Pimeässä yössä

Tarvitsin vielä yhden keikan. Sitten velkani ois maksettu hra Walkenille. Tää yks vielä, ajattelin kiivetessäni maskissa ja kissa asussa sisään avoimesta ikkunasta.
Kenenkään ei pitäisi olla tänään kotona, avoin ikkuna vähän siis ihmetytti, mutta miksi tiirikoida sisään jos ikkunastakin pääsee?!
Liikuin hiljaa varjoissa, olin tipahtanut työhuoneeseen ja katselin kuvia kirjahyllyssä, mies 'hauskan näköinen' jonkun lapsen kanssa, varmaan oman hei! Hymyilin. Kirjahyllyssä oli pari arvokkaan näköistä tavaraa ja päätin laittaa reppuun.
Hiippailin hiljaa käytävällä ja menin seuraavaan huoneeseen. Makuuhuone, sänky oli sekainen, ei pedattu, huoneessa tuoksui mies. Yöpöydällä oli arvokkaan näköinen rannekello, laitoin sen reppuun. Aavistin, mutta hetken liian myöhään, kun olinkin lattialla selälläni ja mies hajareisin rintani päällä istumassa, vittu! "Mitäs haet täältä? Helvetin nilkki." mies puhisi. "Nyt soitan poliisit!"
Maskin takana olin piilossa, miehellä oli jalassa paisley kuvioiset silkkiboxerit ja hänen haaruksensa ihan siinä. Vaikka muuten olin paketissa avasin suuni ja puhalsin ilmaa suoraan hänen haaroihinsa, samalla kun hän näppäili 112:seen..
"Mitä helvettiä!" mies sanoi henkeä haukkoen.
Puhalsin uudestaan ja näin miten elin housuissa nytkähti. Hymyilin mielessäni. "Saatana! Mitä sinä teet?! Lopeta." mies ei selvästikään ymmärtänyt keissiä. Supistin huuleni, avasin silmäni isoiksi hämärässä huoneessa ja puhalsin kovempaa. Rintani kohosi ilmaa kerätessä sen verran mitä pystyi, miehen painon alla. Katselin miehen vatsalihaksia ja pörröistä tukkaa ja idea alkoi kasvaa sisälläni.
"Voitko nousta pois mun päältä, en saa henkeä?" sanoin kehräten.
Miehen ilme oli sanoinkuvaamaton. Hän prosessoi selvästi allaan makaavan nilkin ja äänen yhdistämistä . "Mitä!?" hän sai vain sanotuksi. Sitten hän lopetti puhelun ja laski puhelimen lattialle ja nosti maskin pois mun päästä. Näin miten hänen housuissaan oleva elin vaan kasvoi mittaansa ja kohotin päätäni ja nuolaisin boxerien päältä alhaalta ylös, niin ylös kuin pystyin.
Mies tuijotti mua suu auki.
"Kuis ois?" kysyin viattomasti.
"Uskoisinko silmiäni?" mies tokaisee.
"No laita vaikka valot päälle jos et muuten." hymyilen valloittavasti.
Mies nousee vähän päältäni pois ja oon nopea, pääsen nopeasti istumaan lattialle. Mies on myös tilanteen tasalla ja polvistuu eteeni ja nappaa kiinni ponihännästäni ja vetää siitä pääni takakenoon.
*Aijai, mitäs mahdoit yrittää, kettu!? Eipäs hätäillä." hän sanoo likainen virne kasvoillaan.
Nuolaisen uudestaan elintä boxereiden läpi ja mies on selvästi myös kiihoittunut tilanteesta kun hän sihahtaa hampaidensa välistä.
Työnnän varovasti kieltäni sepalusaukosta sisään ja tunnen samettisen pinnan, pyörittelen kieleni kärkeä siinä. Ojennan käteni ja vedän boxereita alemmas vain sen verran että näen kohteeni. Kyrpä kiiltelee kuun valossa ja nuolaisen nyt koko varren pituudelta ja suutelen terskaa, hymisen ääneen.
Mies tukee minua takaraivosta ja sanoo: "Katsotaan jos päästän sut pois."
Kierrän sormet varren juureen ja nuolaisen ajeltujen pallien välistä ja imaisen toisen suuhuni, mies henkäisee kuuluvasti. Hei don't mess with me mister, naurahdan itsekseni ja siirryn kuljettamaan huuliani vartta pitkin, nuolen ja välillä taas kiusaan huulillani ilman että otan kyrpää kokonaan suuhuni.
Miehen silmät kimaltavat kosteina ja päätän maistaa häntä kunnolla, himo alkaa nousta sisälläni ja suutelen todella märällä kielisuudelmalla terskaa. Mies ähisee ja puristaa toisella kädellä hiuksistani mutta ei työnnä minua elintään vasten. Upotan hänet pikkuhiljaa suuhuni kokonaan, pumppaan kädellä kyrvän vartta ja liikutan päätäni samassa tahdissa, välillä nuolaisen koko varren pituudelta alhaalta ylös ja taas ihana kyrpä kokonaan mun suuhun. Mies nykii lantiotaan edestakaisin kuin haluten panna mun suuta, joten otan molemmin käsin pakaroista kiinni ja työnnän hänet syvään kurkkuun asti. Mun keho käy jo ihan kuumana, kyrpä liikkuu mun kielen päällä soljuen. Mies hengittää tosi raskaasti ja lantio alkaa nykiä, alan imeä posket lommolla. Mies karjahtaa ja samalla tunnen miten mällit lentää kitalakeen-kurkun perälle-kitalakeen-kurkun perälle ja loput kielelle. Nielaisen kaiken ja nuolen kyrvän puhtaaksi.
"No, kai mä voin nyt lähteä?" kysyn mällin maku kielellä samalla salaa toivoen että tää keikka ei vielä ollut tässä.

24

3404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuu kisuliini Mun luokse kans varkaisiin ;)

      • Grrrrr... 🐈


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Grrrrr... 🐈

        Tulisi pidempi yö, saisit hyvittää murtosi aiheuttamaa mielipahaa ;)


    • Anonyymi

      Ei kyllä murtopuuhasi noilla lisukkeilla harmittaisi yhtään!

    • "Saatana! Se tuntui todella hyvältä.Pääsit yllättämään." Mies sanoi ja katsoi laskevaa, kosteaa elintään hämmentyneenä.
      Hyrähdän tyytyväisenä nauruun ja katson miestä pää kallellaan. Hän on edelleen edessäni ja nojaan käsiini, odottaen.
      Mies nousee ylös ja ojentaa kätensä. Otan avun vastaan ja nousen ylös. Mies ei jää odottelemaan vaan kallistaa päätään ja tuo huulensa aivan lähelle suutani. Tunnen hengityksen kasvoillani ja haistan mintun tuoksuisen hammastahnan. Mies etsii silmistäni lupaa jatkaa ja avaan huuliani hieman, kutsuvasti erilleen. Sähkö kihisee välissämme ja lämpö valtaa kehoni, miehen koskettaessaan huulillaan omiani. Ihokarvani nousevat pystyyn. Kaikki aistini ovat hereillä. Hän nuolaisee alahuultani ja pyytää lupaa, avaan suuni hänen tutkivalle kielelleen. Suutelemme, imen hänen kieltään ja hän puraisee alahuultani. Sanat on sanottu, nyt on aika kehojen puhua. Hän vetää hiuksistani päätäni takakenoon ja siirtyy nuolemaan ja puremaan kaulaani. Hän löytää pukuni vetoketjun ja riisuu minut. Huulet seuraavat käsiä. Joka kosketus saa pilluni sykkimään, haluamaan. Hänen kätensä löytävät paljaat rintani, peukalo osuu oikean puolen nänniin samalla kun hän nuolaisee vasenta. Huokaisen tyytyväisenä ja tunnen miten mies hymyilee. Pidän kättäni hänen hiuksissaan ja tukistan hellästi.
      "Taidat pitää tästä? hän sanoo ilkikurisesti ja kuljettaa minua kohti sänkyä. Sitten hän tönäisee kevyesti ja kaadun sängylle.
      Hän riisuu boxerinsa ja kyrpä täydessä valmiudessa laskeutuu viereeni. Olin kyllä jo ihan valmis hänelle, mutta hän ei vielä tule sisääni vaan kiusaa rintojani lisää. Hän pyörittää rintaani koko kädellään ja puristaa hellästi, sitten nuolaisee ja imaisee kovaa nännejäni. Yläkroppani taipuu kiihotuksesta kaarelle ja työnnän rintojani hänen työstettäväkseen. Miten kosketus voikin tuntua niin hyvältä!?
      Mies siirtyy huulillaan kohti vatsaani, käsien edelleen puristellessa rintojani. Lantioluun kohdalla hätkähdän ja työnnän lantiota vaistomaisesti ylöspäin. Hän suutelee pikkuhousujeni reunalta alaspäin ja kosteiden pilluhuulieni yli. Huohotan niin kiihottuneena, haluan että hän jo riisuisi minulta loputkin.

      • Mies hieroo sormillaan rintojeni herkkää ihoa pienin pyörivin liikkein, nännini sojottavat kivikovina pyöreistä terhakoista rinnoistani. Hän puristaa hellästi kumpaankin nänniä peukalon ja etusormen välissä samalla kun hengittää lämmintä ilmaa huuliani vasten. Puristan miehen pörröisia hiuksia ja puren alahuultani kylmien väreiden viipyessä rinnallani, toinen käteni puristaa lakanaa.
        Mies levittää jalkani äärimmilleen ja istuutuu eteeni. Hän nostaa jalkateräni käteensä ja koskettaa huulillaan vasemman jalan sisäsyrjää pienin suudelmin. Toinen käsi eksyy kohti sisäreittä hivellen. Katson silmät kosteina halusta tätä hiljaista leikkiä. Mies kiduttaa minua melkein koskemalla pikkuhousujeni päältä ja juuri kun olen henkäisemässä hän siirtää kätensä kauemmassa sykkivästä klitoriksestani.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Mies hieroo sormillaan rintojeni herkkää ihoa pienin pyörivin liikkein, nännini sojottavat kivikovina pyöreistä terhakoista rinnoistani. Hän puristaa hellästi kumpaankin nänniä peukalon ja etusormen välissä samalla kun hengittää lämmintä ilmaa huuliani vasten. Puristan miehen pörröisia hiuksia ja puren alahuultani kylmien väreiden viipyessä rinnallani, toinen käteni puristaa lakanaa.
        Mies levittää jalkani äärimmilleen ja istuutuu eteeni. Hän nostaa jalkateräni käteensä ja koskettaa huulillaan vasemman jalan sisäsyrjää pienin suudelmin. Toinen käsi eksyy kohti sisäreittä hivellen. Katson silmät kosteina halusta tätä hiljaista leikkiä. Mies kiduttaa minua melkein koskemalla pikkuhousujeni päältä ja juuri kun olen henkäisemässä hän siirtää kätensä kauemmassa sykkivästä klitoriksestani.

        Täydellistä, just noin Sulla leikkisin. Hitaasti, kiusoitellen.., kiihoittumisestasi nauttien :) Laittaisin Sut anelemaan pikkuhousujesi riisumista...


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Mies hieroo sormillaan rintojeni herkkää ihoa pienin pyörivin liikkein, nännini sojottavat kivikovina pyöreistä terhakoista rinnoistani. Hän puristaa hellästi kumpaankin nänniä peukalon ja etusormen välissä samalla kun hengittää lämmintä ilmaa huuliani vasten. Puristan miehen pörröisia hiuksia ja puren alahuultani kylmien väreiden viipyessä rinnallani, toinen käteni puristaa lakanaa.
        Mies levittää jalkani äärimmilleen ja istuutuu eteeni. Hän nostaa jalkateräni käteensä ja koskettaa huulillaan vasemman jalan sisäsyrjää pienin suudelmin. Toinen käsi eksyy kohti sisäreittä hivellen. Katson silmät kosteina halusta tätä hiljaista leikkiä. Mies kiduttaa minua melkein koskemalla pikkuhousujeni päältä ja juuri kun olen henkäisemässä hän siirtää kätensä kauemmassa sykkivästä klitoriksestani.

        Nurisen turhautuneena ja mutristan huuliani.
        "Mitä. Eikö kettu kestä omaa lääkettään?" mies hymyilee valloittavasti ja silmät tuikkivat hämärässä. Hän nojautuu eteenpäin jalkani yhä hänen hartiallaan ja kova kyrpä painuu lähelle nivusiani, nielaisen tyhjää. Muistan vielä todella hyvin sykkivän kalun suussani ja liikutan varovasti peppuani kuin yrittäen saada kalun osumaan herkimpään paikkaan.
        "No, no. Ei ihan vielä. Meillä on koko yö aikaa." mies antaa minulle lupauksen ja katsoo kiemurteluani lähinnä huvittuneena. Hänen molemmat kätensä löytävät taas rintani ja hän puristaa niitä hellästi yhteen ja aloittaa nuollen kumpaakin nänniä ja nännipihaa vuorotellen. Kivikova kyrpä painuu vasten märkiä pikkuhousujani, toivon että niihin palaisi reikä. Kärvistelen hikisenä miehen alla ja työnnän rintojani lähemmäs hänen suutaan.
        "Pidätkö siitä että nuolen rintojasi?" hän kysyy.
        Ynisen kiimaisena. "Haluan että kerrot sen minulle." hän sanoo.
        "Pidän siitä miten käsittelet rintojani, hellästi mutta samalla vaatien." saan huoahdettua vastaukseni hengästyneenä. Mies katsoo suoraan silmiini ja hymyilee, sitten imaisee nännejä ja taas nuolee. Tunnen miten klitorikseni alkaa sykkiä sitä hinkkaavan kyrvän alla ja pääni heiluu puolelta toiselle. En paljon pääse liikkumaan, lihaksikkaan kehon alla joka painaa minua vasten sänkyä.
        "Tule minulle. Nyt!" hän sanoo minulle ja tunnen miten lämpö leviää koko vartalooni klitoriksestani ylös rintoihin ja huudahdan yllättyneenä orgasmin voimakkuudesta. Orgasmi tuntui varpaissani asti ja tuntui kuin hiukset olisivat sähköiset.
        "Hyvä." mies sanoo ja suutelee rinnoiltani ylös kaulaan. Hän tuo toisen kätensä kaulalleni ja hieroo peukalolla leukalinjaani ja laskeutuu suutelemaan minua. Nostan käteni hänen selkäänsä ja näykimme toistemme huulia, kielemme hierovat vastakkain ja roikun miehessä kuin olisin hukkumaisillani.

        Mies nousee päältäni ja jää istumaan jalkojensa päälle. "Tule tänne kissa, saat maistaa kermaa." naurahdan ja pyörittelen silmiäni miehelle hänen huonosta vitsistään. Nousen kuitenkin ylös ja siirryn kontilleen hänen eteensä ja nuolen kyrpää alhaalta ylös, kieli leveänä, mutta en terskaan asti. On miehen vuoro murista hiljaa tyytymättömyyttään. Otan kalusta kiinni ja pidän sen suorassa, otan varovasti toisen pallin suuhuni ja mies sihahtaa terävästi hampaidensa välistä.
        "Sattuuko?" kysyn heti. Mies puristaa päätään ja jatkan nuolemalla palleja. Pumppaan kädellä kalun vartta ja katson miten terska alkaa kiiltää ja turvota. Juuri kun meinaan ottaa terskan hellään käsittelyyni, mies pysäyttää minut ja sukeltaa alleni.
        Kyrpä on suoraan suuni kohdalla, minua kuitenkin kiinnostaa mitä mies aikoo. "Jatka." hän sanoo eikä muuta. Pilluni sykkii odotuksesta, mutta mies ei tee elettäkään riisuakseen pikkuhousujani pois.
        Olen kontillani hänen päällään ja tartun kädelläni varresta kiinni. Puhallan terskan päätä, nuolaisen lämpimällä kielellä ja taas puhallan. Mies tarttuu kiinni lanteistani ja painaa minut alas, tunnen kuuman hengityksen pilluhuulillani, yritän liikkua pois mutta en kykene liikkumaan. Kuulen miten mies hengittää nenän kautta sisään ja hieroo nenäänsä vakoani vasten. En pysty keskittymään siihen mitä olin itse tekemässä ja vain antaudun kuulostelemaan omaa kehoani. Mies puhaltaa taas kuumaa ilmaa ja tunnen miten kiimani valuu hänen rinnalleen, huohotan hengästyneenä ja nojaudun käsiini ja nostan ylävartaloani. Mies lopettaa heti ja muistuttaa minua jatkamaan. Turhaudun, mutta otan kyrvänjuuresta kiinni puristaen ja suutelen hellästi kiiltävää terskaa. Kieleni vaeltaa terskalla kosteana ja irroitan puristavan otteeni. Imen sen sisääni kokonaan ja jään siihen hetkeksi kuulostelemaan. Mies hieroo edelleen nenäänsä minuun ja hengittää tuoksujani sisäänsä.
        Alan hitaasti liikuttamaan päätäni edes takaisin ja nuolen samalla kyrvän vartta. Yhtäkkiä mies nuolaisee kielellään housujeni päältä hellästi ja hitaasti. Yritän taas keskittyä omaan puuhaani, sitä hän ilmiselvästi haluaa. Häiritä keskittymistäni ja onnistuu siinä loistavasti.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Nurisen turhautuneena ja mutristan huuliani.
        "Mitä. Eikö kettu kestä omaa lääkettään?" mies hymyilee valloittavasti ja silmät tuikkivat hämärässä. Hän nojautuu eteenpäin jalkani yhä hänen hartiallaan ja kova kyrpä painuu lähelle nivusiani, nielaisen tyhjää. Muistan vielä todella hyvin sykkivän kalun suussani ja liikutan varovasti peppuani kuin yrittäen saada kalun osumaan herkimpään paikkaan.
        "No, no. Ei ihan vielä. Meillä on koko yö aikaa." mies antaa minulle lupauksen ja katsoo kiemurteluani lähinnä huvittuneena. Hänen molemmat kätensä löytävät taas rintani ja hän puristaa niitä hellästi yhteen ja aloittaa nuollen kumpaakin nänniä ja nännipihaa vuorotellen. Kivikova kyrpä painuu vasten märkiä pikkuhousujani, toivon että niihin palaisi reikä. Kärvistelen hikisenä miehen alla ja työnnän rintojani lähemmäs hänen suutaan.
        "Pidätkö siitä että nuolen rintojasi?" hän kysyy.
        Ynisen kiimaisena. "Haluan että kerrot sen minulle." hän sanoo.
        "Pidän siitä miten käsittelet rintojani, hellästi mutta samalla vaatien." saan huoahdettua vastaukseni hengästyneenä. Mies katsoo suoraan silmiini ja hymyilee, sitten imaisee nännejä ja taas nuolee. Tunnen miten klitorikseni alkaa sykkiä sitä hinkkaavan kyrvän alla ja pääni heiluu puolelta toiselle. En paljon pääse liikkumaan, lihaksikkaan kehon alla joka painaa minua vasten sänkyä.
        "Tule minulle. Nyt!" hän sanoo minulle ja tunnen miten lämpö leviää koko vartalooni klitoriksestani ylös rintoihin ja huudahdan yllättyneenä orgasmin voimakkuudesta. Orgasmi tuntui varpaissani asti ja tuntui kuin hiukset olisivat sähköiset.
        "Hyvä." mies sanoo ja suutelee rinnoiltani ylös kaulaan. Hän tuo toisen kätensä kaulalleni ja hieroo peukalolla leukalinjaani ja laskeutuu suutelemaan minua. Nostan käteni hänen selkäänsä ja näykimme toistemme huulia, kielemme hierovat vastakkain ja roikun miehessä kuin olisin hukkumaisillani.

        Mies nousee päältäni ja jää istumaan jalkojensa päälle. "Tule tänne kissa, saat maistaa kermaa." naurahdan ja pyörittelen silmiäni miehelle hänen huonosta vitsistään. Nousen kuitenkin ylös ja siirryn kontilleen hänen eteensä ja nuolen kyrpää alhaalta ylös, kieli leveänä, mutta en terskaan asti. On miehen vuoro murista hiljaa tyytymättömyyttään. Otan kalusta kiinni ja pidän sen suorassa, otan varovasti toisen pallin suuhuni ja mies sihahtaa terävästi hampaidensa välistä.
        "Sattuuko?" kysyn heti. Mies puristaa päätään ja jatkan nuolemalla palleja. Pumppaan kädellä kalun vartta ja katson miten terska alkaa kiiltää ja turvota. Juuri kun meinaan ottaa terskan hellään käsittelyyni, mies pysäyttää minut ja sukeltaa alleni.
        Kyrpä on suoraan suuni kohdalla, minua kuitenkin kiinnostaa mitä mies aikoo. "Jatka." hän sanoo eikä muuta. Pilluni sykkii odotuksesta, mutta mies ei tee elettäkään riisuakseen pikkuhousujani pois.
        Olen kontillani hänen päällään ja tartun kädelläni varresta kiinni. Puhallan terskan päätä, nuolaisen lämpimällä kielellä ja taas puhallan. Mies tarttuu kiinni lanteistani ja painaa minut alas, tunnen kuuman hengityksen pilluhuulillani, yritän liikkua pois mutta en kykene liikkumaan. Kuulen miten mies hengittää nenän kautta sisään ja hieroo nenäänsä vakoani vasten. En pysty keskittymään siihen mitä olin itse tekemässä ja vain antaudun kuulostelemaan omaa kehoani. Mies puhaltaa taas kuumaa ilmaa ja tunnen miten kiimani valuu hänen rinnalleen, huohotan hengästyneenä ja nojaudun käsiini ja nostan ylävartaloani. Mies lopettaa heti ja muistuttaa minua jatkamaan. Turhaudun, mutta otan kyrvänjuuresta kiinni puristaen ja suutelen hellästi kiiltävää terskaa. Kieleni vaeltaa terskalla kosteana ja irroitan puristavan otteeni. Imen sen sisääni kokonaan ja jään siihen hetkeksi kuulostelemaan. Mies hieroo edelleen nenäänsä minuun ja hengittää tuoksujani sisäänsä.
        Alan hitaasti liikuttamaan päätäni edes takaisin ja nuolen samalla kyrvän vartta. Yhtäkkiä mies nuolaisee kielellään housujeni päältä hellästi ja hitaasti. Yritän taas keskittyä omaan puuhaani, sitä hän ilmiselvästi haluaa. Häiritä keskittymistäni ja onnistuu siinä loistavasti.

        Sanoisin kiusoittelun kääntyneen jo
        nautiskelun puolelle :) Molemmat haluaa vain yhä enemmän.., toisen kosketusta, läheisyyttä, rakastelua...


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Nurisen turhautuneena ja mutristan huuliani.
        "Mitä. Eikö kettu kestä omaa lääkettään?" mies hymyilee valloittavasti ja silmät tuikkivat hämärässä. Hän nojautuu eteenpäin jalkani yhä hänen hartiallaan ja kova kyrpä painuu lähelle nivusiani, nielaisen tyhjää. Muistan vielä todella hyvin sykkivän kalun suussani ja liikutan varovasti peppuani kuin yrittäen saada kalun osumaan herkimpään paikkaan.
        "No, no. Ei ihan vielä. Meillä on koko yö aikaa." mies antaa minulle lupauksen ja katsoo kiemurteluani lähinnä huvittuneena. Hänen molemmat kätensä löytävät taas rintani ja hän puristaa niitä hellästi yhteen ja aloittaa nuollen kumpaakin nänniä ja nännipihaa vuorotellen. Kivikova kyrpä painuu vasten märkiä pikkuhousujani, toivon että niihin palaisi reikä. Kärvistelen hikisenä miehen alla ja työnnän rintojani lähemmäs hänen suutaan.
        "Pidätkö siitä että nuolen rintojasi?" hän kysyy.
        Ynisen kiimaisena. "Haluan että kerrot sen minulle." hän sanoo.
        "Pidän siitä miten käsittelet rintojani, hellästi mutta samalla vaatien." saan huoahdettua vastaukseni hengästyneenä. Mies katsoo suoraan silmiini ja hymyilee, sitten imaisee nännejä ja taas nuolee. Tunnen miten klitorikseni alkaa sykkiä sitä hinkkaavan kyrvän alla ja pääni heiluu puolelta toiselle. En paljon pääse liikkumaan, lihaksikkaan kehon alla joka painaa minua vasten sänkyä.
        "Tule minulle. Nyt!" hän sanoo minulle ja tunnen miten lämpö leviää koko vartalooni klitoriksestani ylös rintoihin ja huudahdan yllättyneenä orgasmin voimakkuudesta. Orgasmi tuntui varpaissani asti ja tuntui kuin hiukset olisivat sähköiset.
        "Hyvä." mies sanoo ja suutelee rinnoiltani ylös kaulaan. Hän tuo toisen kätensä kaulalleni ja hieroo peukalolla leukalinjaani ja laskeutuu suutelemaan minua. Nostan käteni hänen selkäänsä ja näykimme toistemme huulia, kielemme hierovat vastakkain ja roikun miehessä kuin olisin hukkumaisillani.

        Mies nousee päältäni ja jää istumaan jalkojensa päälle. "Tule tänne kissa, saat maistaa kermaa." naurahdan ja pyörittelen silmiäni miehelle hänen huonosta vitsistään. Nousen kuitenkin ylös ja siirryn kontilleen hänen eteensä ja nuolen kyrpää alhaalta ylös, kieli leveänä, mutta en terskaan asti. On miehen vuoro murista hiljaa tyytymättömyyttään. Otan kalusta kiinni ja pidän sen suorassa, otan varovasti toisen pallin suuhuni ja mies sihahtaa terävästi hampaidensa välistä.
        "Sattuuko?" kysyn heti. Mies puristaa päätään ja jatkan nuolemalla palleja. Pumppaan kädellä kalun vartta ja katson miten terska alkaa kiiltää ja turvota. Juuri kun meinaan ottaa terskan hellään käsittelyyni, mies pysäyttää minut ja sukeltaa alleni.
        Kyrpä on suoraan suuni kohdalla, minua kuitenkin kiinnostaa mitä mies aikoo. "Jatka." hän sanoo eikä muuta. Pilluni sykkii odotuksesta, mutta mies ei tee elettäkään riisuakseen pikkuhousujani pois.
        Olen kontillani hänen päällään ja tartun kädelläni varresta kiinni. Puhallan terskan päätä, nuolaisen lämpimällä kielellä ja taas puhallan. Mies tarttuu kiinni lanteistani ja painaa minut alas, tunnen kuuman hengityksen pilluhuulillani, yritän liikkua pois mutta en kykene liikkumaan. Kuulen miten mies hengittää nenän kautta sisään ja hieroo nenäänsä vakoani vasten. En pysty keskittymään siihen mitä olin itse tekemässä ja vain antaudun kuulostelemaan omaa kehoani. Mies puhaltaa taas kuumaa ilmaa ja tunnen miten kiimani valuu hänen rinnalleen, huohotan hengästyneenä ja nojaudun käsiini ja nostan ylävartaloani. Mies lopettaa heti ja muistuttaa minua jatkamaan. Turhaudun, mutta otan kyrvänjuuresta kiinni puristaen ja suutelen hellästi kiiltävää terskaa. Kieleni vaeltaa terskalla kosteana ja irroitan puristavan otteeni. Imen sen sisääni kokonaan ja jään siihen hetkeksi kuulostelemaan. Mies hieroo edelleen nenäänsä minuun ja hengittää tuoksujani sisäänsä.
        Alan hitaasti liikuttamaan päätäni edes takaisin ja nuolen samalla kyrvän vartta. Yhtäkkiä mies nuolaisee kielellään housujeni päältä hellästi ja hitaasti. Yritän taas keskittyä omaan puuhaani, sitä hän ilmiselvästi haluaa. Häiritä keskittymistäni ja onnistuu siinä loistavasti.

        Hmm, kaiken tuon jälkeen;
        Kiepauttaisin Sut selällesi ja sitoisin ranteesi pääsi yläpuolella keltaisella silkkikravatilla yhteen. Suutelisin kevyesti huuliasi ja kuiskaisin, nyt odotat kissa kiltisti hetken tässä. Etusormeni ja peukaloni hivelisi toista kattoa kohden kovana nöpöttävää ihanaa nänniäsi. Toista nuolaisisin hipoen, ennenkuin poistuisin sängyltä. Tuntisit, miten kosteat pikkuhoususi hautoisi kiimasta märkää pilluasi.

        Tulisin hetken päästä sängylle takaisin, istuisin vierelläsi koskematta Suhun. Ottaisin pienen kulauksen kädessäni olevasta kuohujuomalasista. Nauttisit.., miten vain katselisin upeaa vartaloasi varpaista kasvoihin ja takaisin. Pian laskisin kuohujuomalasin sängyn viereen lattialle, kastaisin etusormeni kärjen siihen, toisin etusormeni huulillesi. Maistaisit laadukkaan kylmän juoman maun, kun imaisisit sormeni huuliesi väliin. Kysyisin, tiedätkö mikä on ehdottomasti paras tapa nauttia tätä juomaa? Olisit hiljaa, nuolisit uskomattoman kiihoittuneena sormeani ja toivoisit vain.., että näyttäisin sen Sulle...


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Nurisen turhautuneena ja mutristan huuliani.
        "Mitä. Eikö kettu kestä omaa lääkettään?" mies hymyilee valloittavasti ja silmät tuikkivat hämärässä. Hän nojautuu eteenpäin jalkani yhä hänen hartiallaan ja kova kyrpä painuu lähelle nivusiani, nielaisen tyhjää. Muistan vielä todella hyvin sykkivän kalun suussani ja liikutan varovasti peppuani kuin yrittäen saada kalun osumaan herkimpään paikkaan.
        "No, no. Ei ihan vielä. Meillä on koko yö aikaa." mies antaa minulle lupauksen ja katsoo kiemurteluani lähinnä huvittuneena. Hänen molemmat kätensä löytävät taas rintani ja hän puristaa niitä hellästi yhteen ja aloittaa nuollen kumpaakin nänniä ja nännipihaa vuorotellen. Kivikova kyrpä painuu vasten märkiä pikkuhousujani, toivon että niihin palaisi reikä. Kärvistelen hikisenä miehen alla ja työnnän rintojani lähemmäs hänen suutaan.
        "Pidätkö siitä että nuolen rintojasi?" hän kysyy.
        Ynisen kiimaisena. "Haluan että kerrot sen minulle." hän sanoo.
        "Pidän siitä miten käsittelet rintojani, hellästi mutta samalla vaatien." saan huoahdettua vastaukseni hengästyneenä. Mies katsoo suoraan silmiini ja hymyilee, sitten imaisee nännejä ja taas nuolee. Tunnen miten klitorikseni alkaa sykkiä sitä hinkkaavan kyrvän alla ja pääni heiluu puolelta toiselle. En paljon pääse liikkumaan, lihaksikkaan kehon alla joka painaa minua vasten sänkyä.
        "Tule minulle. Nyt!" hän sanoo minulle ja tunnen miten lämpö leviää koko vartalooni klitoriksestani ylös rintoihin ja huudahdan yllättyneenä orgasmin voimakkuudesta. Orgasmi tuntui varpaissani asti ja tuntui kuin hiukset olisivat sähköiset.
        "Hyvä." mies sanoo ja suutelee rinnoiltani ylös kaulaan. Hän tuo toisen kätensä kaulalleni ja hieroo peukalolla leukalinjaani ja laskeutuu suutelemaan minua. Nostan käteni hänen selkäänsä ja näykimme toistemme huulia, kielemme hierovat vastakkain ja roikun miehessä kuin olisin hukkumaisillani.

        Mies nousee päältäni ja jää istumaan jalkojensa päälle. "Tule tänne kissa, saat maistaa kermaa." naurahdan ja pyörittelen silmiäni miehelle hänen huonosta vitsistään. Nousen kuitenkin ylös ja siirryn kontilleen hänen eteensä ja nuolen kyrpää alhaalta ylös, kieli leveänä, mutta en terskaan asti. On miehen vuoro murista hiljaa tyytymättömyyttään. Otan kalusta kiinni ja pidän sen suorassa, otan varovasti toisen pallin suuhuni ja mies sihahtaa terävästi hampaidensa välistä.
        "Sattuuko?" kysyn heti. Mies puristaa päätään ja jatkan nuolemalla palleja. Pumppaan kädellä kalun vartta ja katson miten terska alkaa kiiltää ja turvota. Juuri kun meinaan ottaa terskan hellään käsittelyyni, mies pysäyttää minut ja sukeltaa alleni.
        Kyrpä on suoraan suuni kohdalla, minua kuitenkin kiinnostaa mitä mies aikoo. "Jatka." hän sanoo eikä muuta. Pilluni sykkii odotuksesta, mutta mies ei tee elettäkään riisuakseen pikkuhousujani pois.
        Olen kontillani hänen päällään ja tartun kädelläni varresta kiinni. Puhallan terskan päätä, nuolaisen lämpimällä kielellä ja taas puhallan. Mies tarttuu kiinni lanteistani ja painaa minut alas, tunnen kuuman hengityksen pilluhuulillani, yritän liikkua pois mutta en kykene liikkumaan. Kuulen miten mies hengittää nenän kautta sisään ja hieroo nenäänsä vakoani vasten. En pysty keskittymään siihen mitä olin itse tekemässä ja vain antaudun kuulostelemaan omaa kehoani. Mies puhaltaa taas kuumaa ilmaa ja tunnen miten kiimani valuu hänen rinnalleen, huohotan hengästyneenä ja nojaudun käsiini ja nostan ylävartaloani. Mies lopettaa heti ja muistuttaa minua jatkamaan. Turhaudun, mutta otan kyrvänjuuresta kiinni puristaen ja suutelen hellästi kiiltävää terskaa. Kieleni vaeltaa terskalla kosteana ja irroitan puristavan otteeni. Imen sen sisääni kokonaan ja jään siihen hetkeksi kuulostelemaan. Mies hieroo edelleen nenäänsä minuun ja hengittää tuoksujani sisäänsä.
        Alan hitaasti liikuttamaan päätäni edes takaisin ja nuolen samalla kyrvän vartta. Yhtäkkiä mies nuolaisee kielellään housujeni päältä hellästi ja hitaasti. Yritän taas keskittyä omaan puuhaani, sitä hän ilmiselvästi haluaa. Häiritä keskittymistäni ja onnistuu siinä loistavasti.

        Mies nostaa lanteitani ylös ja kampeaa itsensä pois altani. Odotan. Mies hieroo peppuani ja alkaa hitaasti suudelmien tieltä riisua pikkuhousujani. Lasken pääni alas sängylle ja pyörittelen takamustani hänen edessään, pilluni maiskahtelee kosteuttaan. Hän hieroo käsillään pakaroitani ja sitten pitkä odotus palkitaan ja kieli koskettaa pilluhuuliani. Ensin hellästi, ylös alas, kielenkärki liikkuu pitkin herkkää lihaani. Huomaan pidättäväni hengitystä. Sitten hän työntää kieltään sisääni. Ynisen ja alan hengittää kiivaammin, hän työntää kieltään sisään ja ulos, monta kertaa. Kieli vaihtuu huuliin ja nyt hän imee huuliani, kieli työntyy eteenpäin kohti klitoristani ja värähdän.
        "Voi luoja!" parahdan. Mies hyrisee tyytyväisenä takanani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin kiusoittelun kääntyneen jo
        nautiskelun puolelle :) Molemmat haluaa vain yhä enemmän.., toisen kosketusta, läheisyyttä, rakastelua...

        Niin, sellaista hellää sanallista kiusoittelua vain.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Niin, sellaista hellää sanallista kiusoittelua vain.

        Sanallinen kiusoittelu saattaa viedä ajatukset.., toisen hymyyn, viipyileviin suudelmiin ja hellän vaativiin kosketuksiin :)


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Mies nostaa lanteitani ylös ja kampeaa itsensä pois altani. Odotan. Mies hieroo peppuani ja alkaa hitaasti suudelmien tieltä riisua pikkuhousujani. Lasken pääni alas sängylle ja pyörittelen takamustani hänen edessään, pilluni maiskahtelee kosteuttaan. Hän hieroo käsillään pakaroitani ja sitten pitkä odotus palkitaan ja kieli koskettaa pilluhuuliani. Ensin hellästi, ylös alas, kielenkärki liikkuu pitkin herkkää lihaani. Huomaan pidättäväni hengitystä. Sitten hän työntää kieltään sisääni. Ynisen ja alan hengittää kiivaammin, hän työntää kieltään sisään ja ulos, monta kertaa. Kieli vaihtuu huuliin ja nyt hän imee huuliani, kieli työntyy eteenpäin kohti klitoristani ja värähdän.
        "Voi luoja!" parahdan. Mies hyrisee tyytyväisenä takanani.

        Työnnän itseäni taaksepäin, haluan tuon ihanan pitkän kielen uudestaan tutkimaan sopukoitani. Hän tekee sen, kiihottumiseni kasvaa sisälläni, tunnen miten poskeni punoittavat, mies lipoo minua niin kutkuttavalla tavalla. Väreet alkavat päästäni ja nostavat jokaisen vartaloni hermon hereille, jalkani tärisevät holtittomasti ja kaikki veri tuntuu pakkautuvan klitorikseeni kun räjähdän palasiksi orgasmin intensiivisyydestä.

        Mies ei lopeta. Kieli vaihtuu sormeen. Värisen sormen liikkeiden mukana. Sormen työntyessä sisääni ja koukistuessa saan nopeasti uuden orgasmin, nain häpeilemättä miehen sormea ja saan monta ihanaa väristystä pitkin vartaloani.
        Kiepsahdan ympäri, haluan suudella miehen suuta ja maistaa omat mehuni. Hivelemme toisiamme ja nuolen hänen kaulaansa, näykin korvaa. Seuraan leukalinjaa hampaillani ja puren hänen alahuultaan. Mies urahtaa ja avaa suunsa kielelleni, hänen kätensä löytävät rintani.
        Työnnän miestä taaksepäin ja hän kaatuu selälleen sängylle, nousen hajareisin hänen päälleen ja pumppaan kalua edestakaisin. Ohjaan sen sisääni ja varovasti laskeudun alaspäin. Pyöritän lantiotani jotta penis uppoaa pohjaan asti. Hymyilemme toisillemme hetken ennen kuin alan liikkua hitain liikkein hänen kalunsa ympärillä. Se hieroo niin ihanasti pilluni seinämiä, miehen kädet löytävät rintani. Ihoni tuntuu viileältä vaikka olen aivan kuumissani, katson miehen himokkaita silmiä, mies alkaa pumpata kaluaan sisääni ja kohottaudun hieman ylemmäs,antaakseni hänelle tilaa, joka työnnöllä hän painaa minua lanteistani itseään vasten, vaatien. Tunnen miten penis jäykistyy sisälläni ja alan täristä holtittomasti. Peukalo löytää klitorikseni, taivutan pääni taaksepäin ja parahdan saadessani sykkivän orgasmin, mies nousee ylös ja imaisee rintojani suuhunsa ja orgasmi aaltoni vain jatkuu...
        Mies laskee minut sylistään sängylle ja nousee päälleni. Hän työntää kalunsa takaisin pilluuni ja huomioi minut kokonaan; hänen toinen kätensä vaeltelee vartalollani, samalla kun hän liikuttaa lantiotaan ihanan kiduttavan hitaasti.
        Pian olemme kyljellämme lakanoissa, mies on takanani ja työntelee itseään sisääni, puristan häntä takapuolesta itseäni vasten. Hän kiertää toisen käden altani rintojen päälle ja rutistaa minua itseään vasten. Tuntuu että en voisi enää enempää kostua, mutta siinä avoinna, miehen soitettavana, hikisten kehojemme ja naimisäänien säestämänä; tunnen valuvani. Mies hieraisee keskisormellaan nopeasti klitoristani ympäri ja nesteeni roiskuvat pitkin lakanoita. Hämmennyn hetkeksi, mutta miehen vain jatkaessa päästän irti ja saadessani aaah, miehen penis alkaa sykkiä sisälläni ja hän puristaa minua vielä tiukemmin itseään vasten saadessaan.
        Olin nukahtaa sänkyyn miehen viereen. Aurinko on nousemassa, liikun hiljaa sängystä pois. Puen asuni päälle. Mies näyttää niin herkulliselta alastomana, mutta minulla on velka maksettavana.
        ------
        Mies herää auringon säteiden lämmittäessä vartaloa. Hän vilkaisee yöpöydälle ja näkee pikkuhousut ja viestin:
        Kiitos kellosta. Jos haluat sen takaisin.. soita 040*******.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, kaiken tuon jälkeen;
        Kiepauttaisin Sut selällesi ja sitoisin ranteesi pääsi yläpuolella keltaisella silkkikravatilla yhteen. Suutelisin kevyesti huuliasi ja kuiskaisin, nyt odotat kissa kiltisti hetken tässä. Etusormeni ja peukaloni hivelisi toista kattoa kohden kovana nöpöttävää ihanaa nänniäsi. Toista nuolaisisin hipoen, ennenkuin poistuisin sängyltä. Tuntisit, miten kosteat pikkuhoususi hautoisi kiimasta märkää pilluasi.

        Tulisin hetken päästä sängylle takaisin, istuisin vierelläsi koskematta Suhun. Ottaisin pienen kulauksen kädessäni olevasta kuohujuomalasista. Nauttisit.., miten vain katselisin upeaa vartaloasi varpaista kasvoihin ja takaisin. Pian laskisin kuohujuomalasin sängyn viereen lattialle, kastaisin etusormeni kärjen siihen, toisin etusormeni huulillesi. Maistaisit laadukkaan kylmän juoman maun, kun imaisisit sormeni huuliesi väliin. Kysyisin, tiedätkö mikä on ehdottomasti paras tapa nauttia tätä juomaa? Olisit hiljaa, nuolisit uskomattoman kiihoittuneena sormeani ja toivoisit vain.., että näyttäisin sen Sulle...

        Onneksi jätin viestisi huomiotta, ähäkutti. 😉


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Onneksi jätin viestisi huomiotta, ähäkutti. 😉

        Niinhän Sä "ehkä jätit"?
        Vaikkei se haittaa yhtään, sillä pidin jatko-osistasi Nautiskelijatar :)
        Ja saat Sä joskus kysyä, miten olisin sitä kylmää kuohujuomaa kanssasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän Sä "ehkä jätit"?
        Vaikkei se haittaa yhtään, sillä pidin jatko-osistasi Nautiskelijatar :)
        Ja saat Sä joskus kysyä, miten olisin sitä kylmää kuohujuomaa kanssasi...

        No miten olisit? 😉


    • Anonyymi

      Ei mitään syytä kiirehtiä niiden kostuvien pikkuhousujen kanssa, kun toinen nauttii jo pelkistä rintojensa hyväilyistä noin paljon :)

      • Anonyymi

        Joo, vaan lisää suudelmia, nuolaisuja ja lämpöisiä pikkupuhalluksia niiden kosteiden pikkuhousujen lävitse! Ihanan märän pillun huumaavaa tuoksua.., ja vielä samaan aikaan miehen sormet tanssii kattoa kohti nöpöttävillä kivikovilla nänneillä. Pitäähän noin upeasti kiihoittunutta kissaLeidiä "rangaista aamuun asti" kiinnijäämisestään...


      • Yes I do.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Yes I do.

        Niin tekisit.., ja vielä enemmänkin ;)

        Oisihan Sun vielä aamulla saatava Mut suostuteltua.., antamaan autokyyti Sulle. Ettet joutuisi hipsimään seksikkäässä kissa-asussasi pitkin katuja!


    • aivan loistava juttu vaikken olekaan s-oton fani. Hienosti kuvailtu, hyvin rakennettu tilanne, ehkä alussa oli hieman liian kiire saada seksi alkamaan.. jee, kehityksen..voi lukea;)

      • Ei siellä nyt ollut aikaa hukattavsksi, aamuyöllä, varkaissa. 😉
        Miten noin miehenä ei suuseksi innosta? 😱


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Ei siellä nyt ollut aikaa hukattavsksi, aamuyöllä, varkaissa. 😉
        Miten noin miehenä ei suuseksi innosta? 😱

        En tiedä, ei vaan..itse kyllä tykkään ottaa s ;D
        Jos ei ole 68ssä niin ei kiinnosta, haluan olla aktiivinen, ja jos vain makaan ja toinen lutkuttaa niin tulee sellainen hohhoijaa..;D


    Ketjusta on poistettu 148 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe