Pariisi kieltää polttomoottorikäyttöiset mopot ja moottoripyörät melun takia

Anonyymi

24

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävä kyllä Suomessa halutaan suojella näitä rikollisia 😔

      • Anonyymi

        Uijui


    • Anonyymi

      Autothan kulkee tunnetusti äänettömästi. Vai?

      • Anonyymi

        Niinkö tuossa väitettiin? Yksi mopo saattaa pitää isomman äänen kuin sata autoa.


      • Anonyymi

        No eipä tulisi mieleen lähteä Pariisiin prätkällä? On niin kaoottinen kylä. Nopeasti pitäisi ajaa ohi jos haluaa Iso-Britannia tai Espanja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö tuossa väitettiin? Yksi mopo saattaa pitää isomman äänen kuin sata autoa.

        Nooh Pariisi olis mukava paikka jos siellä ei olisi ranskalaisia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö tuossa väitettiin? Yksi mopo saattaa pitää isomman äänen kuin sata autoa.

        Sillähän ei juuri väliä mitä ranskalaiset kieltää, harva siellä lakeja noudattaa . Olihan uskonnolliset symbolit kielletty muslimityttö ei suostunut ottamaan huiviaan, lopuksi tuli hässäkkä ja opettaja sai niin paljon uhkauksia että erosi ? Ja kyllä Pariisin liikenne on todella sekaisin ja tukossa, kaksipyöräisten kielto sitä vaan pahentaa


    • Äänettömyys tuo mukanaan paljon vaaroja kun eläimet ja ihmiset eivät kuule lähestyvää vehjettä ja osaa varoa.

      • Anonyymi

        Ei äänetöntä autoa ole olemassakaan. Renkaat pitävät meteliä, vaikkei moottorista mitään kuuluisikaan. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi prätkillä on usein niin julmetun kovaääniset koneet. Pakoputkena ilmeisesti suora putki ja kuski kuuro, kun ei muuten tiedä, mikä on jalkojen välissä tärisemässä?


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Sähköautoissa on alle 30 km/h nopeuksissa varoitushurina ja korkeammissa kyllä rengasmelu kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei äänetöntä autoa ole olemassakaan. Renkaat pitävät meteliä, vaikkei moottorista mitään kuuluisikaan. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi prätkillä on usein niin julmetun kovaääniset koneet. Pakoputkena ilmeisesti suora putki ja kuski kuuro, kun ei muuten tiedä, mikä on jalkojen välissä tärisemässä?

        Moottoripyöräily on pääasiassa jotain lapsen tasolle jääneiden angstia. Tosin meillä jo lapsetkin ymmärtävät ottaa muut ihmiset huomioon.


    • Anonyymi

      Bonjour vaan, helvetinmoinen älämölö kuuluu Pariisissa papupadoista enempi, kun möpedeistä?🤡🤡🤡

    • Anonyymi

      Joo ne missä on desipelt pielessä.Lisäksi sallitaan sähköllä toimivat.

    • Anonyymi

      Otsikko on kuitenkin kysymyslause, eli "Aikooko Pariisi kieltää . . . "

    • Anonyymi

      Samalla kaikille kukkahattu pakolliseksi.
      Kaikkein aktiivisimmille rintamerkki "itken tuskaani Suomi24:ssä kun en uskalla, tai puoliso ei anna ostaa prätkää".

      Se on kuulkaa rouvat niin, että jos kaupungin äänet on liikaa, niin muuttakaa sinne 40-luvun lapsuutenne maaseudulle. Varokaa traktoreita, ne vähän pitää ääntä.

    • Anonyymi

      Sähköautot ei todellakaan ole hiljaisia. Kyllä kuulee kun johtaja tulee töihin. Kyllä ne sähkömoottorit pitää suurempaa ääntä kuin moottoripyöräni.

