Minkä ikäisinä teidän labbikset on alkaneet olla sisäsiistiä? Meillä on 5kk pentu, päivävahinkoja harvemmin, kun pääsee usein ulos. Pissaa aina tosi paljon kerralla. Olen koittanut säännöstellä etenkin iltaisin liian veden juomista. Joka yö on on iso lammikko lattialla ja osittain syöty kakkakasa. Vaikka olisi käytetty yhdentoista aikaan, ja herätään jo puoli kuudelta. Mikä neuvoksi vai loppuuko aikanaan.?Välillä olen yöllä herätessäsi vienyt ulos, mutta vahinko on voinut sattua jo klo 1-2 välillä. Syö 3 kertaa päivässä noin klo 6, 15, 19. Pentualustoja on lattialla, mutta ei tee niiden päälle. Pikkupentuna pissasi aina alustan päälle. Päivisin ei osaa itse pyytää ulos, vaan viedään aina parin tunnin välein ja kehutaan ja palkitaan.
Yöpissailut
Anonyymi
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490