Viuhkamainen kuvio värikkäitä pisteitä mustassa avaruudessa.
Maailmankaikkeuden uudessa 3D-kartassa on jo enemmän galakseja kuin aiemmissa yhteensä .
Kartoituksen odotetaan selventävän pimeän energian arvoitusta
YLE: Viuhkamainen kuvio värikkäitä pisteitä mustassa avaruudessa.
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Avaruustutkija Pekka Janhunen pitää ihmisten muuttamista avaruuteen luonnollisena, mutta näkee Marsin asuttamisessa eettisen ongelman.
Pekka Janhunen tunnetaan sähköpurjeen ja plasmajarrun keksijänä.
Viime vuosina hän on visioinut malleja myös avaruuden asuttamiseksi.
https://yle.fi/uutiset/3-12290223?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=scienceweekly&utm_content=2022-01-30- Anonyymi
No on kahelilla jutut. Viisaus ja hulluus kulkee usein käsi kädessä. Avaruuteen muuttamisen voitte kyllä unohtaa ja sinne paskojenne viennin. Ei mitään järkeä. Ei mikään voi elää kylmässä,pimeässä ja hapettomassa tilassa. Tai sitten pitäisi löytyä maapallon kaltainen paikka.
- Anonyymi
Avaruudesa on monta ihmeellistä asiaa, on kuu-pallokikn pyölriiikö se kuu-allo=
- Anonyymi
3D kuitenkin yleensä esitetään kaksiulotteiselle kuvapinnalle projisoituna 😂🤣😅👏🙌✍ 🔥
- Anonyymi
Mutta tied'tkö missä on tähtijärjestelmä Coma, Coman tähdistö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026