Seuraa lumimyräkkää sääkamerasta Helsingin keskustassa
Tänään luvassa lunta 10 senttimetriä maan etelä- ja keskiosiin, teillä edelleen vaarallista – Yle seuraa Valtteri-myrskyn etenemistä
Katso sääkameran suoraa lähetystä Helsingin keskustasta jutun pääkuvassa näkyvältä videolta.
Yle seuraa Valtteri-myrskyn etenemistä
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä myrsky,jos taivalta sata lunta? Lähinnä lumi kaaos! Kun auraus kalusto ei saman aikaan kerkiä joka paikaa.Hyvää hyötylikuntaa umpihangessa kävellä tai hiitää! Ihan suorina Itä-Helsingin puut olivat kun hiihdin kansalisena hiihtopäivänä kähiön metsä.Eilen kävelin auramatomilla jalkakäytävillä 3h.Joka aamuisen lenkkini.Sitä huolimatta on polvien nivelrikot.pehmutkudosreuma kulumia ymm. Asenne se ratkasee.Onhan talvi ja talveen kuuluu lumisateet. terv. vanha aika Helsingin jostain lähiöstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043