Missä on Jyväskylän tylsin R-kioski? Nokkelia mieleipiteitä, kiitos.
Missä on sellainen?
17
121
Vastaukset
- Anonyymi
Sun mustassa aukossa
- Anonyymi
Odotettua tyylikkäämpi kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotettua tyylikkäämpi kommentti.
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂
Mene Puistokadun ärrälle. Sen vieressä on tietyömaa, joten asiakasvirta ei ole valtaisa.
- Anonyymi
Ee kioskit oo tylsii niin kauvan kun niistä suap kästyölehtii.
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan uusavuton
- Anonyymi
No minäpä kirjoitan siule malliks: uusavuton. Tiijoks siule, jotta laase piättyy pisteeseen. Mäne kouluun, niin oppisit raukka jottain.
- Anonyymi
Pönttövuoren tunnelin sihdin läpäissyt savolainen jäänyt jumiin outoon kaupunkiin.
- Anonyymi
Ee tuo oikeenkirjotus näätä raukalta onnistuvan vieläkkään. Perfektiin kuuluu olla-verbistä yksikössä on-sana. On se siälittävvee, kun kaiken mualiman oppimattomat yrittävät ilimasta ihtiään suomen kielellä. Ajatukset tuntuvat olevan yhtä sekasin kuin kieltaeto.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa
- Anonyymi
R-Kioskit ovat kalliita puljuja. Tuotteet tuplahintaisia muihin liikkeisiin nähden.
- Anonyymi
Kuolevia myyntiyksiköitä kun marketit ovat lähes koko vuorokauden auki laajoine valikoimineen. Piilodeekut noutavat kioskeilta olutta kun eivät kehtaa "sivistyneinä" marketista ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolevia myyntiyksiköitä kun marketit ovat lähes koko vuorokauden auki laajoine valikoimineen. Piilodeekut noutavat kioskeilta olutta kun eivät kehtaa "sivistyneinä" marketista ostaa.
Juu juu, minäkin tietysti, Mauno!
- Anonyymi
Aivan. Viimeksi taisin käydä Ärrällä joskus 90-luvulla Loton viemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Viimeksi taisin käydä Ärrällä joskus 90-luvulla Loton viemässä.
Nykyisin Posti roudaa joskus verkkolähetyksiä ärrän boksiin. Tympeää hakea sieltä, kun ei sinne muuta asiaa ole. Myyjä tuijottaa silmät tapillaan että eikö se osta mitään.
Mitäs haalivat tiloihinsa noutobokseja.
- Anonyymi
Tulisin R-kioskin on Vaajakosken wanhan woimalan luona Naisaaressa.
Siksi on tosi tylsä kun ei oo ärrää🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522