Kuukautiset ja sauna?

Anonyymi

Apua tarvitsen! Eli mitenkä, oon tämmönen kohta 13v tyttö. Ja siis en osaa käyttää tampooneja enkä käytä kuukuppia. Ja ku en uskaltais sanoo kellekään "et joo en tuu saunaan ku on menkat" Ja meil ei oo kertakäyttöpeflettejä.. Nii että tuleeko sitä vuotoa paljon saunassa ja oisko mitään apuideoita? Send help🙏🙌

5

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riittää kun sanot: "En tule tänään saunaan." Ei tarvitse sanoa menkoista mitään. Se ehkä arvataan muutenkin.

Jos vuoto on hyvin vähäistä ja haluat saunaan, ota pieni oma pyyhe pefletiksi. Runsaan vuodon aikana jättäisin ehkä saunan väliin.

• Anonyymi

Ole huoletta. Tampooneja tarvitsevat enemmän naiset! Isoisillä, kuten sinä, harvemmin Sinulla " heittää" vaan nykyään yli sen mitä Terveyskeskus pystyy.

• Anonyymi

tampoonia ei kannattais edes käyttää saunan lämmössä ja muhimassa sun sisällä.Ei kait kukaan aloittaa voi pakottaa saunaan ton ikäsenä.

• Anonyymi

Lämpötila nousee saunassa lähinnä kehon pinnassa. Ihmiskudokset eivät kestä korkeita lämpötiloja. Eli kyllä tamponia voi käyttää saunassakin. Se sijaitsee ihan saman lämpöisessä paikassa kuin normaalistikin. Tosin jokainen päättää itse, käyttääkö vai ei. Tottahan on, että huonolla tuurilla siitä voi saada tulehduksen. Yleensä se tosin edellyttää, että tamponi on unohtunut liian pitkäksi aikaa paikalleen.

• Anonyymi

Oletettavasti saat käydä saunassa yksin, jos haluat. Vuodon määrä on yksilöllistä, joten vaikea sanoa kenenkään kohdalla tarkkaan, paljonko vuotaa. Varmaan äitisi arvaa, kun vain sanot, että et voi saunoa nyt. On hänkin joskus ollut nuori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      161
      5505
    2. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      23
      3942
    3. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      30
      3597
    4. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      65
      3347
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      3137
    6. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      32
      2889
    7. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2460
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      60
      2102
    9. Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia

Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!
      Ikävä
      60
      2055
    10. terkkarikeskustelu hävisi

juu kaikki totuus häipyy
      Suomussalmi
      8
      1835
    Aihe