Minkä ikäisinä teidän labbikset on alkaneet olla sisäsiistiä? Meillä on 5kk pentu, päivävahinkoja harvemmin, kun pääsee usein ulos. Pissaa aina tosi paljon kerralla. Olen koittanut säännöstellä etenkin iltaisin liian veden juomista. Joka yö on on iso lammikko lattialla ja osittain syöty kakkakasa. Vaikka olisi käytetty yhdentoista aikaan, ja herätään jo puoli kuudelta. Mikä neuvoksi vai loppuuko aikanaan.?Välillä olen yöllä herätessäsi vienyt ulos, mutta vahinko on voinut sattua jo klo 1-2 välillä. Syö 3 kertaa päivässä noin klo 6, 15, 19. Pentualustoja on lattialla, mutta ei tee niiden päälle. Pikkupentuna pissasi aina alustan päälle. Päivisin ei osaa itse pyytää ulos, vaan viedään aina parin tunnin välein ja kehutaan ja palkitaan.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391165Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3981095- 102905
- 82817
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 103664