Asuinalueensa väliset matkakulut verotuksessa? Törkee törsä.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kylä saman saa tehdä Helsingissä asuva metsänomistajakin. Matkan vain täytyy liittyä metsäasioihin.
- Anonyymi
Kaikkihan saavat vähentää työmatkakuluja verotuksessa.
- Anonyymi
Aloittajan :äö on huomattavan matalalla tasolla.
- Anonyymi
Liekkö ollenkaan huumeiden ansiosta?
- Anonyymi
” Mitä voi vähentää yritysverotuksessa?
Kaikki liiketoimintaan liittyvät matkat ovat vähennyskelpoisia.”
https://netvisor.fi/blog/verovahennykset-yritysverotuksessa/
Aloittaja ei ilmeisesti ole koskaan ollut työelämässa kun ei tuota asiaa tiedä.- Anonyymi
Ja kehtaat vinkua 'tuttajahinnoista' tuon jälkeen.
- Anonyymi
Kelan elätin matkakulut korvataan aina täydellähinnalla eli pummi saa 100% vähennystä kun työssäoleva saa vain veroprosetin verran vähennystä ja maksaa lopun itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan elätin matkakulut korvataan aina täydellähinnalla eli pummi saa 100% vähennystä kun työssäoleva saa vain veroprosetin verran vähennystä ja maksaa lopun itse.
Kerroppa mitä matkakuluja kelaelätille korvataan. Kerro kun kerran tiedät ja sulla on kokemusta. paljonko saat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa mitä matkakuluja kelaelätille korvataan. Kerro kun kerran tiedät ja sulla on kokemusta. paljonko saat?
Kelaelätille korvataan kaikki. He eivät ole itse ansainneet mitään
- Anonyymi
Saa mukulan mönkijänkin kun vähentää metsätyökoneena!
- Anonyymi
Ei voi.
Jos voit osoittaa tarvitsevasi mönkijää metsään liittyvissä töissä, niin sitten vähennys voi onnistua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi.
Jos voit osoittaa tarvitsevasi mönkijää metsään liittyvissä töissä, niin sitten vähennys voi onnistua.Silloinkin ehkä puolikkaan mönkijästä voi verottaja vähennyksiin hyväksyä. Tai moottorikelkasta.
- Anonyymi
Maataloustukielätit eivät aja muutenkaan metriäkään niin ettei merkitsisi sitä maataloudesta johtuvaksi kuluksi. Samoin kun karjatiloilla ei kuluteta wattiminuuttiakaan sähköä, joka ei oikeastaan liittyisi eläintuotantoon, vaikka samaa sähköä käytetään asunnon lämmittämiseen ja valaisemiseen.
- Anonyymi
Eipä taida verottajaakaan ihan noin helposti pystyä jymäyttämään. Vain luuletko niin?
- Anonyymi
Se mitä verottaja hyväksyy, katso ohjeet "syventävät ohjeet" Ne on MÄÄRITELTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398