Mikähän tuo merkki on, mustavalkoinen vasemmassa ylänurkassa, näkyy muutaman sekunnin joskus harvoin. En muista millä kanavilla näkynyt, mutta viimeksi taisi olla TV5:lla. Onkohan tuo joku telian oma merkki kaapelissa, en löytönyt netistä mitään tietoa.
Euron merkki TV-kuvassa
9
2085
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä ilmoitetaan, että ohjelmassa on maksettua sisältöä, toisin sanoen tuotesijoittelua tai muita mainoksia itse ohjelman keskellä.
- Anonyymi
Ahaa, tuleekohan sillä hetkellä kun sijoittelua esiintyy, aika harvoin näkyy vaikka lähes kaikissa ohjelmissa mainostetaan tuotteita, joissakin todella räikeästi. No, typerämpää on peitellä etikettejä, parempia piilomainokset kuin pitkät mainoskatkot.
- Anonyymi
Ei taida pitää paikkaansa kun tuo merkki oli myös Kadonneet Suomi sarjan lapsikaappaus jaksossa. Tuskinpa siinä mitään mainostettiin, yksipuolista tietoa varmasti kun ei isää haastateltu, mutta vastaavaa useinkin ilman merkkiä.
- Anonyymi
Tarkoittaa maksettua ja puollueellista (mainostajan) tietoa. pitää siis ajatella onko ohjelman väitämät ihan TOTTA.. vaikka ne "totena" kerrotaan.
- Anonyymi
Aina kun se vilahtaa vedetään liittymätilauksesta parikymppiä ylimääräistä niinsanottua ohjelmalisämaksua.
Kannattaa pysyä poissa maksullisista palveluntarjoajista.- Anonyymi
Maksuttomilla minulla näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksuttomilla minulla näkynyt.
mulla on näkynyt MTV3 ja nelosella.. ja kaikilla mainos rahoiteisilla kanavilla..
- Anonyymi
Tarkoittaa maksukanavaa. Tietysti voi olla, että kanava näkyy operaattorin linjauksista johtuen ilmaiseksikin.
- Anonyymi
Eikö tuosta löydy mistään faktaa? Häiritsevän näköistä, eilenkin Armanin ohjelmassa monta kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882