Brit care-kissanruoka

Anonyymi

Kissanruoka keskustelu. Mirri on koko ikänsä melkeen syönyt PerfectFit raksuja, ei märkää haluu syyä ku porsasta ja kalaa. Ihmisten hyllystä. Sitäkin aamulla vaan. On yritetty. Eli raksuilla pitkälti mennään. On yritetty tarjota viljatonta. Mut ei mene. Paitsi nyt menee näköjää. Brit Care. Indoor kana. Valitsin sen, koska on sisäkissa ja PerfectFit on indoor kana kans, ei oo sairas silläkään, mut viljaton aina parempi. PF aika reippaasti viljamössöä. Ostin aluksi 400g, mutta kun näyttää syövän, niin olis mulle monesta syystä helpompi ostaa netistä suoraan se 7kg. Onko miten hyvin siedetty ruoka? Ite olettaisin, et paljon parempi kuin se iänikuinen PF. Lähtisin hiljalleen vaihtaa. Sisäkissa.

4

3078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On BC raksuina parempi vaihtoehto, kuin PF, itse syötin edesmenneelle kissalleni BF Sterilised versiota. Nykyinen kissani syö viljatonta ( Ei sisällä riisiä, maissia ) sokeroimatonta raksuja. Eikä siinä mitään estettä ole vaikka kissa söisi pelkästään raksuja, jossei märkäruokaa suostu syömään, tärkeetä olisi, et kissa joisi tarpeeksi. BC Sterilised versiossa on natrium pitoisuus 0,8 % mikä on parempi kuin BC Indooris 0,3 %, tämä on oma mielipiteeni, jos kyseessä on leikattu sisäkissa, tai yleensäkin kissa pitäisi saada juomaan tarpeeksi, että virtsatiet pysyisi kunnossa. Kissoille on saatavissa Soup keittoja, jotka ovat nestepitoisia, käytän omal kissalleni sellasia, jos en nää juovan tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä, verkkokauppa.com siellä on Brit Premium by Nature cat kanaa Steriloiduille/ aikuisille kissoille 8 kg pusseja 25,90e, ei sisällä maissia. Tätä sarjaa on myynnissä pienemmissä pusseissa eri makuja ainakin Prismoissa. Tuote sisältää riisiä ja hernettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä, verkkokauppa.com siellä on Brit Premium by Nature cat kanaa Steriloiduille/ aikuisille kissoille 8 kg pusseja 25,90e, ei sisällä maissia. Tätä sarjaa on myynnissä pienemmissä pusseissa eri makuja ainakin Prismoissa. Tuote sisältää riisiä ja hernettä.

        Kissa kyllä juo normaalisti. Yleensä on ollu nihkee syömään mitään muuta ku pf, ja otin sen joka on lähinnä sitä mut ilman viljaa. Aika skeptinen et syökö muuta ku kanaa toistaseks kuivassa ja on kuitenki sisäkissa joka on osan elämästään jopa yksiössä. Minun luonani saa liikkua vapaammin isommissa tiloissa. Leikattu kolli kylläkin. Oon perfect fittiin lisännyt lohiöljyä. Bc sitä näköjään jo on, en tiiä tarviiko lisätä. Turkin vuoksi oon laittanu, varsinkin talvella on ollu tärkeetä.
        Tilasin btit Carea 7kg. 2kg säkkejä ei ollu ja olis tullu kalliimmaksi muutenkin. Tai ei verkkokaupasta kannata tilata yhtä 2kg säkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissa kyllä juo normaalisti. Yleensä on ollu nihkee syömään mitään muuta ku pf, ja otin sen joka on lähinnä sitä mut ilman viljaa. Aika skeptinen et syökö muuta ku kanaa toistaseks kuivassa ja on kuitenki sisäkissa joka on osan elämästään jopa yksiössä. Minun luonani saa liikkua vapaammin isommissa tiloissa. Leikattu kolli kylläkin. Oon perfect fittiin lisännyt lohiöljyä. Bc sitä näköjään jo on, en tiiä tarviiko lisätä. Turkin vuoksi oon laittanu, varsinkin talvella on ollu tärkeetä.
        Tilasin btit Carea 7kg. 2kg säkkejä ei ollu ja olis tullu kalliimmaksi muutenkin. Tai ei verkkokaupasta kannata tilata yhtä 2kg säkkiä.

        Sory, sotkin Brit Caren Brit Premiumiin missä on riisiä ja maissia. Voit lisätä lohiöljyä, jos tarve vaatii omasta mielestäsi. Edesmenneeni kissa söi Brit Care Missy steriloiduille, siinä oli riisiä. Uudistunnut Brit Care onkin viljatonta. Hyvä jos kissasi juo normaalisti, kaikki kissat ei juo välttämättä tarpeeksi. Annatko possua ja kalaa raakana vai kypsennettynä? Ihan mielen kiinnosta kysyn, oma kissani ei suostu syömään mitään raakana. Tilaan Zooplussast kissani ruuat ( kuiva ja märkää viljattomia, sokeroimattomia )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe