Loton pääpotista kolmen miljoonan voitto K-market Kannontorilta

Anonyymi

Nyt tärähti miljoonia Kannonkoskelle lotosta. Jaossa oli lauantai-iltana peräti 12 miljoonan euron potti. Kolme miljoonaa Kannonkoskelle.

22

3766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo poikkesin työmatkalla ja lottosin .Sorry! T.Saarijärvine

      • Anonyymi

        Voi hitsi ihanko totta


    • Anonyymi

      Heti kateellisia olette.

      • Anonyymi

        Niinhän siellä perähikiällä ollaan heti juoruamassa kuka voitti.. Itse en siellä asu mutta tiedänpä kuka potin vei.
        Älkää menettäkä yöunianne kyylät
        .


    • Anonyymi

      Tuota hmm! Kärryä töytyy vaihtaa korkeampaan nyt ,mitäpä sitä levittämmään .

    • Anonyymi

      Oliko kannonkoskelta voittaja.

      • Anonyymi

        Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä


    • Anonyymi

      Satunnaisesti lapun ostan ,joskus sattuu ! Järvitontti olis mielessä.

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon

    • Anonyymi

      Pikku voitto.

    • Anonyymi

      Niin no pieni voitto, mut vähän pareen ku päiväraha työkkäristä ! Sanoisin ,ei huano.

    • Anonyymi

      Onnea voittajalle!

    • Anonyymi

      Kiitos. täytyy vähän auttaa joitain,kun kerrankin pystyy täl tasolla.

      • Anonyymi

        Jep jep ja lehmät lentää


    • Anonyymi

      Yleensä,kun pienellä paikkakunnalla joku voittaa ison summan,ihmiset alkaa puhumaan menikö voitto oikeaan osoitteeseen?Lottovoitto on aina oikeassa osoitteessa kun olet ostanu kupongin,jos voitto menee naapurin tilille ,se on silloin väärässä osoitteessa.tv.Ei kateellinen entinen kannonkoskelainen.Onnea vaan.

    • Anonyymi

      Voi iltaa kaikille,kerron teille.Mun naapuri nainen köyhä yksinhuoltaja aikoinaan kävi mun ja kavereiden luona aikoinaan dokaamassa viikon loput monta vuotta ja pidettiin sen lapsista huolta jne.Se voitti lotossa 2 miljoonaa markkaa sillon iso raha.No soitettiin sille kun sai rahat tuu jengiin lähetään juhlimaan,mentiin kuppilaan ja sanottiin lottovoittajan piikkiin.Se oli piikin ottanu,mut se sisälti vain kahvit kaikille.tv.pohjanmaan ukko.

    • Anonyymi

      No voisi ehkä nyt (varaa) rakentaa sen lentävän lehmän , koska joku näyttää haaveilevan jostain kumman syystä sellasesta kummajaisesta. Mites se Fredi lauloikaan , et rahaa on mä takaan sen!

      • Anonyymi

        Mä kolmatta linjaa astelen kun kun kerron saa saa oivan lantti jne.Hieno piisi ja osan otot frerin omaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kolmatta linjaa astelen kun kun kerron saa saa oivan lantti jne.Hieno piisi ja osan otot frerin omaisille.

        On hieno piisi.Minä aikoinaan kuljin kolmatta linjaa hesassa ja kävin kalliosssa kuppiloissa.Tapasin siellä aikoinaan agents yhtyeen esa pulliaisen ja olemme vieläkin yhteyksissä.Esa on mahtava tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hieno piisi.Minä aikoinaan kuljin kolmatta linjaa hesassa ja kävin kalliosssa kuppiloissa.Tapasin siellä aikoinaan agents yhtyeen esa pulliaisen ja olemme vieläkin yhteyksissä.Esa on mahtava tyyppi.

        Joo nyt on pakko puhua.Tiedän esan hyvin..Esa on mun hyviä kavereita ja ei me koskaan puhuta musiikista.miulnnuummin esa soittaa mulle onko vuosjärvellä muikknu.jee puhun agengs kitaristi esa on mun hyvä kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nyt on pakko puhua.Tiedän esan hyvin..Esa on mun hyviä kavereita ja ei me koskaan puhuta musiikista.miulnnuummin esa soittaa mulle onko vuosjärvellä muikknu.jee puhun agengs kitaristi esa on mun hyvä kaveri.

        Heippa kaikille.vieläkö on ravintola kanto.heh.aiklinaan kävin siellä 7o luvMun alussa mustalaisten kaa mun kaveri alko tappelemaan ei oo vieläkään loppunu.Mut kaikille hyvää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa kaikille.vieläkö on ravintola kanto.heh.aiklinaan kävin siellä 7o luvMun alussa mustalaisten kaa mun kaveri alko tappelemaan ei oo vieläkään loppunu.Mut kaikille hyvää .

        On siellä se pöpilä minne sinäkin voit suunnata


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe