Tehdäänkö pienryhmä facebookin, olisi kiva puhua kulttuuri eroista arkielämässä ja muutenkin vaihtaa kokemuksia/ kuulumisia :)
Turkkilainen puoliso
3
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Laita ilmoitus F.B. ellei siellä jo ole ryhmää? Enemmistö kansaa on F.B. Tältä tuskin löydät etsimääsi.Ai niin onhan tällä sivusto,monikultuuriset suhteet.Laita sinne uusiski tällä oleva aloituksesi.
- Anonyymi
Jokaisella Turkilasiella miehellä on Suomessa iso määrä sukua asumassa, veljet,serkut,sedät.Miksi et pidä yhteyttä hänen kulttuurin perheen naisin Suomessa?Vai eikö sinua hyväksytä sukun ja ei esitellä perheisin? Sama on Iran,Irak miehet, Kuin miehet Syyriasta. Iso liuta omaa sukua tällä asumassa ja samoista kylistä sekut,ystävät kumin kaimat.Et voi olla poikkeus miehesi kanssa.
- Anonyymi
Livenä tapaat monikulttuurisia naisia esim .Asukastalot ymm.On ihan ryhmiä sinne vaan mukaan kun puoliso on ulkomaalaistaustainen. Jos et tiedä kohtaamispaikkoja soita joku kultuuri keskus.Tai Punainen risti kuin Diakonisa laitos. Kysyvä ei koskaan eksy.Lisäksi jos sinulla lapsi/lapsia ohtat monikulttuurista väkeä LEIKKI KENTÄT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423