Loton pääpotista kolmen miljoonan voitto K-market Kannontorilta

Anonyymi

Nyt tärähti miljoonia Kannonkoskelle lotosta. Jaossa oli lauantai-iltana peräti 12 miljoonan euron potti. Kolme miljoonaa Kannonkoskelle.

22

3887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo poikkesin työmatkalla ja lottosin .Sorry! T.Saarijärvine

• Anonyymi

Voi hitsi ihanko totta

• Anonyymi

Heti kateellisia olette.

• Anonyymi

Niinhän siellä perähikiällä ollaan heti juoruamassa kuka voitti.. Itse en siellä asu mutta tiedänpä kuka potin vei.
        Älkää menettäkä yöunianne kyylät
        .

• Anonyymi

Tuota hmm! Kärryä töytyy vaihtaa korkeampaan nyt ,mitäpä sitä levittämmään .

• Anonyymi

Oliko kannonkoskelta voittaja.

• Anonyymi

Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä

• Anonyymi

Satunnaisesti lapun ostan ,joskus sattuu ! Järvitontti olis mielessä.

• Anonyymi

Onneksi olkoon

• Anonyymi

Pikku voitto.

• Anonyymi

Niin no pieni voitto, mut vähän pareen ku päiväraha työkkäristä ! Sanoisin ,ei huano.

• Anonyymi

Onnea voittajalle!

• Anonyymi

Kiitos. täytyy vähän auttaa joitain,kun kerrankin pystyy täl tasolla.

• Anonyymi

Jep jep ja lehmät lentää

• Anonyymi

Yleensä,kun pienellä paikkakunnalla joku voittaa ison summan,ihmiset alkaa puhumaan menikö voitto oikeaan osoitteeseen?Lottovoitto on aina oikeassa osoitteessa kun olet ostanu kupongin,jos voitto menee naapurin tilille ,se on silloin väärässä osoitteessa.tv.Ei kateellinen entinen kannonkoskelainen.Onnea vaan.

• Anonyymi

Voi iltaa kaikille,kerron teille.Mun naapuri nainen köyhä yksinhuoltaja aikoinaan kävi mun ja kavereiden luona aikoinaan dokaamassa viikon loput monta vuotta ja pidettiin sen lapsista huolta jne.Se voitti lotossa 2 miljoonaa markkaa sillon iso raha.No soitettiin sille kun sai rahat tuu jengiin lähetään juhlimaan,mentiin kuppilaan ja sanottiin lottovoittajan piikkiin.Se oli piikin ottanu,mut se sisälti vain kahvit kaikille.tv.pohjanmaan ukko.

• Anonyymi

No voisi ehkä nyt (varaa) rakentaa sen lentävän lehmän , koska joku näyttää haaveilevan jostain kumman syystä sellasesta kummajaisesta. Mites se Fredi lauloikaan , et rahaa on mä takaan sen!

• Anonyymi

Mä kolmatta linjaa astelen kun kun kerron saa saa oivan lantti jne.Hieno piisi ja osan otot frerin omaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kolmatta linjaa astelen kun kun kerron saa saa oivan lantti jne.Hieno piisi ja osan otot frerin omaisille.

On hieno piisi.Minä aikoinaan kuljin kolmatta linjaa hesassa ja kävin kalliosssa kuppiloissa.Tapasin siellä aikoinaan agents yhtyeen esa pulliaisen ja olemme vieläkin yhteyksissä.Esa on mahtava tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hieno piisi.Minä aikoinaan kuljin kolmatta linjaa hesassa ja kävin kalliosssa kuppiloissa.Tapasin siellä aikoinaan agents yhtyeen esa pulliaisen ja olemme vieläkin yhteyksissä.Esa on mahtava tyyppi.

Joo nyt on pakko puhua.Tiedän esan hyvin..Esa on mun hyviä kavereita ja ei me koskaan puhuta musiikista.miulnnuummin esa soittaa mulle onko vuosjärvellä muikknu.jee puhun agengs kitaristi esa on mun hyvä kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo nyt on pakko puhua.Tiedän esan hyvin..Esa on mun hyviä kavereita ja ei me koskaan puhuta musiikista.miulnnuummin esa soittaa mulle onko vuosjärvellä muikknu.jee puhun agengs kitaristi esa on mun hyvä kaveri.

Heippa kaikille.vieläkö on ravintola kanto.heh.aiklinaan kävin siellä 7o luvMun alussa mustalaisten kaa mun kaveri alko tappelemaan ei oo vieläkään loppunu.Mut kaikille hyvää .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heippa kaikille.vieläkö on ravintola kanto.heh.aiklinaan kävin siellä 7o luvMun alussa mustalaisten kaa mun kaveri alko tappelemaan ei oo vieläkään loppunu.Mut kaikille hyvää .

On siellä se pöpilä minne sinäkin voit suunnata

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe