tämä maailmanpolitiikka nykyään.
Biden julistaa, että Venäjä saattaa hyökätä helmikuussa...
niin saattaa, ei ehdi enää tammikuussa hyökkäilemään kun Lavrov julistaa haluavansa rauhaa.
Mielikuvilla käydään sotaa... Venäjän laariin Putinille ne kaikki sataa...
Suomen pääministeri pistää osaamattoman kalikkansa maailmanpolitiikan soppaan...
Marin sekoilee ja sooloilee..
On tämä hullua
12
95
Vastaukset
Ei hän sanonut minkä vuoden helmikuussa ...
- Anonyymi
Onneksi on tolkun mies Niinistö presidenttinä meillä Suomessa.
- Anonyymi
''Marin sekoilee ja sooloilee.....''
Esim. kuinka ??- Anonyymi
Marin sopii vain naistenlehtien palstoille ja reppuja mainostamaan
Kun puhumaan asiaa varsinkin ulkolitiikkaa hänen kannattaa sulkea suunsa.
Tässä videolla Marinista keskustellaan
https://youtu.be/tFNrSXGkEF0
- Anonyymi
Persu haluaa hölöttää pölhöytensä julki.
- Anonyymi
Konflikti on sellainen että UPM antaisi hyvät liksat duunareille
mutta ne haluavata valtaa joten lakko jatkuu
Samalla UPM siirtyy pikkuhiljaa pois Suomesta
Tämä ei ole ostosuositus. Minulla on osaketta mutta ei paljon
noin viisi prosenttia salkusta
Osake hiukan noin prosentin laskussa tänään
ja se johtuu kuten aina USAn oletetusta noin prosentin laskuavauksesta
tunnin päästä
https://www.suomenuutiset.fi/makela-suomeen-on-julistettava-teollisuuden-hatatila/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konflikti on sellainen että UPM antaisi hyvät liksat duunareille
mutta ne haluavata valtaa joten lakko jatkuu
Samalla UPM siirtyy pikkuhiljaa pois Suomesta
Tämä ei ole ostosuositus. Minulla on osaketta mutta ei paljon
noin viisi prosenttia salkusta
Osake hiukan noin prosentin laskussa tänään
ja se johtuu kuten aina USAn oletetusta noin prosentin laskuavauksesta
tunnin päästä
https://www.suomenuutiset.fi/makela-suomeen-on-julistettava-teollisuuden-hatatila/Kivat sulle sinne matu kerrostaloon.
- Anonyymi
Sinulla näkyy olevan hyvät hölötykset,
niissä on asiaa jopa pähkinän , jaa tyhjän pähkinän verran.
Eikö sinusta Marini pitäisi jotain tehdä, muutakin kuin puuteroida naamaansa.
Kun UPM ja Neste menee muille maille..
Ei näy sinua suvakkia oikeat asiat kiinnostvan .
Varmaan päiväsi suurin teko ja saavutus on tuo edellä ollut kommenttisi.
Tyhjä tynnyri taas kolisee,
mutta koliskoon , kyllä tänne joutavia mahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konflikti on sellainen että UPM antaisi hyvät liksat duunareille
mutta ne haluavata valtaa joten lakko jatkuu
Samalla UPM siirtyy pikkuhiljaa pois Suomesta
Tämä ei ole ostosuositus. Minulla on osaketta mutta ei paljon
noin viisi prosenttia salkusta
Osake hiukan noin prosentin laskussa tänään
ja se johtuu kuten aina USAn oletetusta noin prosentin laskuavauksesta
tunnin päästä
https://www.suomenuutiset.fi/makela-suomeen-on-julistettava-teollisuuden-hatatila/UPM on sulkemassa tehtaita SUomesta,
syylliseksi nyt löydetään ammattiyhdistysliike.
Marin sen jo aloitti Kaipolan tehtaan kohdalla, mikä lie seuraava tehdas. AIka näyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla näkyy olevan hyvät hölötykset,
niissä on asiaa jopa pähkinän , jaa tyhjän pähkinän verran.
Eikö sinusta Marini pitäisi jotain tehdä, muutakin kuin puuteroida naamaansa.
Kun UPM ja Neste menee muille maille..
Ei näy sinua suvakkia oikeat asiat kiinnostvan .
Varmaan päiväsi suurin teko ja saavutus on tuo edellä ollut kommenttisi.
Tyhjä tynnyri taas kolisee,
mutta koliskoon , kyllä tänne joutavia mahtuu.Tuolta kartalta näet miksi UPM menee muille maille https://www.upm.com/businesses/where-we-operate/
Niissä valtioissa taitaa olla niin ja näin ympäristösuojelun ja työpaikkalakien kanssa.
- Anonyymi
Vuonna 2014 23 helmikuuta Ukraina menetti Krimin Venäjälle sotatoimien takia. Silloin oli talviolympialaiset Venäjällä
Tekeekö Venäjä uudet valtaukset Ukrainasta tämän vuoden olympialaisten aikana vaikka olympialaiset Kiinassa tällä kertaa? - Anonyymi
" ei ehdi enää tammikuussa hyökkäilemään kun Lavrov julistaa haluavansa rauhaa."
Sittenhän Venäjälle tulee vallankaappaus koska Putin haluaa sotaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