      • Anonyymi

        Eiköhän se hevosenkello olisi hyvä, melkein kuurot kuulisivat liikkeen.
        Ja pahimpiin risteyksiin pitää panna mies eteen kävellen kulkemaan ja varottamaan, koska älyttömät ei käsitä, että kaksipyränenkin liikkuu. Kuinkahan he pärjäävät kaupungissa, kun siellä on näitä sähköpyörätuoleja ja muita liikkuvia, eikä niillä ole kouluissa käytettävää tunnillesoittavaa kelloa kädessä. Paha on paikka joillekin.
        Varmaan tressaavat itseään nukkuessakin kotona, kiliseekö vai ei?!
        Mutta, mutta- eiköhän nuo direktiivit tule jossainvaiheessa tännekin.
        Vuosien keskustelun ja lykkäyksen jälkeen moottoroitujen kaksipyöräisten tekninen tarkastus tulee vihdoin voimaan Ranskassa 1.1.2023 alkaen. Päätös on juuri julkaistu Virallisessa lehdessä.

        Monille pyöräilijöille se on luultavasti tunne, että olet hävinnyt taistelun, joka vallitsee tänään. Toisille vähemmän, se on askel eteenpäin turvallisuuden kannalta, vaikka mikään tutkimus ei ole todella osoittanut suurempaa onnettomuustekniikkaa moottoroidun kaksipyöräisen teknisen vian vuoksi. Joka tapauksessa alle puolessatoista vuodessa kaikkien on noudatettava samoja sääntöjä kuin autoilijoiden, jotka epäilemättä pitävät tätä oikeudenmukaisuuden mittarina ja suorittavat ajoneuvolleen pakollisen katsastustestin joka toinen vuosi. (Toimittajan huomautus: joitakin yksityiskohtaisia sääntöjä todennäköisesti tarkennetaan ennen tuberkuloosin täytäntöönpanoa.)

        Asetuksessa täsmennetään, että tariffikiintiö on suoritettava "kuuden kuukauden kuluessa ennen neljän vuoden määräajan päättymistä niiden ensimmäisestä käyttöönotosta ja sen jälkeen uusittava kahden vuoden välein tai ennen ajoneuvon jälleenmyyntiä". Se on ongelma viimeisessä kohdassa. Erittäin muutetut moottoroidut kaksipyöräiset, "viritetyt", on saatettava takaisin vaatimusten mukaisiksi kulkua varten ... Omistajien on huolehdittava.



        Vuosien keskustelun ja lykkäyksen jälkeen moottoroitujen kaksipyöräisten tekninen tarkastus tulee vihdoin voimaan Ranskassa 1.1.2023 alkaen. Päätös on juuri julkaistu Virallisessa lehdessä.

        Monille pyöräilijöille se on luultavasti tunne, että olet hävinnyt taistelun, joka vallitsee tänään. Toisille vähemmän, se on askel eteenpäin turvallisuuden kannalta, vaikka mikään tutkimus ei ole todella osoittanut suurempaa onnettomuustekniikkaa moottoroidun kaksipyöräisen teknisen vian vuoksi. Joka tapauksessa alle puolessatoista vuodessa kaikkien on noudatettava samoja sääntöjä kuin autoilijoiden, jotka epäilemättä pitävät tätä oikeudenmukaisuuden mittarina ja suorittavat ajoneuvolleen pakollisen katsastustestin joka toinen vuosi. (Toimittajan huomautus: joitakin yksityiskohtaisia sääntöjä todennäköisesti tarkennetaan ennen tuberkuloosin täytäntöönpanoa.)

        Asetuksessa täsmennetään, että tariffikiintiö on suoritettava "kuuden kuukauden kuluessa ennen neljän vuoden määräajan päättymistä niiden ensimmäisestä käyttöönotosta ja sen jälkeen uusittava kahden vuoden välein tai ennen ajoneuvon jälleenmyyntiä". Se on ongelma viimeisessä kohdassa. Erittäin muutetut moottoroidut kaksipyöräiset, "viritetyt", on saatettava takaisin vaatimusten mukaisiksi kulkua varten ... Omistajien on huolehdittava.

