Oikeuden jakamisessa ei ole mitään tolkkua. On halpaa maksattaa virkamiehelle palkkaa ilmna työvelvoitetta. On halpaa perseillä kokonainen VTV kumoon kuin lausua raamatun sanoja.
Viikarille 80 ps, Koiraselle 30 ps ja Räsäselle vaaditaan 120 ps!
5
184
Vastaukset
- Anonyymi
Rangaistus oli molemmille lievä. Odotuksena oli ehdollista vankeutta 6 kk ja viraltapano. Kysymys oli kuitenkin vastuullisessa asemassa olevasta pääjohtajasta.
Itse olin saada samansuuruisen sakon ylinopeudesta. No, onneksi siitä kuvasta ei saanut selvää. Mutta kuvastaa, miten virkamiehille ei juuri kunnon tuomioita jaella.- Anonyymi
Surkuhupaisaa ettei virkavastuuta voinut ulottaa muuhun kuin lentopisteisiin. Pääjohtaja omisti työnsä henkilökohtaiselle matkailulle, mitätöi viraston tekemiset ja tämä kaikki sanktioitta. Miten valtion virastossa johtajan asema voi olla näin hyvin suojattu, ettei mihinkään voida puuttua?
- Anonyymi
Jos tuollaiset henkilöt saavat jatkaa julkisessa virassa, missä tahansa, on maamme uskottavuus kansalaisten silmissä löyhissä kantimissa. He tuhoavat yhden viimeisistä demokratioista, jos heidän annetaan jatkaa sumplimistaan.
- Anonyymi
Ei korppi korpin silmää noki. Haaskalintuja ympärillämme.
- Anonyymi
Verot nousee, kun virkamiehet ovat varkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741