Kolumni: Päivi Räsänen tuomiolla, Isis-naiset vapaina – mitä ihmettä!
Sanna Ukkola
Suomella ei ole ollut käytännössä minkäänlaista intoa nujertaa jihadistista ideologiaa. Samaan aikaan tavallisia ihmisiä jahdataan ja vihapuhelakeja halutaan entisestään kiristää, kirjoittaa Sanna Ukkola.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1c17b3d7-cced-47fe-8c55-858ccb9e24dc
Suomalaisia kohdellaan huonosti, ala-arvoisesti
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenterveys
Veera Könönen, 23, ei saanut vakuutusta terapiakäyntinsä takia – eikä hän ole ainoa, ja siksi vakuutusala lupaa nyt tarkastella käytäntöjään
Mielenterveydestä huolehtiminen saattaa estää vakuutuksen saamisen.
Vakuutusalalle luovutettiin torstaina tuhansien ihmisten allekirjoittama vetoomus, jossa tilanteeseen toivotaan pikaista korjaamista. - Anonyymi
Räsänen saa ollakkin tuomiolla kiihottamisesta kansan ryhmää vastakkaista sukupuolta vastaan tuomitsemalla heidän suhteet. Mihinkään ihmisen kirjoittamaan vanhaan satukirjaan vedoten hänellä ei ole oikeutta tuomita ihmisten välisiä suhteita. On se nainen päästän ihan sekaisin kun tuollasta yrittää. Täytyy ihmetellä eivätkö ne hänen lapsensakkaan saa mitään järkeä hänen päähänsä ja se nössö mies mikä lie perässä hiihtäjä sekin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147