        MITÄ TÄMÄN MAINOKSEN JÄLKEEN TAPAHTUU SEURAAVAKSI

        " Lue myös – Euroopan parlamentti kannattaa moottoripyörän teknistä valvontaa (CT)

        Kaiken on tapahduttava hyväksytyssä keskuksessa. Samat säännöt kuin autoilla, ja kuvittelemme, että puolitoista vuotta vastaa aikaa, joka tarvitaan kaiken toteuttamiseen. Huomaa, että ensimmäinen tarkastus tehdään vuonna 2023 ennen 1.1.2016 rekisteröidyille ajoneuvoille, mutta vuonna 2024 vuosina 2016–2020 rekisteröidyille ajoneuvoille ja vuonna 2025 tänä vuonna rekisteröityjen ajoneuvojen osalta. Vintage-ajoneuvoilla on oikeus viiden vuoden ajanjaksoon kunkin tarkastuksen välillä.

        Päätös, joka on seurausta vuonna 2014 annetusta eu rooppalaisesta direktiivistä, jossa säädettiin sen täytäntöönpanosta 1. Pyöräilijöillä on vihdoin ollut vain vuoden lykkäys, ja heidän on julkaistava uusi budjetti pitääkseen koneensa säännösten mukaisena. Ohjauskeskusten on valmistauduttava ottamaan vastaan uusi asiakasvirta, olipa kyse sitten tietyistä laitteista tai henkilöresursseista.

        Jean-Marc Belotti, Vihaisten pyöräilijöiden liitto: "Olemme yllättyneitä nähdessämme tämän asetuksen saapuvan keskellä kesää. Se on skandaalimaista, se on todellista meteliä, emme päästä irti jutusta. Ranskan viranomaiset eivät todellakaan tiedä asiasta. Moottoripyörien onnettomuus vähenee jatkuvasti, se ei ole liikenneturvallisuuden ongelma. Tämä on taloudellinen skandaali, joka on tapahtunut Euroopalle ja teknisille valvontaryhmille. Vaihtoehtoisia toimenpiteitä vaadittiin. Tämä ohjaus on mallinnettu autojen ohjaimiin. Moottoripyörä on paljon herkempi kuin auto, heti kun jokin menee pieleen, tunnet sen heti. Ja turvaelementit näkyvät kaksipyöräisellä, osaamme tehdä silmämääräisen tarkastuksen itse. Emme tarvitse teknikkoa, joka ottaa 50 euroa kertoakseen, että jarrumme ovat kuluneet."


    • Anonyymi

      Onneksi Suomeen mahtuu ääntä. Täällä on niin kuollutta muutenkin ettei sen kylän ainoan mopon ääni saa kuin ajattelemaan että asuuhan tässä maassa joku.

    • Anonyymi

      Ranskalaiset ovat kuivia ilman ketsuppia!😝😝

    • Anonyymi

      Seboon!🌞

    • Anonyymi

      Mutta tuohan koskee vuosi vuodelta yhä pienempää osaa moottoripyöräilijöistä. Vain niitä, jotka jostain kumman syystä edelleen tupruttelevat fossiililla.

    • Anonyymi

      Päris dägär kisa käynnistyy potkulaudoilla.👀

    • Anonyymi

      Nyt on mennyt neljä vuotta aloittajan unelmoinnista.
      Oletko käynyt katsomassa Pariisissa, että onko polttomoottorilliset kaksipyöräiset kielletty, vai onko niitä siellä edelleen? 😂

    • Anonyymi

      Aloittaja innostui vähän liikaa ja jätti muutaman melko merkittän kohdan lukematta, kuten:
      Otsikosta:"?"
      Ja sitten ihan jutusta vaikkapa nämä kohdat:
      "The city government recently conducted a CONSULTATION among its residents"
      "Now, whether or not the city government will actually implement such drastic measures is still UNCERTAIN"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Putin lähti takki auki sotaan....

      Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      115
      3711
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

      ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      311
      2614
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

      Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2170
    4. Sanna on pakottaja, domina

      Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1971
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

      Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1730
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

      Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      123
      1219
    7. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

      Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      100
      1192
    8. No onneks ei tartte sit olla

      Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      1030
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

      Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      83
      967
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

      Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      952
    Aihe