksi, niin olet vapaa tällaisenakin kevätpäivänä istumaan tavaratalon rappusille syömään tötteröjäätelöä."
Helena Anhava - Anonyymi
Minä pidin videosta. Panu ja Valtteri, Marjo ja Mira pelasivat hyvin yhteen. Vesurin esityskin oli hyvä ja ilmapiiri.
- Anonyymi
Hyvä Kuhmoinen! Olen kausiasukas Kauniaisista emmekä talven aikana pääse Kuhmoisiin. Sen takia on arvokas mahdollisuus päästä seuraamaan päätöksentekoa, ideointia ja tulevan kesän tapahtumien suunnittelua videoyhteyden avulla! Jatkakaa samaan malliin! Suunta on nyt hyvä.
- Anonyymi
149 katselukertaa tähän mennessä 15.2.22. Hyvä suoritus ja hyvä video.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846605- 353591
- 443148
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402372Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202123
- 2002116
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292039- 401942
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241668