Olen tässä kuukauden päivät ihmetellyt kun noi choket laukkaa CSS:ää pelatessa ja fps:ät on ainoastaan 10-35 riippuen oletko taistelu tilanteessa vai et.. Olen kokeillut säätää rateja ja näytön ohjaimen säätöjä ja mut niistä ei ollut apuja, erinlaisia confejakin sain parantaakseni fps:ää P****n marjat.. Niistäkään ei apuja tullut. Yhteyskin on nopea 8/1 ja koneen pitäisi jotenkin pyörittää em. Peliä MUTTA EIPÄ SILTI! Mutta nyt ratkaisin ongelman..YES! CLUB3D 9800pro Älkää hyvät peli golleegat kajotko kyseiseen näytönohjaimeen,, yksinkerteisesti tämä P#### ei toimi tämän pelin kanssa. AMD2800 1024/333
CSS-fps-choke ongelmat
7
8469
Vastaukset
- onvain
Verkkossa ruuhkaa. Onko soneran liittymä? Oot varmaan kokeillu montaa eri servua. Onnea vain.
Kyllä tolla kokoonpanolla pitäis olla fps50-70 kokoajan.
Itellä AMD2400 768/333 ja ati 9700 128mt kellot core 317.25 memory 303.75
Näytössä 1024*768 asetus
Cs:s video stress test antaa fps 60
stemppiä- Rega
Saunaverkko kehissä ja asiakaspalvelustakin on mitattu signaali, joka on OK.. En osaa tosin sanoa voisiko huono ruudun päivitys näkyä servun kautta chokena? Joka tapauksessa fps ongelma johtuu "Club3D:stä" uskon vahvasti tähän.. Niin paljon negatiivista juttua olen 9800pro 3D:stä lukenut. Vaihto häämöttää..
Niin.. sokerina pohjalla, video stress testin keskiarvo 110 eli on aika hankalaa hakea vikaa..
Kattele joskus kun näytönohjaimesi joutuu "kovalle" rasitukselle CSS:ää pelatessasi
mihin sulla choket laskee? Mulla menee helposti sinne 15-20 Choke ongelmaan ajattelin kokeilla
eri verkkokorttia ja toista modeemia.. Ilmoittelen vielä myöhemmin kuinka käy.
MORO - onvain
Rega kirjoitti:
Saunaverkko kehissä ja asiakaspalvelustakin on mitattu signaali, joka on OK.. En osaa tosin sanoa voisiko huono ruudun päivitys näkyä servun kautta chokena? Joka tapauksessa fps ongelma johtuu "Club3D:stä" uskon vahvasti tähän.. Niin paljon negatiivista juttua olen 9800pro 3D:stä lukenut. Vaihto häämöttää..
Niin.. sokerina pohjalla, video stress testin keskiarvo 110 eli on aika hankalaa hakea vikaa..
Kattele joskus kun näytönohjaimesi joutuu "kovalle" rasitukselle CSS:ää pelatessasi
mihin sulla choket laskee? Mulla menee helposti sinne 15-20 Choke ongelmaan ajattelin kokeilla
eri verkkokorttia ja toista modeemia.. Ilmoittelen vielä myöhemmin kuinka käy.
MOROMulla tuo fps laskee tuolle 10- 30 tasolle aina kiivaassa taistelussa.
Choke yleensä 0 niinkuin pitääkin vaikka olis minkälainen taistelu.
Chokea joillan servereillä ilmenee.
En yleensä pelaa sellaisilla servereillä joissa chokee, se on verkko ruuhka joka ilmenee kuinka monen verkkoreitittimen kautta tieto kulkee. Itellä vielä ongelma kun asun aika syrjässä maks yhteys 2/0.512 jonka monella eri netistä löytyvällä adsl nopeusmittarilla mitannu niin tulos on sisään 213kt/s ulos 55kt/s.
Alle 50 pingillä cs:s servuja löytyy vaihtelevasti noin 10-15 kpl. Alle kolmen kympin pingi ei mee ikinä.
Kyllä toi choke on ikävä kudit ei mee perille eli tieto ei kulje.
Kyllä choke korkeaping alle30fps on myrkkyä css:ssä. Se syö miestä. Monesti vaikuttaa eniten pelaamiseen minkälaisella serverillä pelaa.
Eli suosin sellaisia joissa on pelaajia enintään 16-18 mieluumin alle.
yks vinkki jos paljon muistia koneessa muuttaa biosin muistin käytöstä namikan pykälää isommalle.
mulla itellä oli 128 nostin 256 joka on maks tässä biosissa.Se jakaa koneen keskusmuistia näytön ohjaimelle. Tarkemmat ohjeet löytyy steamin keskusteluist. - Rega
onvain kirjoitti:
Mulla tuo fps laskee tuolle 10- 30 tasolle aina kiivaassa taistelussa.
Choke yleensä 0 niinkuin pitääkin vaikka olis minkälainen taistelu.
Chokea joillan servereillä ilmenee.
En yleensä pelaa sellaisilla servereillä joissa chokee, se on verkko ruuhka joka ilmenee kuinka monen verkkoreitittimen kautta tieto kulkee. Itellä vielä ongelma kun asun aika syrjässä maks yhteys 2/0.512 jonka monella eri netistä löytyvällä adsl nopeusmittarilla mitannu niin tulos on sisään 213kt/s ulos 55kt/s.
Alle 50 pingillä cs:s servuja löytyy vaihtelevasti noin 10-15 kpl. Alle kolmen kympin pingi ei mee ikinä.
Kyllä toi choke on ikävä kudit ei mee perille eli tieto ei kulje.
Kyllä choke korkeaping alle30fps on myrkkyä css:ssä. Se syö miestä. Monesti vaikuttaa eniten pelaamiseen minkälaisella serverillä pelaa.
Eli suosin sellaisia joissa on pelaajia enintään 16-18 mieluumin alle.
yks vinkki jos paljon muistia koneessa muuttaa biosin muistin käytöstä namikan pykälää isommalle.
mulla itellä oli 128 nostin 256 joka on maks tässä biosissa.Se jakaa koneen keskusmuistia näytön ohjaimelle. Tarkemmat ohjeet löytyy steamin keskusteluist.Joo, kävin hakemassa uuden koneen (en ottanut club3D:tä yllätys) luulen että FPS ongelma ainakin korjaantui, asennan huomenna steamin uusiks ja heti testaamaan.. DFI LanParty sli-GeForce 6600GT PCI-E 550/560-AMD64*3200-Kingston HyperX 512 512
- onvain
Rega kirjoitti:
Joo, kävin hakemassa uuden koneen (en ottanut club3D:tä yllätys) luulen että FPS ongelma ainakin korjaantui, asennan huomenna steamin uusiks ja heti testaamaan.. DFI LanParty sli-GeForce 6600GT PCI-E 550/560-AMD64*3200-Kingston HyperX 512 512
Kerro sitte testi tuloksia :)
Ite suunnittelin sli tekniikkaa sisältävää konetta niin pärjäis hienosti taas kolme neljä vuotta.
Hinta vain tahtoo olla aika kova lähemmäs 3tuhat ekee mut sen jälkeen ei tippuis pahimmassakaan rytäkässä fps alle 100.
Kokoonpano olis kutakuinkin tällänen:
2x nvdia 6800 ultra 256mt pci-e sli näyttistä.
vaikka fatal1ty sli tekniikkaa tukeva emo ja
64 4000mhz prosu
nvdia sli tekniikkaa tukeva poweri 850w
ja corsairin muistit pari g :tä.
Siinähän sitä rompetta olis.
Tänään tuli pari mappia de_inferno ja de_port.
molemmat vaatii hyvän koneen.
Ai niin mulla on toi 9700 näyttis club3d ja tänään päivitysten jälkeen vedin videostress testin ja oli 60.95 fps aika hurjat :( - Rega
onvain kirjoitti:
Kerro sitte testi tuloksia :)
Ite suunnittelin sli tekniikkaa sisältävää konetta niin pärjäis hienosti taas kolme neljä vuotta.
Hinta vain tahtoo olla aika kova lähemmäs 3tuhat ekee mut sen jälkeen ei tippuis pahimmassakaan rytäkässä fps alle 100.
Kokoonpano olis kutakuinkin tällänen:
2x nvdia 6800 ultra 256mt pci-e sli näyttistä.
vaikka fatal1ty sli tekniikkaa tukeva emo ja
64 4000mhz prosu
nvdia sli tekniikkaa tukeva poweri 850w
ja corsairin muistit pari g :tä.
Siinähän sitä rompetta olis.
Tänään tuli pari mappia de_inferno ja de_port.
molemmat vaatii hyvän koneen.
Ai niin mulla on toi 9700 näyttis club3d ja tänään päivitysten jälkeen vedin videostress testin ja oli 60.95 fps aika hurjat :(Totta puhut, kyllä koneisiin saa rahaa tunkea loputtomiin mutta hinta/laatu suhde ratkaisee aina. Kone paketti pelittää tosi hienosti, ainoa miinus on biosin päivitys jonka joudun kohta tekemään (ei tunnista prosun kelloja oikeiksi)AMD64 3200 visetää nyt 1.8Ghz vaikka pitäisi käydä 2.0Ghz no ongelma korjaantuu aikanaan.. Fps ongelmaan tuli apuja jos pelaan servuilla jossa on pelaajia 16-18 fps on 100-150 jos porukka tuplaantuu fps 50-100 choketus kuitenkin jatkuu..? (perkele) Mut nyt kuitenkin näyttää siltä et taisin löytää järkevät ratet (muutaman servun verran testattu)rateksi laitoin 30000 35 35 ja cl_cmdbackup 5 em. säädöillä choke pysyy aika hyvin kurissa... Muutaman testinkin ehdin tehdä 3D Mark 05 3752 pistettä ja vanhaa AquaMark 3:sta kin testasin 51000 vanhalla kokoonpanolla se antoi 37000 CSS video stress testi antoi 145 eli olen ihan tyytyväinen pakettiin kotelokin on hiljainen ja tuuletus on suunitektu huolella (Nexus Breeze 400w)
- onvain
Rega kirjoitti:
Totta puhut, kyllä koneisiin saa rahaa tunkea loputtomiin mutta hinta/laatu suhde ratkaisee aina. Kone paketti pelittää tosi hienosti, ainoa miinus on biosin päivitys jonka joudun kohta tekemään (ei tunnista prosun kelloja oikeiksi)AMD64 3200 visetää nyt 1.8Ghz vaikka pitäisi käydä 2.0Ghz no ongelma korjaantuu aikanaan.. Fps ongelmaan tuli apuja jos pelaan servuilla jossa on pelaajia 16-18 fps on 100-150 jos porukka tuplaantuu fps 50-100 choketus kuitenkin jatkuu..? (perkele) Mut nyt kuitenkin näyttää siltä et taisin löytää järkevät ratet (muutaman servun verran testattu)rateksi laitoin 30000 35 35 ja cl_cmdbackup 5 em. säädöillä choke pysyy aika hyvin kurissa... Muutaman testinkin ehdin tehdä 3D Mark 05 3752 pistettä ja vanhaa AquaMark 3:sta kin testasin 51000 vanhalla kokoonpanolla se antoi 37000 CSS video stress testi antoi 145 eli olen ihan tyytyväinen pakettiin kotelokin on hiljainen ja tuuletus on suunitektu huolella (Nexus Breeze 400w)
Juu nuo ratet niitten kanssa leikkimisen jätin kokonaan. Kokeilin kyl mut ei parantunu puoleen ei toiseen. Vakio rateilla toimii minkä toimii.
Mut kysympä vain toimiiko samat rate muutokset eri servuilla samalla tavalla.
Ihan hyvältä paketilta vaikuttaa:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211007
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312159
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo93945TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o318909