On tämä hullua

maissiii

tämä maailmanpolitiikka nykyään.

Biden julistaa, että Venäjä saattaa hyökätä helmikuussa...
niin saattaa, ei ehdi enää tammikuussa hyökkäilemään kun Lavrov julistaa haluavansa rauhaa.
Mielikuvilla käydään sotaa... Venäjän laariin Putinille ne kaikki sataa...

Suomen pääministeri pistää osaamattoman kalikkansa maailmanpolitiikan soppaan...
Marin sekoilee ja sooloilee..

12

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hän sanonut minkä vuoden helmikuussa ...

    • Anonyymi

      Onneksi on tolkun mies Niinistö presidenttinä meillä Suomessa.

    • Anonyymi

      ''Marin sekoilee ja sooloilee.....''

      Esim. kuinka ??

      • Anonyymi

        Marin sopii vain naistenlehtien palstoille ja reppuja mainostamaan
        Kun puhumaan asiaa varsinkin ulkolitiikkaa hänen kannattaa sulkea suunsa.

        Tässä videolla Marinista keskustellaan

        https://youtu.be/tFNrSXGkEF0


    • Anonyymi

      Persu haluaa hölöttää pölhöytensä julki.

      • Anonyymi

        Konflikti on sellainen että UPM antaisi hyvät liksat duunareille
        mutta ne haluavata valtaa joten lakko jatkuu

        Samalla UPM siirtyy pikkuhiljaa pois Suomesta
        Tämä ei ole ostosuositus. Minulla on osaketta mutta ei paljon
        noin viisi prosenttia salkusta
        Osake hiukan noin prosentin laskussa tänään
        ja se johtuu kuten aina USAn oletetusta noin prosentin laskuavauksesta
        tunnin päästä

        https://www.suomenuutiset.fi/makela-suomeen-on-julistettava-teollisuuden-hatatila/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konflikti on sellainen että UPM antaisi hyvät liksat duunareille
        mutta ne haluavata valtaa joten lakko jatkuu

        Samalla UPM siirtyy pikkuhiljaa pois Suomesta
        Tämä ei ole ostosuositus. Minulla on osaketta mutta ei paljon
        noin viisi prosenttia salkusta
        Osake hiukan noin prosentin laskussa tänään
        ja se johtuu kuten aina USAn oletetusta noin prosentin laskuavauksesta
        tunnin päästä

        https://www.suomenuutiset.fi/makela-suomeen-on-julistettava-teollisuuden-hatatila/

        Kivat sulle sinne matu kerrostaloon.


      • Anonyymi

        Sinulla näkyy olevan hyvät hölötykset,
        niissä on asiaa jopa pähkinän , jaa tyhjän pähkinän verran.

        Eikö sinusta Marini pitäisi jotain tehdä, muutakin kuin puuteroida naamaansa.
        Kun UPM ja Neste menee muille maille..

        Ei näy sinua suvakkia oikeat asiat kiinnostvan .
        Varmaan päiväsi suurin teko ja saavutus on tuo edellä ollut kommenttisi.
        Tyhjä tynnyri taas kolisee,
        mutta koliskoon , kyllä tänne joutavia mahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konflikti on sellainen että UPM antaisi hyvät liksat duunareille
        mutta ne haluavata valtaa joten lakko jatkuu

        Samalla UPM siirtyy pikkuhiljaa pois Suomesta
        Tämä ei ole ostosuositus. Minulla on osaketta mutta ei paljon
        noin viisi prosenttia salkusta
        Osake hiukan noin prosentin laskussa tänään
        ja se johtuu kuten aina USAn oletetusta noin prosentin laskuavauksesta
        tunnin päästä

        https://www.suomenuutiset.fi/makela-suomeen-on-julistettava-teollisuuden-hatatila/

        UPM on sulkemassa tehtaita SUomesta,
        syylliseksi nyt löydetään ammattiyhdistysliike.

        Marin sen jo aloitti Kaipolan tehtaan kohdalla, mikä lie seuraava tehdas. AIka näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla näkyy olevan hyvät hölötykset,
        niissä on asiaa jopa pähkinän , jaa tyhjän pähkinän verran.

        Eikö sinusta Marini pitäisi jotain tehdä, muutakin kuin puuteroida naamaansa.
        Kun UPM ja Neste menee muille maille..

        Ei näy sinua suvakkia oikeat asiat kiinnostvan .
        Varmaan päiväsi suurin teko ja saavutus on tuo edellä ollut kommenttisi.
        Tyhjä tynnyri taas kolisee,
        mutta koliskoon , kyllä tänne joutavia mahtuu.

        Tuolta kartalta näet miksi UPM menee muille maille https://www.upm.com/businesses/where-we-operate/
        Niissä valtioissa taitaa olla niin ja näin ympäristösuojelun ja työpaikkalakien kanssa.


    • Anonyymi

      Vuonna 2014 23 helmikuuta Ukraina menetti Krimin Venäjälle sotatoimien takia. Silloin oli talviolympialaiset Venäjällä
      Tekeekö Venäjä uudet valtaukset Ukrainasta tämän vuoden olympialaisten aikana vaikka olympialaiset Kiinassa tällä kertaa?

    • Anonyymi

      " ei ehdi enää tammikuussa hyökkäilemään kun Lavrov julistaa haluavansa rauhaa."
      Sittenhän Venäjälle tulee vallankaappaus koska Putin haluaa sotaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe