Näinköhän saavat kyseistä laitosta toimimaan vai onko laitos jatkossakin koko ajan käyttöönoton suhteen keskeneräinen?
Terrafamen akkukemikalitehdas
15
661
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän toimii koko ajan. Veronmaksajien rahaa soljuu mukavasti taskuun tälläkin hetkellä.
- Anonyymi
Eivät taida saada sitä tuottavaan kuntoon. Kuten eivät koko kaivostakaan.
- Anonyymi
Paljonko maksat siitä päivittäin?
- Anonyymi
Alueen jälkihoito jää veronmaksajien vastuulle.
Kaivoksella ei ole kerätty yhtään rahaa jemmaan tätä jälkihoitoa varten.- Anonyymi
Ei tietenkään. Koko hommahan perustuu kiristykseen: jos lopetatte laitoksen tekohengittämisen verovaroista, joudutte siivoamaan jäljet.
- Anonyymi
Miljardeja palanut hukkaan jo vuosien aikana. Todellakin vihreä ihme.
- Anonyymi
Lopettamista vaille valmis
- Anonyymi
Terrafamella paljon persuja hommissa.
- Anonyymi
Mikä on perussuomalainen
- Anonyymi
Niin on. Kyllä vinkuvat kun veronmaksajien rahaa hukataan mutta kun oma työpaikka onkin se joka sitä hukkaa niin ei haittaa. Säälittävää. Yksi pääpersuistakin siellä. Tervepäisimmäthän sieltä ovatkin siirtyneet pois. Toisista ei vaan ole oikeisiin hommiin.
- Anonyymi
Seuraavalla kerralla kannattaisi ehkä perustaa kaivos paikkaan, jossa tiedetään olevan malmiakin.
- Anonyymi
Sehän maksais ihan turhaan rahaa.
- Anonyymi
Pekka Perä teki melkoisen tempun.
Outokumpu ei halunnut kyseiseen paikkaan kaivosta perustaa kun tiesi pitoisuudet niin pieneksi kyseisessä paikassa.
- Anonyymi
Eikö siellä ole töissä ja pääluottamusmiehenä tämä vasemmistoliiton Jouni Lämpsä?
- Anonyymi
Kuulemma toimii viikon ja kaksi sen jälkeen huoltoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878